Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar er is natuurlijk een groot verschil met bvb 10% stijgen of zoals sommige die plots dubbel vragen
En dit gebeurt mijn inziens net iets teveel, dames die plots het dubbele vragen. En wat ik lees, is dit schering en inslag bij de thuis ontvangst dames.
Nou ja als je jong bent betekend dat niet dat je gratis sex kan krijgen.
ik had vroeger een vriendengroep waar ik vaak mee uitging, daar was op een gegeven moment een gast die vertelde, dat hij naar de hoeren was geweest. Hij is vervolgens een jaar lang genegeerd door de meiden uit de vriendengroep. Als jonge gast, ben je in het oog van de meeste mensen, een loser als je naar de hoeren gaat. Neuken daar ga je als jonge gast niet voor betalen, want anders is er wel wat met je aan de hand.
 
Als ik op zaterdag door de Kalverstraat of de Bijenkorf loop zie ik veel lui geld besteden aan dingen die ik niet hoef.
Moeten ze lekker zelf weten toch.
Ja! 'Turning cash into trash'... een véél-beoefende hobby zo blijkt maar...

Dan zet ik m'n beschikbare cash... liever om in 'fun-voor-two' Haha!
 
En dit gebeurt mijn inziens net iets teveel, dames die plots het dubbele vragen. En wat ik lees, is dit schering en inslag bij de thuis ontvangst dames.

ik had vroeger een vriendengroep waar ik vaak mee uitging, daar was op een gegeven moment een gast die vertelde, dat hij naar de hoeren was geweest. Hij is vervolgens een jaar lang genegeerd door de meiden uit de vriendengroep. Als jonge gast, ben je in het oog van de meeste mensen, een loser als je naar de hoeren gaat. Neuken daar ga je als jonge gast niet voor betalen, want anders is er wel wat met je aan de hand.
Ik snap wat ie bedoeld, maar door te betalen voor seks zijn er andere vrouwen beschikbaar die normaal niet eens met jou zullen praten. Als je tevreden bent met een standaard meisje prima, maar als je meer wil wens ik je veel succes.

Ik heb liever dat mijn vrienden naar de hoeren gaan, dan dat ze verwachten dat ik met ze ga neuken.
 
@Marco niet lullig bedoeld hoor maar bij elke dvp die hier lid word ga jij gelijk slijmen bij impress Laila en nu weer bij Lily dat valt gewoon op. Ik zal dat nooit doen dat ziet niet in me om te slijmen dat laat ik aan anderen over.
 
En... hopelijk laat hij dan ook een alcoholslot instaleren in z'n auto... voor het een keertje écht fout loopt!
man moest je weeten hoe veel geld er al veloren gegaan is aan zulke dommigheden en ongevallen. Je wil het niet weten. maar dat zijn dan vaak de die dat klagen dat alles zo duur geworden is.

met die 2000€ dat hij in kan ik bijna een jaar elke maand een uur een dvp bezoeken.
 
Veel mannen die dvp bezoeken hebben geen top leven. Overal zit een reden achter…

Wij blijven ook een soort van sociale werkers
Sociale werkster... uitlaatklep... bliksemafleider...
Gelukkig maar... dat die er zijn...

Maar... niets dat je belet... om die leuke dames ook te zien als een 'Celebration of life'! Genieten van al het mooist dat het leven te bieden heeft... in het gezelschap van een boeiende mooie vrouw! Wat wil je nog meer?
 
Een maat van me verklaarde mij zot dat ik 150-200€ voor een uur sex met een uur sex.

Hij zei letterlijk met dat geld ga ik liever feesten of naar de voetbal daar heb ik langer plezier aan. Onlangs is hij in een zatte bui zijn gsm veloren. 500€ voor een nieuwe gsm. En een maand later is hij zat na de voetbal match in zijn auto gestapt en is hij tegen iets gereden. Ongvreer 1500€ kosten aan zijn auto.

Dan dacht ik: ik weet iets veel leuker dat ik kan doen met die 2000€. Waar ik heel veel meer plezier aan heb. En ook veel langer. 🤷‍♂️
Ben jij mijn maat dan ????🤣😂 Dan heb je ni goed geluisterd. de foon was 1300€ auto iets meer. Maar ik geef niks om voetbal😡
 
Veel mannen die dvp bezoeken hebben geen top leven. Overal zit een reden achter…

Wij blijven ook een soort van sociale werkers

Datzelfde geldt ook voor veel dvp's. Voor velen is het de enige uitweg omdat ze vaak van hun leven zo'n puinhoop hebben gemaakt. Zijn vaak bang om tegen vrienden of familie te zeggen dat ze hier mee bezig zijn.
 
Datzelfde geldt ook voor veel dvp's. Voor velen is het de enige uitweg omdat ze vaak van hun leven zo'n puinhoop hebben gemaakt. Zijn vaak bang om tegen vrienden of familie te zeggen dat ze hier mee bezig zijn.
Dvp word je inderdaad niet zomaar. Ik heb zelf vroeger echt oprecht een klote jeugd gehad en dan merk je toch dat je met geld meer kan kopen dan dat je van te voren weet. Nu heb ik wel alles voor elkaar en flink wat op de bank staan, maar het is nooit genoeg. Je denk toch terug aan vroeger
 
Terug
Bovenaan Onderaan