Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gisteren weer bij dezelfde dame geweest als de dag ervoor. Deze keer deed ze dr kleren uit en betaalde ik 1000 bath ipv van 500.
Mijn persoonlijke ervaring is dat bijna alle dames die een HJ aanbieden, tegen een extra vergoeding ook wel uit de kleren gaan. Soms wat discussie over de slip, maar zolang je belooft dat je haar alleen met je vinger wil betasten gaat die ook uit.

Heren,
Mag ik jullie nog 'n vraagje stellen
over 2 weken zit ik eindelijk voor mijn eerste keer in Pattaya
en wil dan daar een SIM kaart kopen.
Nu lees ik hier en daar, dat je deze beter bij een 7eleven shop kan kopen.
i.p.v. op het vliegveld.
Maar zit er een beschrijving in Engels bij hoe ik deze card dan kan installeren,
want Thai's spreek en lees ik helaas niet

Ik heb afgelopen jaar een app gebruikt.
Die maakt als het ware een E-Sim aan, geen gekloot met aparte simkaarten enz. Prijzen waren netjes, en bijna net zo goedkoop als in Thailand zelf.

Voordeel is dat je vanaf de eerste seconde dat je in bangkok land al bereik + internet hebt.

Heren,
i.p.v. op het vliegveld.
Maar zit er een beschrijving in Engels bij hoe ik deze card dan kan installeren,
Ik doe dit ook altijd bij 7/11, ook hun zetten hem er netjes voor je in, inclusief installatie, je loopt dan met een werkende simkaart de winkel uit. Of ze dat verplicht zijn weet ik niet, maar ze deden het wel.

Heren,
i.p.v. op het vliegveld.
Correct!

Er zijn verschillende sim kaarten te koop in Thailland.
De toeristen simkaart die je op het vliegveld koopt (maar ook bij de 7-eleven)
Lokale kaarten die vele malen goedkoper zijn.

Ook bij de 7-eleven zijn in theorie verplicht je de toeristenkaart te verkopen, maar je kunt vaak ook wel een lokale kaart krijgen (hier wel om vragen).

Maar ook de toeristen sim kaart is niet duur en sowieso goedkoper dan hier al via een virtuele provider regelen. De enige reden waarom ik die bij een 7-11 zou halen en niet op het vliegveld is wanneer er een lange rij op het vliegveld staat.

Of je de kaart nu op het vliegveld koopt of bij de 7-eleven, ze zullen je altijd helpen met activeren en installeren. Neem wel je paspoort mee.

edit: begin opeens te twijfelen of ik niet in de war ben met een ander land dat speciale toeristen sim kaarten heeft.

@Kijker1970 check even je mobiel of die geschikt is voor eSIM. Kan je in NL/BE al regelen en je hebt op het vliegveld gelijk al internet.

Thai zijn enorm behulpzaam. Dus als je wel besluit om een fysieke simkaart te kopen. Zowel op het vliegveld, als bij de Seven/big C/etc, installeren ze die graag voor je. Bij de toeristensim zit al tig-jaren een Engelstalig kaartje.

PS veel vloggers strooien met eSIM kortingscodes.

Terug
Bovenaan Onderaan