Mijn week Pattaya zit er weer op. En eigenlijk ben ik braaf geweest

's Morgens vroeg gearriveerd in Amethyst Hotel, junior executive room. Mooi hotel in een iets rustigere soi en de kamer was uitstekend. Enkel het ontbijt volgde niet de te verwachten verwachtingen.
De eerste avond dadelijk op zoek naar Sky, mijn favoriete ladyboy. En ja, ze was er nog. Wat gedronken en gekonkelfoesd om dan naar mijn kamer te trekken. Eigenlijk was ik nog wel moe na de trip, maar ze heeft alles in mij wakker gekregen. Eerst wat stoeien in de jacuzzi om dan op het bed te belanden. Zalig tongzoenen en mekaar oraal bevredigd. Heerlijk. Maar voor het neukwerk had ik eerlijk gezegd geen fut meer. Dat zou een andere avond wel aan bod komen. Finaciële schade 3700, alles inclusief.
De dagen nadien ben ik vooral op jacht geweest in Tree town en Myth Night. Wel een paar leuke meiden ontmoet, maar ik vond ze allemaal nogal pushy. Het drinken moest snel gaan en op de kamer nog sneller. Ik vind geen enkele van die meiden het vernoemen waard.
Enkel Apple, een 43-jarige meid die ik was tegengekomen op Thaifriendly. In werkelijkheid zag ze er 10 jaar jonger uit. Geweldig figuur, nog stevige borstjes en een mooi rond kontje. Mee afgesprkoken in een cocktailbar tegenover Rock Factory in Soi Buakhao. Op de kamer kreeg ik meer dan de gehoopte GFE. Een zalige meid met een super drive die echt de laatste druppel uit je pik kan zuigen en met een honigzoet kutje. Slikken deed ze wel niet, maar dat hoefde voor mij ook niet. 1500 was de schade voor bijna 3 uur pret. Nadien heb ik haar nog getrakteerd op wat street food.
De laatste avond weer afgesproken met Sky. Maar nu voor het uitgebreidere gamma. Dus ook wederzijds neuken. Haar pik heeft voor mij de ideale afmetingen en blijft constant keihard. Enkele standjes geprobeerd waarbij zij op mijn buik spoot terwijl ze bovenop me zat, en ik mocht weer in haar mondje klaarkomen terwijl ze me aftrok met een vinger in mijn kont. Of waren het er 2? Ik weet het al niet meer. Heb haar uiteindelijk 2000 gegeven omdat ze ook echt haar best had gedaan.
Of ik nog ooit zal teruggaan weet ik nog niet. Met momenten vind ik het er net iets te druk. Februari is het tijd voor andere Thaise oorden. Beetje strand en wat meer cultuur en geschiedenis. Erotisch vertier is wel overal te vinden.