Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan kan jij handig een abarth 595 uitzoeken. ( ook model vd 500 ) razendsnel, en kan jij nog sneller jou klanten bedienen.
Ja! En... dan kom je ter plekke... geradbraakt... door de stugge harde vering. Ideaal voertuig voor rug- en schouderklachten!

Kan ze zich natuurlijk door de klant laten masseren...
 
Ik hoef niks te proberen. De dames contacten vanzelf. Wat ik vaker bij bezoek aan dames hoor is, dat ze een bepaalde spanning zoeken, en betaalde dates enkel de lusten krijgen die ze wensen. Uiteraard is meer mogelijk dan masseren. Dat wel bij een wederzijdse klik.
Dat is ongelofelijk fijn voor jou, maar ik denk dat jou klantenkring er toch wat anders uitziet dan dat ik doe. Niet lullig bedoelt ofzo.
 
Een BMW rijdt en zit lekker relaxt. Die rijden als een trein! Voor lange ritten zijn die auto's perfect.

Ben er dan ook super blij mee dat Cor en ik er 1 hebben 🥰
Oeh ja ik had er laatst een als leen auto dat was echt magisch.

Ik vind de Volvo suv's ook wel heel mooi, maar die zijn zo duur. Weet niet of ik dat ervoor over heb.

Ik neem nu tenminste wel een automaat met stoelverwarming, anders hou ik die lange ritten niet vol😂
 
Ik gok een Citoen BX Sport 😉
Nou heel eerlijk mijn droomauto is nog steeds een ford mustang shelby gt500, maar met de benzineprijzen van tegenwoordig durf ik dat niet aan

Net reed ik ook langs de plaatselijke garagedealer. Echt voor die Ferarri zou ik iemand mijn hele leven gratis neuken, maar ja het is maar een droom en nu wakker worden😂
 
Nou heel eerlijk mijn droomauto is nog steeds een ford mustang shelby gt500, maar met de benzineprijzen van tegenwoordig durf ik dat niet aan

Net reed ik ook langs de plaatselijke garagedealer. Echt voor die Ferarri zou ik iemand mijn hele leven gratis neuken, maar ja het is maar een droom en nu wakker worden😂
Allemaal wagen met 'superstugge' vering! Hard dus!
 
Terug
Bovenaan Onderaan