Post count rule change

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

f4fun

Stamgast
712
02/08/21
9.569
15
Zo flauw dit opeens, daar gaat m'n score :ROFLMAO:

1654106011497.png
 
Ik was me langzaam aan het opwerken in de lijstjes maar wel met mooie foto's, en steeds andere vrouwen, dus ik vind wel dat ik er moeite voor heb gedaan..

Andersom vind de forumleiding het blijkbaar ook belangrijk die tellertjes... zo belangrijk dat het nu gebruikt word om te laten zien dat het ene deel van het forum nu als minder belangrijk word meegeteld om daarin te posten als een ander deel...

Prima. Als het niet leuk/interessant genoeg/belangrijk is zal ik er niet meer posten.
 
en ja, als je daar vooral postte óm in die toplijsten te komen dan was dat wellicht een verkeerde stimulans.

De hoofdreden om er mee te beginnen was het delen van mooie foto's... totdat ik opeens aan de aantallen zag dat het wel erg uit de hand begon te lopen... en toen ging dat ook meetellen...

Maargoed. De lol er er voor mij nu af. Als ik rechten zou hebben om al m'n foto posts te verwijderen had ik dat nu gedaan.
 
Ok ik sta er heel anders in. Ik vind het totaal niet belangrijk of ik hoog in dat lijstje sta en ik doe er ook geen extra moeite voor.
Maar wel raar dat de spelregels dan nu veranderd zijn. Maak dan 2 cijfers als je het wil scheiden. Een voor het ene deel van het forum en een voor het andere.
Ik zal er persoonlijk niet naar kijken. Maar voor de liefhebbers hier.
 
Ik begrijp het wel als regelmatige poster in deze categorie. Want dit forum gaat toch met name om delen van ervaringen met dames van plezier. Tegelijk voor mij niet belangrijk deze verdeling in soort leden. Uiteindelijk is het niet belangrijk denk ik deze aanpassing. Het zegt dan met name iets over welke leden er ervaringen delen over dvp. Een post count over overige topics heeft dan ook weer andere info. Als je het helemaal consequent wil doorvoeren dan moet je ook de likes op ' de mooiste' foto's niet tonen en andere categorieën uitsluiten van posts. Dan is het helemaal ' zuiver'
 
Laatst bewerkt:
Ik was me langzaam aan het opwerken in de lijstjes maar wel met mooie foto's, en steeds andere vrouwen, dus ik vind wel dat ik er moeite voor heb gedaan..

Andersom vind de forumleiding het blijkbaar ook belangrijk die tellertjes... zo belangrijk dat het nu gebruikt word om te laten zien dat het ene deel van het forum nu als minder belangrijk word meegeteld om daarin te posten als een ander deel...

Prima. Als het niet leuk/interessant genoeg/belangrijk is zal ik er niet meer posten.
Serieus? 🤣🤣 Nooit gezien die lijstjes. Ik zou zeggen "get a live" of beter ga naar de dvp's en schrijf recenties.
 
Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat de berichten niet mee tellen. Het liet wel zien dat ik ergens actief was.

Aan de andere kant begrijp ik wel waarom dit gedaan is; hoofdzakelijk om spam te voorkomen.

Dat ik er aan dacht om niet duizend foto's per dag te delen hoeft niet te betekenen dat iemand anders dezelfde filosofie volgt.
 
Is iedere dag melden dat Kelly aanwezig is in de Geleenstraat wel interessant?, telt wel lekker aan.
Ik meld alleen als ze er is, dus heel weinig. Beter dan talloze vragen beantwoorden of ze er is.
Het zou ook wel fijn zijn als die berichten later weer verwijderd zouden worden.
En hoeveel berichten ik op mijn teller heb interesseert mij totaal niet.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan