Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oké @Eeuwige vrijgezel, en hoe zorg je daar dan voor?
Misschien vinden we liefhebbers in het bejaardentehuis om eeuwige vrijgezel te helpen.

Of misschien dat er ergens een verveelde ambtenaar handjobs uitdeelt aan vrijgezelle mannen met het minimumloon.
Marcel met de sterk ontwikkelde rechterarm zeggen ze ertegen.


of misschien kunnen al die mannen hun bevrediging bij elkaar zoeken.
 
Seks is een instinctief vastgelegde behoefte.

of misschien kunnen al die mannen hun bevrediging bij elkaar zoeken.

Vallen we toch terug op de dieren wereld ...........



Seks alleen voor de voortplanting?


Orkatroepen staan vaak onder leiding van een ouder, postmenopauzaal vrouwtje. Hoewel deze vrouwtjes geen jongen meer krijgen, blijven ze tot op hoge leeftijd seksueel actief. Seks in de natuur leidt wel vaker niet tot nageslacht en is zeker niet altijd functioneel. Drachtige vrouwtjes paren volop bij allerlei soorten; leeuwaapjes en neusapen paren zelfs váker wanneer ze drachtig zijn. Vogels paren tussen het broeden door, terwijl het legsel al klaar is. Ook paren vele diersoorten tijdens de menstruatie of buiten het broedseizoen als het vrouwtje niet vruchtbaar is. Bij een derde van de paringen van Japanse makaken bestijgen de verschillende seksen zowel elkaar als de eigen sekse. Daarnaast zijn er ook volop voorbeelden van dieren die elkaar oraal bevredigen of die zichzelf behagen met hand (apen) of voorpoot (leeuw), voet (vampiervleermuizen, apen), flipper (walrus), staart (baviaan) of met objecten. Dat vrouwelijke zoogdieren daarbij vaak direct of indirect hun clitoris beroeren leidt onder wetenschappers helaas verbazend vaak tot stilzwijgen.




Over betaalde sex bij dieren onderling is weinig info vindbaar .



🐾🐾🐾🐾
 
Van geen seks ga je niet dood.
Van geen voedsel ga je wel dood.

Groot verschil dus.

En wat wil je dan? Dat er van de overheid dames gedwongen worden om seks met jou te hebben? Weet je wel hoe belachelijk dat klinkt?
Misschien een gesubsidieerde dvp van de overheid waar je voor een klein bedrag bij terecht kunt, kleine nuance: Bertha is 67 en heeft een klompvoet maar is bereid deze taak op zich te nemen.
of wil je dat men jonge vrouwen zal dwingen tegen hun zin seks te hebben voor een hongerloon? Gesubsidieerde verkrachting dus?

mannen moeten hier stoppen met doen alsof seks iets is waar ze zomaar recht op hebben en dat dvps voor gelijk welke prijs seks met hun moeten hebben.
Tot er wellicht straks levensechte 'sexrobots' komen...
Maar dat geeft dan wellicht weer andere deontologische issues...
 
er zullen wel nog dingen meespelen maar als al deze dingen kloppen dan betaal ik daar voor.
omdat het langere dates zijn is de prijs per afspraak dus hoog maar qua uurprijs kom ik nooit boven de 200 (hogere uurprijs kan ik budgettair niet aan)

Je zegt nu zelf dat je een uurprijs boven de €200 niet aan kan. Stel je nu eens voor dat de type dames die jij nu bezoekt het komende jaar hun prijs verhogen naar €300 of zelfs €400 per uur, en ook nog eens voor bijna elke handeling €100 extra vragen. Want dat is precies waar dit topic over gaat.
 
Je zegt nu zelf dat je een uurprijs boven de €200 niet aan kan. Stel je nu eens voor dat de type dames die jij nu bezoekt het komende jaar hun prijs verhogen naar €300 of zelfs €400 per uur, en ook nog eens voor bijna elke handeling €100 extra vragen. Want dat is precies waar dit topic over gaat.
Bernardus kennende zal hij ouderwets gaan rukken.
Tja… als je het gevraagde tarief niet kan betalen, kun je proberen om korting te bedingen. Als ze je die niet wilt geven en je wilt haar toch "doen", dan wordt het misschien tijd om er een krantenwijk bij te nemen.
Nergens voor nodig er is altijd een dame die het voor minder wil doen kwestie van vragen. ik heb een hele lijst vol van dames die bereid zijn korting te geven, allemaal zelf gevraagd of het goedkoper mocht.
 
Laatst bewerkt:
Je zegt nu zelf dat je een uurprijs boven de €200 niet aan kan. Stel je nu eens voor dat de type dames die jij nu bezoekt het komende jaar hun prijs verhogen naar €300 of zelfs €400 per uur, en ook nog eens voor bijna elke handeling €100 extra vragen. Want dat is precies waar dit topic over gaat.
Dan bezoek ik geen dvps meer.
Heel simpel: ik heb 44 jaar zonder seks geleefd en heb daar geen enkel probleem of last van gehad.
Ik ben al gans mijn volwassen leven een gelukkig mens dat volop geniet van het leven.

Ik bezoek nu dvps omdat ik het financieel aankan en omdat ik het leuk vind.

Als ik het niet meer financieel aankan dan moet ik een keuze maken:
- ik verminder de frequentie van dvp bezoeken
- ik laat andere hobbies vallen (reizen, restaurants,…)
- ik verander mijn manier van dvp bezoek (kortere dates)
- ik zoek andere mogelijkheden: amateur dames via advertenties, datingapps, …

Wat ik NIET ga doen is eisen dat dvps zichzelf verkopen aan mij voor een prijs die mij schikt
Veel mannen die de hoge prijzen blijven verdedigen zoeken niet alleen sex bij een DVP maar doen dit ook vanwege eenzaamheid en gebrek aan enige vorm van intimiteit.
En nee daar ga je niet dood aan maar er is ook zoiets als "kwaliteit van leven". Er is dus in NL ook sexwerk beschikbaar vanuit de zorg. Alleen dan heb je natuurlijk geen vrije keuze in welke DVP. Dus valt buiten de scoop van dit topic?
dat bestaat in BE ook maar is enkel voor mensen met een beperking of ouderen.
Wachttijd is 6 tot 8 maanden.
En je moet nog altijd het grootste deel zelf betalen.

Dit is niet een dienst voor geile gierige mannen …
 
Laatst bewerkt:
@Bernardus .je bent niet bepaald een standaard wandelaar.
Een man met ijzeren disciplines en principes.
Dat is niet iedereen gegeven.
Ik zou het niet op kunnen brengen, en velen met mij niet.
Jouw normen zijn niet haalbaar voor de meeste mannen en daarom gaan die graag wat goedkoper en vaker.
Ik ben wel met je eens dat indien je gaat met een fijne groep DVP s of amateurvrouwen die je met intensief zoekwerk en aandacht om je heen verzameld hebt , dat het dan vreemd is dat je kritisch bent op dure dames ( die je zelf niet bezoekt)
Naar duurdere dames gaan is ook een vorm van gemak. Je gaat op de foto's af en je maakt een afspraak.
Meeste leden Girlsreview zijn wat veeleisender, daar werkt dat niet voor.
 
Naar duurdere dames gaan is ook een vorm van gemak. Je gaat op de foto's af en je maakt een afspraak.
Meeste leden Girlsreview zijn wat veeleisender, daar werkt dat niet voor.
Nu, ja... 'veeleisender'... Dat is één manier om het te verwoorden!
Ze zijn 'veel meer gefocussed' op hun 'idiaalbeeld'. Dat is het!
Waardoor het je voor jezelf natuurlijk een stuk moeilijker maakt...
 
Je zegt nu zelf dat je een uurprijs boven de €200 niet aan kan. Stel je nu eens voor dat de type dames die jij nu bezoekt het komende jaar hun prijs verhogen naar €300 of zelfs €400 per uur, en ook nog eens voor bijna elke handeling €100 extra vragen. Want dat is precies waar dit topic over gaat.
Volgens mij gaat 95% van dit topic over 3.21% van het totale aanbod DVP's .

96.79% heeft een prijs van <€200,-


Dus ook geen levensbedreigende kwestie voor de schijnbaar aan zekerheid grenzende parings-drang ............
 
Ja! Hoe die prijzen van die Ferrari's maar blijven stijgen! Schandalig!
En kijk! Nu volgen de Maserati's ook al!
Straks... kan de gewone man niet eens meer auto rijden!

Daar lijkt het hier wel op .


Of klagen over het bootje van Billy Gates , terwijl je het zelf moet doen met n Bayliner en n gele Dries-lulvink speedo ....

Terwijl op n paar uur vliegen mensen slapen in n doos .




🐾🐾🐾🐾
 

Dit is trouwens weer een voorbeeld van de prijsinflatie.
250e/u incl PZC (of 150/30min zelfde pakket)

Dus nee het is niet 5% ofzo van KINKY dat 200 of hoger zit. 200/u is meer de standaard aan het worden voor priveontvangst.
Volgens mij gaat 95% van dit topic over 3.21% van het totale aanbod DVP's .

96.79% heeft een prijs van <€200,-
Leuke cijfers maar dan kijk je niet op kinky?

Van de eerste 10 resultaten in mijn regio (+75km) zitten er 7 op 200 of hoger. En van de drie die daaronder zitten is het 2x een privehuis en 1x een dame die 150 vraagt (en bare doet)
 
SJ is natuurlijk volledig onbetrouwbaar. En de dames die betrouwbaar zijn adverteren ook op kinky?
En natuurlijk zijn er goedkopere alternatieven. Altijd...

alleen de vergelijking met dure sportauto's? Sorry hoor maar kinky heeft niets te maken met high-class. Zijn allemaal gewoon normale "2de hands auto's" daar. En de prijzen voor een ouwe golf met een ton op de teller is gewoon ruim 1/3 in prijs gestegen in korte tijd.
 
Maar gewoon ff met betrekking tot het onderwerp......

Ik ga er van uit dat het merendeel kerels in het topic hier momenteel een dame neukt tegen betaling.

Wel of niet met vaste dames waar men tevreden is over de prijs en service.

Waarom moet er dan zoveel praat zijn over dames die 2x zoveel vragen als dat je nu betaald bij iemand waar je tevreden over bent????

Zelf zou ik z'n dame nog niet bezoeken , al halveert ze haar prijs .

Als ik goedkoop wil zijn vraag ik heel de dag hoe laat het is .......

Wil ik €5,- uitgeven , dan haal ik op de kermis een horloge .......


Wil ik €4500,- uitgeven dan gaat ik langs een juwelier.
@GeileGerard

Amersfoort.........

Daar weet ik nog een adresje .


Moet je wel n dikke jas en muts op, begreep ik laatst .


😎😎

Ook minder dan 200 toch ?
 
@Kater Mijn "vaste" dames zijn niet in NL en ja die zitten nog op het "oude" prijsniveau. Daarnaast is het bezoeken van DVPs toch juist leuk voor de afwisseling? als je elke keer dezelfde dame wilt neuken kan je beter een partner zoeken (sowieso goedkoper)
 
@Bernardus .je bent niet bepaald een standaard wandelaar.
Een man met ijzeren disciplines en principes.
Dat is niet iedereen gegeven.
Ik zou het niet op kunnen brengen, en velen met mij niet.
Jouw normen zijn niet haalbaar voor de meeste mannen en daarom gaan die graag wat goedkoper en vaker.
Ik ben wel met je eens dat indien je gaat met een fijne groep DVP s of amateurvrouwen die je met intensief zoekwerk en aandacht om je heen verzameld hebt , dat het dan vreemd is dat je kritisch bent op dure dames ( die je zelf niet bezoekt)
Naar duurdere dames gaan is ook een vorm van gemak. Je gaat op de foto's af en je maakt een afspraak.
Meeste leden Girlsreview zijn wat veeleisender, daar werkt dat niet voor.
Het is voor wandelaars vervelend als ze telkens een leuke dame vinden die ze willen bezoeken maar het niet kunnen vanwege een te dure prijs en omdat ze niet binnen hun budget valt. En dat dreigt voor veel wandelaars te gebeuren, er is voor dit soort wandelaars minder keus als het op vrouwen aankomt want niet elke wandelaar heeft de financiële middelen om mee te gaan met de hoge prijzen. En dat zorgt voor frustraties bij dit soort wandelaars en niet iedereen heeft een alternatief om bijv een privéhuis of een raambuurt te bezoeken want niet overal in Nederland is een raambuurt of een privéhuis te vinden. Dus de heren die hier makkelijk roepen dat de heren maar de hoge prijzen moeten accepteren hebben geen idee wat ze zeggen. Ik heb zelf dat probleem niet want ik heb alternatieven dames die het voor minder willen doen en een raampand in de buurt.
 
Het is voor wandelaars vervelend als ze telkens een leuke dame vinden die ze willen bezoeken maar het niet kunnen vanwege een te dure prijs en omdat ze niet binnen hun budget valt. En dat dreigt voor veel wandelaars te gebeuren, er is voor dit soort wandelaars minder keus als het op vrouwen aankomt want niet elke wandelaar heeft de financiële middelen om mee te gaan met de hoge prijzen. En dat zorgt voor frustraties bij dit soort wandelaars en niet iedereen heeft een alternatief om bijv een privéhuis of een raambuurt te bezoeken want niet overal in Nederland is een raambuurt of een privéhuis te vinden. Dus de heren die hier makkelijk roepen dat de heren maar de hoge prijzen moeten accepteren hebben geen idee wat ze zeggen. Ik heb zelf dat probleem niet want ik heb alternatieven dames die het voor minder willen doen en een raampand in de buurt.

Waarom praat jij steeds voor anderen ???

Hebben die geen internet of zo ......



🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan