Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat er evenveel gelogen wordt aan de kant vd klanten. Aparte gsm's gebruiken om te wandelen, echte naam niet gebruiken, vrouw/vriendin bedriegen met dvps, …
Over dit deel wordt er te weinig gesproken. De meeste juiste startende DVP's die ik ken zijn juist TE eerlijk. Ze zien er geen graten in hun echte naam te vertellen, telefoonnummer te geven, persoonlijke details of vorige scholen te delen, te vertellen waar ze hun hobby uit oefenen.

Jammer genoeg wordt dit zo vaak misbruikt. Het zit hem in de kleine dingen. Hier ook op het forum wordt er gedeeld waarom een DVP x y z doet. Een bijberoep, stopt, ... etc. Stop hiermee. Dit is privé.

Dus ja, DVP gaan dingen verzwijgen of vervormen. Dit omdat hun eerlijkheid tegen hen werd gebruikt.
Er zijn veel DVP's op X/ Twitter die hierover spreken. Ook enkelen hebben hier op het forum gezeten.

Maar dan kort door de bocht zeggen dat ze over alles liegen? Komaan....
 
Dus ja, DVP gaan dingen verzwijgen of vervormen. Dit omdat hun eerlijkheid tegen hen werd gebruikt.
Er zijn veel DVP's op X/ Twitter die hierover spreken. Ook enkelen hebben hier op het forum gezeten.
Als je sommige verhalen hoort over stalking en hoe geschonken vertrouwen geschonden wordt door de klant dan is het überhaupt nog een wonder dat sommige dvps sommige klanten hun vertrouwen schenken.

Daarom is vertrouwen zo'n kostbaar geschenk dat je nooit of te nimmer mag breken.

Een dvp die vertrouwen schenkt brengt zichzelf in een heel kwetsbare positie.
Een getrouwde klant brengt zich ook in een kwetsbare positie als hij dvp in vertrouwen neemt.
 
@Bernardus
Bij jou is er blijkbaar weinig " in between" .Ik lees dates van 3, 4 uur en vluggertjes. Je vergeet topdates van 1 of 2uur. Op 2 uur (en zelfs 1 uur) kan ik ook zoenen, beffen,edgen,rimmen en bij voorkeur 2 keer klaarkomen en laten klaarkomen .
Ik begrijp dat een band soms zo leuk is dat 2 uur snel om is en ik wil gerust na de date nog wat leuks doen op vraag van de dame. Maar dan wel op vriendschappelijke basis en onbetaald. Anders is het gewoon 1 of 2 uur en dan lekker ieder eigen weg op.
 
@Bernardus
Bij jou is er blijkbaar weinig " in between" .Ik lees dates van 3, 4 uur en vluggertjes. Je vergeet topdates van 1 of 2uur. Op 2 uur (en zelfs 1 uur) kan ik ook zoenen, beffen,edgen,rimmen en bij voorkeur 2 keer klaarkomen en laten klaarkomen .
Ik begrijp dat een band soms zo leuk is dat 2 uur snel om is en ik wil gerust na de date nog wat leuks doen op vraag van de dame. Maar dan wel op vriendschappelijke basis en onbetaald. Anders is het gewoon 1 of 2 uur en dan lekker ieder eigen weg op.
Het was gewoon om het verschil aan te tonen en waarom het absurd is om alles op 1 hoop te smijten en alle dvps en klanten generiek te bekijken.

Maar idd: dates v 1-2 uur kunnen zeker ook top zijn. Heb er ook al meerdere hele toffe gedaan.
Niet al mijn dates duren 3u of langer hoor.🙂
 
@Bernardus
Bij jou is er blijkbaar weinig " in between" .Ik lees dates van 3, 4 uur en vluggertjes. Je vergeet topdates van 1 of 2uur. Op 2 uur (en zelfs 1 uur) kan ik ook zoenen, beffen,edgen,rimmen en bij voorkeur 2 keer klaarkomen en laten klaarkomen .
Ik begrijp dat een band soms zo leuk is dat 2 uur snel om is en ik wil gerust na de date nog wat leuks doen op vraag van de dame. Maar dan wel op vriendschappelijke basis en onbetaald. Anders is het gewoon 1 of 2 uur en dan lekker ieder eigen weg op.
Zelf verkies ik ook dates van 1,5-2 uur. Heb je tijd genoeg voor douchen... voorspel... en kan je jezelf prima uitleven... met oog voor mekaars genot.
En zo blijft het ook nog allemaal best betaalbaar.
 
Zelf verkies ik ook dates van 1,5-2 uur. Heb je tijd genoeg voor douchen... voorspel... en kan je jezelf prima uitleven... met oog voor mekaars genot.
En zo blijft het ook nog allemaal best betaalbaar.
Betaalbaar en toch niet te krap in tijd ,exact men punt.
Al zou ik met sommige dames wel hele dagen willen doorbrengen, to be honest. Maar niet aan 3 euro per minuut om gezellig te doen zonder het erotisch gedeelte. En na 2 uur heb ik dat wel gehad.
 
Betaalbaar en toch niet te krap in tijd ,exact men punt.
Al zou ik met sommige dames wel hele dagen willen doorbrengen, to be honest. Maar niet aan 3 euro per minuut om gezellig te doen zonder het erotisch gedeelte. En na 2 uur heb ik dat wel gehad.
Precies! Kom ik ook liever later nog een keertje terug voor meer!
Maar... af en toe een beetje 'gek' doen... is ook leuk natuurlijk!
 
Over dit deel wordt er te weinig gesproken. De meeste juiste startende DVP's die ik ken zijn juist TE eerlijk. Ze zien er geen graten in hun echte naam te vertellen, telefoonnummer te geven, persoonlijke details of vorige scholen te delen, te vertellen waar ze hun hobby uit oefenen.

Jammer genoeg wordt dit zo vaak misbruikt. Het zit hem in de kleine dingen. Hier ook op het forum wordt er gedeeld waarom een DVP x y z doet. Een bijberoep, stopt, ... etc. Stop hiermee. Dit is privé.

Dus ja, DVP gaan dingen verzwijgen of vervormen. Dit omdat hun eerlijkheid tegen hen werd gebruikt.
Er zijn veel DVP's op X/ Twitter die hierover spreken. Ook enkelen hebben hier op het forum gezeten.

Maar dan kort door de bocht zeggen dat ze over alles liegen? Komaan....
Er zit een groot verschil tussen liegen en informatie achter houden.
Als ik dvp zou zijn zou ik ook veel informatie niet met mijn klanten delen.. voor wandelaars, zeker de getrouwde, hetzelfde verhaal.
 
Er zit een groot verschil tussen liegen en informatie achter houden.
Als ik dvp zou zijn zou ik ook veel informatie niet met mijn klanten delen.. voor wandelaars, zeker de getrouwde, hetzelfde verhaal.
Ik zie het ook zo dat je bv niet je echte naam of je volledige naam geeft is normaal. Als ook dat je bepaalde info achterhoud.

Maar liegen over hun leeftijd afkomst etc.
 
Er zit een groot verschil tussen liegen en informatie achter houden.
Als ik dvp zou zijn zou ik ook veel informatie niet met mijn klanten delen.. voor wandelaars, zeker de getrouwde, hetzelfde verhaal.
Er is ook nog een groot verschil tussen wandelaars en dvp's ivm discretie.
ik mag tegen kameraden zeggen dat ik een dame heb bezocht, hoe het was en hen vervolgens die advertentie laten zien. Een dame mag niet zeggen welke man bij haar is geweest. Klein detail, niet onbelangrijk.
 
Er is ook nog een groot verschil tussen wandelaars en dvp's ivm discretie.
ik mag tegen kameraden zeggen dat ik een dame heb bezocht, hoe het was en hen vervolgens die advertentie laten zien. Een dame mag niet zeggen welke man bij haar is geweest. Klein detail, niet onbelangrijk.
Inderdaad een merkwaardig verschil met, laat ik zeggen, vele andere economische sectoren... Want vaak kunnen (bekende) klanten dus wél als 'referentie' vernoemd worden.... Hier dus duidelijk NIET!
 
ik mag tegen kameraden zeggen dat ik een dame heb bezocht, hoe het was en hen vervolgens die advertentie laten zien. Een dame mag niet zeggen welke man bij haar is geweest.
Dat is toch niet helemaal waar? Volgens mij hebben bij privéhuizen de dames onderling het regelmatig over welke (gezamenlijke) klanten ze hebben gehad, om over de zwarte lijsten nog maar te zwijgen waar ze dit uitwisselen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan