WHEM Perla Erotische Massage + intiem bij Jaime la Vie Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rik1978

Newbie
15
22/06/22
11
4
Wie heeft al eerder genoten van deze prachtige dame?

Onlangs zijn er nieuwe foto's op de website van de massagesalon geplaatst.

Ze heeft echt een supergeil strak en mooi figuur.

Ik ben dan ook erg nieuwsgierig of ze met dit lichaam ook goed kan masseren.

50 euro extra voor intiem is niet veel, maar ik ben dan wel benieuwd of je daar wel voldoende voor terugkrijgt. En niet alleen de laatste 5 minuten wat actie wat ik vaker zo hoor.

Heren, als jullie haar kennen, hoor ik het graag of ze het waard is!

 
Je zal het toch zelf moeten ervaren met haar.
Over het algemeen is mijn ervaring dat de massage al gauw wat minder wordt met intiem afspraak, maar wel nog zo lang mogelijk. Dan beetje pijpen en cowgirl standje. Tja...tenzij je een goeie staander hebt is het wel na 5 minuten gebeurd. Gewoon heft in handen nemen en eigen standje bepalen. tis wel gewoon 150 euro, he..
 
Is het dan beter om pas later over intiem te beginnen, bijvoorbeeld halverwege de massage?

Ja dat klopt, het is wel even 150 euro, daarom ben ik vooral benieuwd hoe zij het aanpakt.

Ze werkt volgens mij al een jaartje bij Jaime la Vie. Dus het lijkt mij dat er genoeg mannen hier zijn die al ervaring met haar hebben gehad.

Naast die 150 euro is het voor mij ook nog eens een uurtje rijden.
 
Denk ook dat genoeg mannen hier bij haar zijn geweest. Maar er wordt sowieso weinig recensies door die heren geschreven.

Of het beter is direct te vragen of halverwege durf ik niet te zeggen. Ik deed het altijd halverwege, afhankelijk van het gevoel wat ik van haar kreeg.
 
Mijn nieuwsgierigheid heeft het overwonnen! Ik heb haar onlangs bezocht bij Jaime la Vie. Voor de zekerheid eerst maar gebeld om een tijd af te spreken. En gelukkig maar, want ze zeiden dat haar agenda behoorlijk vol zat.

Bij binnenkomst zat ik nog vol van de zenuwen, maar na de kennismaking met haar was dat snel verdwenen. Ze is een lieve jonge meid met een leuke glimlach, in het begin lijkt ze nog beetje verlegen en stil, maar tijdens en na het douchen kwamen zowel ik als zij meer los.

Al tijdens het douchen zag ik al dat ze echt een prachtig en afgetraind lichaam heeft met heerlijke borsten die goed bij haar figuur passen. Uiteindelijk op het bed beland en begon ze eerst met haar handen te masseren, maar al snel begon ze met haar borsten over mijn rug te glijden. En met haar warme adem vlakbij mijn oren en nek begon het steeds spannender te worden. Ik lag nog steeds op mijn buik terwijl ze nu met haar goede gevormde billen over mijn lichaam heen glijdt. Op een gegeven moment was het tijd om om te draaien. Nu kon ze duidelijk zien dat ik van haar genoot en dat liet ze met een glimlach dan ook duidelijk merken. Ze pakte hem eerst met één hand vast en later met twee. Ik moest me echt inhouden om dan al niet klaar te komen. Voordat ik het wist waren er al bijna 40 minuten voorbij. Dus toen aangegeven dat ik extra wilde.

Ze pakte een condoom en deed hem om mijn harde paal en begon zachtjes te pijpen en af en toe keek ze mij aan met haar mooie ogen. Ze kwam naar mijn gezicht en gaf me eerst een paar zachte kusjes, mijn handen gingen over haar hele lichaam heen en ik ging zachtjes in haar stevige billen knijpen. De kusjes werden meer zoenen en op een gegeven moment zelfs een beetje met de tong. Ik lag nog op mijn rug terwijl ze langzaam op mijn paal klom. Ik had fantastisch uitzicht op haar borsten terwijl ze steeds sneller bewoog en kreunde, op een gegeven moment draaide ze met de rug naar mij toe en toen kon ik het tempo bepalen. Het duurde niet lang voordat ik in haar klaar kwam. Ze klom van me af en zei nog iets, maar ik was toen nog even in een andere wereld. Daarna nog even snel opgefrist en haar de nodige complimenten gegeven en met een kus afscheid genomen.

Conclusie

Een dikke 10! De massage alleen al is zo fantastisch en met extra erbij kom je helemaal heerlijk klaar. En ga je met een voldaan gevoel naar huis. Voor de volgende keer ga ik haar zeker nog een keer bezoeken. En dan wat eerder of direct aangeven dat ik extra wil.

Ik ben dan benieuwd of ik haar dan mag beffen en vingeren. Of misschien pijpen zonder condoom. Dan wil ik sowieso meer standjes met haar uitproberen.

Dus heren, ben je in de buurt van Zwolle, dan zou ik zekere eens met haar afspreken!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan