Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat bedoel ik dus. Een deel van wandelaars vind prijzen te hoog. Andere deel vind het wel goed. En geeft zelfs meer. Dus discussie over prijs kunnen we hier jaren blijven voeren.
Klopt en ook heel eerlijk de klanten die meer willen betalen vinden het juist niet fijn als ik mijn prijs omlaag gooi, want dat betekend meer klanten en minder plek en speling voor hun.

En je weet nooit wat voor service je krijgt als man. Moet ook zeggen dat die bij bepaalde dames belabberd (heb veel trio's gedaan) zijn dus vandaar zullen de hogere tarieven ook afschrikken.
 
Empress??! Word ik nu beledigt😂😂🙈

Volgens mij is dit weer iets wat van vroeger is. Snap namelijk niet wat jullie bedoelen

Ter info, leesvoer als je eens een uurtje niets te doen hebt:


Topicstarter "Voormalig lid 15898" = De Empress.
 
Ter info, leesvoer als je eens een uurtje niets te doen hebt:


Topicstarter "Voormalig lid 15898" = De Empress.
Heb een stukje kunnen lezen met mijn korte concentratieboog, maar het was wel even fijn.

Volgens mij is het best een leuke lieve vrouw, maar ja er kan veel op je afkomen in dit vak. Daarom stoppen ook veel meiden na een aantal weken
 
Gesprek met Lily afgesplitst naar een apart onderwerp, hier mag het over de prijzen blijven gaan :)

 
Blijft een merkwaardig fenomeen.
Als je meer betaalt mag en kan je jezelf een betere en nettere man vinden.
Dat schijnt de reden te zijn om hoge prijzen te betalen.
Dus met geld is alles te koop , zelfs respect.
Ik heb een vaste wandeloutfit. Ik draag hem bij zowel men dates van 80 euro als die enkele van honderden euro's. Steeds men neutrale zelf op date, geen horloges, geen dure schoentjes, geen al te duur parfum. De nadruk ligt zo meer op de seks .
 
Omdat wandelaars dit blijven betalen. Dus denken dames. Kan ik er nog €10 of €20 bovenop. Ik hoor nog niemand hier. Maar prijzen van Lily vindt ik persoonlijk ook gewoon absurd.
€120 voor half uur. Maarja zolang er klanten komen.
Zolang wij deze prijzen blijven betalen zullen ze niet zakken maar eerder stijgen. Je moet als wandelaar nee zeggen tegen zulke absurde prijzen want goedkopere opties zijn er ook, kwestie van zoeken en je hebt beet.
 
Klopt en ook heel eerlijk de klanten die meer willen betalen vinden het juist niet fijn als ik mijn prijs omlaag gooi, want dat betekend meer klanten en minder plek en speling voor hun.

En je weet nooit wat voor service je krijgt als man. Moet ook zeggen dat die bij bepaalde dames belabberd (heb veel trio's gedaan) zijn dus vandaar zullen de hogere tarieven ook afschrikken.
En die arme klanten dan die jou graag willen bezoeken maar jou niet kunnen betalen wat zullen die wel niet denken van de rijke mannen die het voor hun onmogelijk maken.😉
 
En die arme klanten dan die jou graag willen bezoeken maar jou niet kunnen betalen wat zullen die wel niet denken van de rijke mannen die het voor hun onmogelijk maken.😉
Misschien doe ik wel is een kortingsweek, maar ik heb nu teveel rekeningen en boetes binnengekregen😂

Heel eerlijk ik snap sommige mannen ook niet. Gister gaf ik bij iemand aan 100 is prima. Geeft hij toch 150🤷‍♀️
 
Ja en nog vooraf ook😂

Nee maar ik snap jullie frustratie wel een beetje hoor. Alleen als mannen zelfs meer betalen waarom zouden de dames de prijzen omlaag doen?

En die mannen die meer betalen gaan daar niet mee stoppen verwacht ik.
Jij zit nog aan een redelijk tarief omdat je ook korte dates doet. Voor mij is 220 per uur echt het maximum of als ik echt iemand per se wil die aan 250 u date dan doe ik het mss wel. Maar over het algemeen blijf ik tussen 130 en 200.
 
Genoeg mensen die meer dan modaal inkomen hebben. Of ze zoveel geld er voor over hebben met een dame betwijfel ik. Denk er ook veel geld uit de drugshandel komt, bij dames van lichte zeden. Heren die 'n topbaan hebben met riante inkomens, zijn vaak krenterig hoor ik vaak.
 
Jij zit nog aan een redelijk tarief omdat je ook korte dates doet. Voor mij is 220 per uur echt het maximum of als ik echt iemand per se wil die aan 250 u date dan doe ik het mss wel. Maar over het algemeen blijf ik tussen 130 en 200.
Voor jou is het redelijk en voor een andere weer duur of goedkoop.

Volgens mij heeft het vooral met vraag aanbod te maken. Ik ben Nederlands, slank, blond en jong. Daarnaast bied ik ook nog meer opties aan dan de meeste dames. Vraag is hoog prijzen zijn hoog.
 
Genoeg mensen die meer dan modaal inkomen hebben. Of ze zoveel geld er voor over hebben met een dame betwijfel ik. Denk er ook veel geld uit de drugshandel komt, bij dames van lichte zeden. Heren die 'n topbaan hebben met riante inkomens, zijn vaak krenterig hoor ik vaak.
Ja en vergeet niet de zzp'ers of de mensen met een eigenbedrijf die ook wel is niet volledig volgens de regels werken.
 
Jij niet, maar andere wellicht wel, tijd om deze gasten te gaan heropvoeden :sneaky:
Het erge is dat ik nog geloof dat je dit ook meent. 🤣

Genoeg mensen die meer dan modaal inkomen hebben. Of ze zoveel geld er voor over hebben met een dame betwijfel ik. Denk er ook veel geld uit de drugshandel komt, bij dames van lichte zeden. Heren die 'n topbaan hebben met riante inkomens, zijn vaak krenterig hoor ik vaak.
Nee hoor, het zijn gewoon mannen met een goed inkomen, goede banen en zeker niet krenterig. Het zijn mannen die graag geld uitgeven aan de mooie en fijne dingen in het leven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan