Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ga volgende week naar mijn mondhygienist. Het is een traditioneel Marokkaans meisje met hoofdoekje, een heel leuk vriendelijk meisje...en ik ga een cadeautje voor haar meenemen. Ik ben vast de eerste klant ooit die haar een cadeautje geeft..... wedden dat haar dag niet meer kapot kan..... dat is toch gewoon mooi.
Ze gaat me pijn doen, ik zal haar nooit mogen neuken (helaas) maar het zal zeker mijn geld waard zijn. Ik vind cadeautjes kopen erg lastig maar hoe meer ik het doe hoe leuker ik het vind.
 
ik ga volgende week naar mijn mondhygienist. Het is een traditioneel Marokkaans meisje met hoofdoekje, een heel leuk vriendelijk meisje...en ik ga een cadeautje voor haar meenemen. Ik ben vast de eerste klant ooit die haar een cadeautje geeft..... wedden dat haar dag niet meer kapot kan..... dat is toch gewoon mooi.
Ze gaat me pijn doen, ik zal haar nooit mogen neuken (helaas) maar het zal zeker mijn geld waard zijn. Ik vind cadeautjes kopen erg lastig maar hoe meer ik het doe hoe leuker ik het vind.
Ik lees het al. Je gaat oraal verwend worden.
 
Regelmatig heb ik "voor het geval dat" wel een klein doosje bonbons bij me maar tegenwoordig gaat deze net zo snel weer mee naar huis omdat de dienstverlening ook tegenvalt, is het iets Corona tijd dat het allemaal wat minder is? Duurder maar ook slechter.
Ben ik niet met je eens @Popjoop. In deze tijden gaan mijn snoepjes er vol voor.
 
Regelmatig heb ik "voor het geval dat" wel een klein doosje bonbons bij me maar tegenwoordig gaat deze net zo snel weer mee naar huis omdat de dienstverlening ook tegenvalt, is het iets Corona tijd dat het allemaal wat minder is? Duurder maar ook slechter.
Stop je dat doosjes bonbons dan weg tot op het einde? 🤣🤣cadeautje misschien eerst afgeven waardoor de dienstverlening gewoon vanzelf van hoger niveau zal worden.🥰🥰
 
Zoals al veel opgemerkt hiervoor heb ik mijn cadeau in de vorm van geld al gegeven. Dus iets extra er nog bij zit er helaas niet in.
Een keer korting voor de vele dates die ze met mij gehad hebben zou meer passen.

Het is mijn vriendin niet en in de zakelijke wereld ontvangen volgens mij de klanten een attentie van de leverancier rond de Kerstdagen.
 
Als ik iemand bezoek (maakt mij niet uit bij wie het is, al zijn het gewoon vrienden), neem ik altijd pralines/chocolaatjes mee.
Ondertussen al een hele pralinewinkel in Gent leeggekocht en nu met een andere bezig 🙃. Afaik wordt dat altijd geapprecieerd als ik het afgeef.
 
Hallo girlsreview vrienden,

Even een reactie, in het verleden bracht ik altijd rozen voor mijn favoriete meisje mee, ook zijn we samen een keer een rokje gaan kopen, dat ( LATEX ) moest op maat worden gemaakt. Toen het rokje klaar was hebben we het samen gevierd. Ook bracht ik eens voor een andere dame een leuk geurtje mee, haar reactie was matig, heb haar nooit meer opgezocht.
 
Voor dames die ik regelmatig bezoek neem ik meestal lingerie/sexy kleding mee. Maakt het bezoekje wat spannender/pikanter en zij heeft er later wellicht ook nog wat aan. Snoepjes e.d. neem ik meestal niet mee omdat dat hooguit obesitas bevorderd.
 
Proefondervindelijk heb ik vast gesteld dat chocolade het verliest t.o.v. drop en/of e.o.a. hartigheid bij vrouwen.. Ik heb het getest op kantoor met meer dan 20 vrouwen.
 
Met verjaardag steeds mooie boeket bloemen en extra verrassing, iedere keer weer.
Verklaar me zot, geen probleem de klik die ik met mijn favoriete Dame heb is er gewoon....
 
Ik geef nooit een presentje, daar ben ik te nuchter voor denk ik omdat het om betaalde seks gaat, geen date op basis van wederzijdse aantrekkingskracht, ondanks dat ik ook een vaste dame heb waar ik vaak mee afspreek en waar ik vanaf het begin een goede klik mee heb.
 
Zoals eerder door mij gezegd, neem ik altijd pralines/chocolaatjes mee. Geen goedkope brol maar van gekende chocolatiers.
Als ik er zin in heb ook is bloemen (rozen specifiek). En nog niet zo lang geleden 2 keer een ketting.

Al in al, een dame mag bij mij altijd pralines/chocolaatjes verwachten. En als ze mij bevalt en ik maak terug een afspraak, dan kunnen er bloemen volgen.
 
Krijgen jullie ook wel zelf iets van een DVP ?
Ik heb een keer een boodschappentas diepgevroren vlees en vleeswaren gehad .
Afkomstig van de maaltijdservice voor "mensen in problemen" waar de dame als vrijwiligster helpt.
Eerlijk gezegd nog niets in return gekregen. Maar dat verwacht ik ook niet!
Ik ben al blij met een goed gesprek. Zelfs na de afspraak, als je dan nog in contact blijft, is dat leuk (voor mij toch).
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.990
Nieuwste lid
testingagain
Terug
Bovenaan Onderaan