Na de massage aan 2nd road ben ik doorgelopen naar beer bar straten soi 7, 8 en 9. Een meisjesachtige dame met een super sexy lach viel me op en ik ben met haar pool gaan spelen. Ze was lekker flirty en deed haar werk goed. Helaas gaan de bahtjes snel als je dure whiskey gaat drinken en pool-weddenschapjes speelt met de bekwame bar dames haha. Laten we het daar maar niet te veel over hebben. Ik heb haar line gevraagt in plaats van haar prijzen en ben richten het Walhalla gelopen: INSOMNIA!
Echt, dit is een sicke plek man. Een discotheek... aan het water... helemaal vol met dames van plezier en geloof me er loopt echt wel het een en ander tussen wat ook in de gogo's had kunnen werken. Dan heb ik het niet over een paar, maar echt knappe dames hoor overal. En ze dragen ook vaak korte rokjes strakke leggings, veelal blote benen... Een nadeel: ze spreken slecht engels. Gelukkig heb ik hier een manier voor gevonden: niet teveel met ze lullen, pak haar handen, begin met haar te dansen en geef dr een piroëtje. Dan begint ze vanzelf te schuren en na even de tijd genomen te hebben daarvoor, dr line vragen en op naar de volgende dame. Echt, discotheken hier zijn nice. Barfines, lady drinks of ongemakkelijkheid. Het is er niet. Ik moet wel bekennen dat ik doordat ik mijn kruit al verschoten had niet heel erg erop zat te wachten een dame mee te nemen. Ik hield steeds voet bij stuk: 1000 bath ST, maar dit was voor geen van allen genoeg. Ik heb het idee dat 1500 bath nu wel echt anno 2025 het bedrag is wat de meeste dames minimaal willen. Geef vooral aan of dit laatste klopt.
Nu maar weer eens aan de wandel..