Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja volgens mij leven sommige mannen hier ook een klein beetje in een fantasie.

Dames kunnen heel goed acteren en dingen verbloemen. Ik kreeg laatst nog een hele goede recensie terwijl ik mij niet lekker voelde. Geloof mij toen had ik echt geen zin.

Aan het begin van mijn carrière gaf ik ook veel beter gfe, maar veel mensen snappen gewoon niet dat dit een sprookje is. Ik kreeg liefdes brieven, mensen die mij buiten opwachten en het ergste mensen die niet snappen dat zonder geld mijn benen gesloten blijven.

Ik wil je niet uit je roze droom helpen tuurlijk wij dames houden van seks, maar 99% van de vrouwen zouden dit niet voor niks doen.

Die extra handelingen die ze verrichten zijn waarschijnlijk gewoon om jou tevreden te houden en om ervoor te zorgen dat je vaak terugkomt
@Lilygirlnexstdoor We kunnen je in ieder geval niet verwijten dat je stiekem reclame probeert te maken op deze site 😄
 
Goed. Jij hebt kennelijk wat extra uitleg nodig.
Ja, ik betaal voor hun tijd. Maar ik betaal met name voor een dienstverlening, in het bijzonder seks. De hoeveelheid tijd levert verschillende tarieven op.

Niemand die een dvp bezoekt, bezoekt haar om samen over koetjes en kalfjes te praten en alleen een uur bij iemand te zijn.
Ik betaal niet voor een uurtje gezelschap, zo desperaat ben ik niet.
Misschien jij wel. Dat weet ik niet. Maar gezelschap heb ik genoeg zonder ervoor te betalen.
ik was cynisch. Natuurlijk betalen we voor seks.
 
@Lilygirlnexstdoor We kunnen je in ieder geval niet verwijten dat je stiekem reclame probeert te maken op deze site 😄
Haha ja maar ik ben gewoon eerlijk sorry hoor. Laatst ook weer iemand die vroeg of er niet wat meer inzat. Heb hem vriendelijk verteld dat hij verkeerde ideeën heeft, en toen noemde hij mij een commerciële kut hoer. Tja ehm daar heeft hij wel een beetje gelijk in. Week later keer ik wel weer een appje of ik langs kon komen.😂

Ik ben sws geen relatie type, omdat ik snel op iemand uitgekeken ben. En vaak heb ik oprecht ook klanten die ik super leuk vind, maar dit blijven wel klanten.😊
 
Tja volgens mij leven sommige mannen hier ook een klein beetje in een fantasie.

Dames kunnen heel goed acteren en dingen verbloemen. Ik kreeg laatst nog een hele goede recensie terwijl ik mij niet lekker voelde. Geloof mij toen had ik echt geen zin.

Aan het begin van mijn carrière gaf ik ook veel beter gfe, maar veel mensen snappen gewoon niet dat dit een sprookje is. Ik kreeg liefdes brieven, mensen die mij buiten opwachten en het ergste mensen die niet snappen dat zonder geld mijn benen gesloten blijven.

Ik wil je niet uit je roze droom helpen tuurlijk wij dames houden van seks, maar 99% van de vrouwen zouden dit niet voor niks doen.

Die extra handelingen die ze verrichten zijn waarschijnlijk gewoon om jou tevreden te houden en om ervoor te zorgen dat je vaak terugkomt
Natuurlijk is GFE een sprookje. Maar als je het als dvp goed aanpakt kan je GFE zo uitbouwen dat je na een tijdje heel de date kan volmaken met geouwehoer. Moet je zelfs niet meer neuken.
Betalen ze je gewoon om naar je te mogen kijken.
Of dat nu het soort klant is dat je wil en of het mentaal allemaal stabiel kan blijven is maar de vraag.
 
Tja volgens mij leven sommige mannen hier ook een klein beetje in een fantasie.

Aan het begin van mijn carrière gaf ik ook veel beter gfe, maar veel mensen snappen gewoon niet dat dit een sprookje is. Ik kreeg liefdes brieven, mensen die mij buiten opwachten en het ergste mensen die niet snappen dat zonder geld mijn benen gesloten blijven.
Wees maar heel gerust dat ik heel goed weet dat een GFE niet wil zeggen dat die dvp nu mijn vriendin is of dat er gevoelens aan te pas komen.

Daar gaat het bij niet om. Het gaat er gewoon om dat bepaalde dvps ook best kunnen genieten bij de juiste klik en op de juiste dag.
Dan gebeurd er veel spontaan wat anders misschien niet gedaan wordt, alles hangt af van het moment en het gevoel dat er dan is.

Ik besef heel goed dat dit bij het gros van de dvps niet zo werkt maar het is niet omdat het bij de meeste niet zo is dat het niet bestaat.

Als je 1 zo'n dame vind waarmee je dit kan beleven dan mag je jezelf gelukkig prijzen en zal je dit koesteren.

het is niet omdat jij en 90 % acteert dat ze iets leuk vinden dat het bij iedereen zo is.

Nu, het betreft dan ook een dvp die niet meer adverteert en ook geen nieuwe klanten meer aanvaard en ook heel beperkt date. Dus dat zal ook wel een grote rol spelen.
 
Haha ja maar ik ben gewoon eerlijk sorry hoor. Laatst ook weer iemand die vroeg of er niet wat meer inzat. Heb hem vriendelijk verteld dat hij verkeerde ideeën heeft, en toen noemde hij mij een commerciële kut hoer. Tja ehm daar heeft hij wel een beetje gelijk in. Week later keer ik wel weer een appje of ik langs kon komen.😂

Ik ben sws geen relatie type, omdat ik snel op iemand uitgekeken ben. En vaak heb ik oprecht ook klanten die ik super leuk vind, maar dit blijven wel klanten.😊
En de beste geilste seks is er net als je weet dat het maar voor een bepaald moment is. Als er gevoelens bij komen geeft dat alleen maar meer stress in je hoofd en je pikkie.
 
Ik ga er uitsluitend voor mijn eigen gerief heen, en eerlijk gezegd heb ik liever niet dat ze klaar komt, vaak komt het ook een beetje nep en gespeeld over, als ze inzet heeft en ze is leuk in de omgang, en ze heeft een beetje gevoel voor ritme tijdens het neuken ben ik al tevreden.
Ooit eens een dvp die luidruchtig deed als of ze klaar kwam, bah, wat nep was dat, was voor mij ook een reden om haar niet meer te bezoeken.
 
Ja en het ergste is dat wij echt onze service hierop moeten aanpassen. Ik voel mij namelijk niet veilig als een klant mij eind van de dag loopt op te wachten.
Kan ik voorstellen! Echt niet leuk!

Eén van de hoekstenen van betaalsex (en hoe lekker het ook is) is toch wel 'mekaar niet claimen'!

Dus... 'tussen de lakens' alles geven... Maar... daarna 'bedankt en tot ziens'!
 
Kan ik voorstellen! Echt niet leuk!

Eén van de hoekstenen van betaalsex (en hoe lekker het ook is) is toch wel 'mekaar niet claimen'!

Dus... 'tussen de lakens' alles geven... Maar... daarna 'bedankt en tot ziens'!
Ja dat niet eens perse. Ik heb ook wel is klanten waarmee ik zo erg kan lachen dat ik nog lang blijf hangen, maar dat is gewoon een goede klik en niets meer. Plus je moet mij dan wel wijn en eten voeren anders ben ik weg.

Dit zijn wel uitzonderlijke klanten hoor

Oh en volgens mij gaan we nu wel echt heel erg off-topic. Weet niet of dat erg is😂
 
Natuurlijk is GFE een sprookje. Maar als je het als dvp goed aanpakt kan je GFE zo uitbouwen dat je na een tijdje heel de date kan volmaken met geouwehoer. Moet je zelfs niet meer neuken.
Betalen ze je gewoon om naar je te mogen kijken.
Of dat nu het soort klant is dat je wil en of het mentaal allemaal stabiel kan blijven is maar de vraag.
Dat lijkt me de ultieme uitdaging om te doen voor dergelijke DVP s, de date zou uitbouwen dat er (bijna) geen sex aan te pas komt , en de klant toch tevreden naar huis gaat. En weer komt!
Iedereen heeft graag een uitdaging in zijn/ haar werk..
 
Ja dat niet eens perse. Ik heb ook wel is klanten waarmee ik zo erg kan lachen dat ik nog lang blijf hangen, maar dat is gewoon een goede klik en niets meer. Plus je moet mij dan wel wijn en eten voeren anders ben ik weg.

Dit zijn wel uitzonderlijke klanten hoor

Oh en volgens mij gaan we nu wel echt heel erg off-topic. Weet niet of dat erg is😂
Nee hoor, je bent leuke meid Lily , ga rustig verder.
 
Dat lijkt me de ultieme uitdaging om te doen voor dergelijke DVP s, de date zou uitbouwen dat er (bijna) geen sex aan te pas komt , en de klant toch tevreden naar huis gaat. En weer komt!
Iedereen heeft graag een uitdaging in zijn/ haar werk..
Zolang beide partijen tevreden zijn is er niets mis natuurlijk.

Je hebt klanten die dvps bezoeken en geen seks wensen.
 
Haha ja maar ik ben gewoon eerlijk sorry hoor. Laatst ook weer iemand die vroeg of er niet wat meer inzat. Heb hem vriendelijk verteld dat hij verkeerde ideeën heeft, en toen noemde hij mij een commerciële kut hoer. Tja ehm daar heeft hij wel een beetje gelijk in. Week later keer ik wel weer een appje of ik langs kon komen.😂

Ik ben sws geen relatie type, omdat ik snel op iemand uitgekeken ben. En vaak heb ik oprecht ook klanten die ik super leuk vind, maar dit blijven wel klanten.😊
Is andersom ook meestal zo, dus geen verwijt hoor.
Als wij mannen ergens anders betere service kunnen krijgen voor minder zijn we ook weer weg 😉
 
Haha ja maar ik ben gewoon eerlijk sorry hoor. Laatst ook weer iemand die vroeg of er niet wat meer inzat. Heb hem vriendelijk verteld dat hij verkeerde ideeën heeft, en toen noemde hij mij een commerciële kut hoer. Tja ehm daar heeft hij wel een beetje gelijk in. Week later keer ik wel weer een appje of ik langs kon komen.😂

Ik ben sws geen relatie type, omdat ik snel op iemand uitgekeken ben. En vaak heb ik oprecht ook klanten die ik super leuk vind, maar dit blijven wel klanten.😊
Geweldig toch!
Lekker geile sex... je helemaal uitleven... En... dan gaat ieder z'n weg!
 
Sorry maar ik vind cim ook wel echt een extra. Lijkt mij niet gezond als ik op een drukke dag iedereen zijn zaakje doorslik.

Wel is het zo dat ik veel verhalen hoor dat meiden het uitspugen. Ik vind dat je het ook moet doorslikken als je extra vraagt.
Bij cim hoef je het ook niet echt door te slikken, ik vind het wel geil als een dame mijn sperma slikt, maar het hoef niet.

Er zijn zelfs dames die er extra voor vragen en niet eens goed in hun mond opvangen. Vind het ook wel fijn als een dame goed wacht en niet na 5 seconden wegloopt om het uit te spugen terwijl mijn lul nog aan het kloppen is.
 
Nou ooit een paar flessen wodka met 4 jongens opgedronken. We werden laat in de middag pas naakt met zijn alle op bed wakker en niemand wist wat er gebeurd was. Ik had gelukkig al mijn ledematen nog dus prima😂
Jullie waren allemaal zo dronken dat je mij niet eens gezien had. En ik heb met toch een lol gehad die dag :)
 
Zouden die mensen ook naar de bakker gaan om geen brood te bestellen?
Ik ga ook wel is naar de bakker voor taart, maar als iemand mij boekt en geen seks wil kijk ik hem wel gek aan.

Ooit een hele discussie gehad met iemand die mij voor een massage had geboekt. Hij dacht dat ik het wel fijn zou vinden als ik een uurtje geen seks hoefde te hebben. Was zwaar teleurgesteld.
 
Er zijn zelfs dames die er extra voor vragen en niet eens goed in hun mond opvangen. Vind het ook wel fijn als een dame goed wacht en niet na 5 seconden wegloopt om het uit te spugen terwijl mijn lul nog aan het kloppen is.
Er zijn ook gewoon dvp's die je kwakkie onverwachts in je gezicht terugspugen terwijl je met je ogen dicht nog bij zit te komen en lachend erbij kijken… 🥹
 
Ik ga ook wel is naar de bakker voor taart, maar als iemand mij boekt en geen seks wil kijk ik hem wel gek aan.

Ooit een hele discussie gehad met iemand die mij voor een massage had geboekt. Hij dacht dat ik het wel fijn zou vinden als ik een uurtje geen seks hoefde te hebben. Was zwaar teleurgesteld.
Wow! Een vrouw zo teleur stellen! Not done!
 
Wel even relativeren... prijzen variëren volgens de regio tussen de 140 en 180 EUR.
West-Vlaanderen en Limburg blijken de goedkoopste...

Nog altijd een stuk goedkoper dan NL!
Zou je van verschieten Marco. In West-Vlaanderen is het heus niet goedkoper. Ook hier durven de DVP's met een dubbele stylo schrijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan