Prijsstijging

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tjecker

Wandelaar
73
07/08/22
30
Een van de dames waar ik soms app contact mee heb, overweegt haar prijs te verhogen ivm alles wat ook voor haar duurder wordt. Ze had het over €10 tot €20.
Dus wees voorbereid.
 
Het is toch niet maar èèn dame welke haar prijzen verhoogd.
Dat is toch gewoon een trend die sinds COVID19 aan de gang is en nu ivm. hoge inflatie (vooral stookenergie, de dames en herren willen een warme kamer) door blijft gaan. Van gemiddeld 130 €/h naar 150 en nu inmiddels naar 170 en vaak al 200 €/h.
Behalve als je misschien baas bent van een grote energiemaatschappij zal je niet de zelfde inflatieaanpassingen op jouw rekening zien, vrees ik.
 
Het bericht ging over raamprostitutie in Eindhoven. Een vluggertje zou bij die dame dus 60-70 euro gaan kosten. Ik denk dat die prijsverhoging voor een hele kleine (en toch al rustige) raambuurt een enorme klap gaat zijn. Zeker gezien een groot deel van Brabant niet ver van Antwerpen zit met de auto.
 
Een van de dames waar ik soms app contact mee heb, overweegt haar prijs te verhogen ivm alles wat ook voor haar duurder wordt. Ze had het over €10 tot €20.
Dus wees voorbereid.
Gewoon niet naar binnen gaan mocht ze haar prijzen verhogen. Wij houden aan het eind van de maand ook minder geld over en klagen ook niet, zij verdienen geld zat en kunnen dat makkelijk hebben.
 
Gewoon niet naar binnen gaan mocht ze haar prijzen verhogen. Wij houden aan het eind van de maand ook minder geld over en klagen ook niet, zij verdienen geld zat en kunnen dat makkelijk hebben.
Wat doe je dan als alle dames de zelfde stap omhoog zetten?
In de Doubletstraat in DH heb al een dusdanige eenheidsprijs. Een nieuwe HEMA zeg maar.
 
Laatst bewerkt:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan