Recensie Petty, Seethong massage Gentbrugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nosferathu

Newbie
10
09/11/21
15
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/nieuwe-dame-petty-vanaf-vrijdag-thaise-massage-in-ledeberg.html
Totale kosten (in euro)
80+50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vroeger zat mijn favoriet in dit salon, maar gestopt en sindsdien op zoek naar die nieuwe "speciale". Vandaar dat ik even de nieuwe Petty wilde proberen.
Zeer vlotte reservatie en eenmaal ter plaatse vlot binnen en naar boven. Petty is al iets ouder en zit goed in haar vel zonder echt mollig te zijn en een mooi stel borsten (Bijgewerkt) met zalige tepels.
Naar boven en na het afrekenen wordt zoals gewoonlijk het teiltje gehaald en het drankje. Bij het uitkleden zie je nog beter de zalige borsten en tepels.
Begonnen met het wasje en dan toch wel een van de betere massages die ik al kreeg. Het erotische gedeelte kan wel nog iets beter. Dan omdraaien en de vraag of het iets meer mag zijn wat ik gezien de borsten niet kon afslaan. Vervolgens rubbertje om en dan elkaar beginnen verwennen met als gevolg een hevig orgasme van haar. Dan nog enkele standjes om dan na het hoogtepunt naar de douche te gaan en uiteindelijk het uur goed vol te maken.
Is niet de speciale maar er zijn slechtere
 
Te mijden meid... massage die zelfs mn buurvrouw beter kan geven,hoesten en kuchen door blijkbaar overdosis op wat dan ook avond voordien,vroeg zelfs haar te masseren waar ze haar kutje aanbood maar plots meer geld vroeg om ze zelfs maar aan te raken...... thats a no go ookal heeft ze mooie tieten maar daar moest je ook al voor betalen toen ze haar eerste hallucinaties overleefde.......
Wegblijven daar bij die junkie mijn inziens
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://seethongthaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
80-130
De eerste ervaring met Tengmo was minder en ze kan in het begin zeer koel overkomen, maar de volgende keren verbeterde het enorm.
Als je meerdere keren gaat wordt ze enthousiaster, bij mij toch.
Wat gek, zoals ze allemaal wat zijn. Ze ziet er zeker niet ouder dan 35 uit maar ze noemt zichzelf "oud" dus misschien wat ouder maar is er niet aan te zien.
Massage ok, maar uiteraard niet te vergelijken met een gewone masseuse. Wel beter dan andere dames die denken dat wat wrijven "masseren" is.
Voor intiem is het bijbetalen en dat enkel als ze het zelf voorstelt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan