Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar dit is een prijzentopic wat doen jullie hier nog als jullie niet kunnen aanzien dat iemand iets over de prijzen zegt? Zoek een andere topic waar wel jullie interesse ligt en laat de de mensen hier met rust.
Je slaat de spijker naast de plank. Het feit dat je het verschil niet ziet tussen respectvol je mening geven en iemand de grond in boren zegt mij al weer genoeg. Je bewijst namelijk precies het punt dat ik hier probeer te maken.

Persoonlijk vind ik het een heel interessant topic, wellicht de nummer 1. Ik denk dat je hier goed kan zien wat de beweegredenen voor iemand zijn om een bepaald bedrag te vragen/ui te geven. Ook het gedrag van bedrag-soort wandelaar word voor mij bijv erg duidelijk.

Ik weet niet waar je vandaar haalt dat ik moeite heb met een topic over prijzen. Ik heb moeite met het gedrag van sommige mensen hier en manier waarop er met elkaar word omgegaan. Het topic zelf is een uitstekend idee
 
Klagen hoort bij een prijzentopic als deze deze hele topic gaat over klagen de moderator is zelf deze topic gestart omdat hij de prijzen te duur vond. En hoezo heeft klagen geen nut misschien heeft de persoon baat bij klagen en voelt hij zich op deze manier opgelucht. Iedereen bepaald uiteindelijk zelf of hij wil klagen of niet en heb je daar last van zet deze topic dan gewoon op negeer simpel zat.
 
Klagen hoort bij een prijzentopic als deze deze hele topic gaat over klagen de moderator is zelf deze topic gestart omdat hij de prijzen te duur vond. En hoezo heeft klagen geen nut misschien heeft de persoon baat bij klagen en voelt hij zich op deze manier opgelucht. Iedereen bepaald uiteindelijk zelf of hij wil klagen of niet en heb je daar last van zet deze topic dan gewoon op negeer simpel zat.
Mist het punt
 
Klagen hoort bij een prijzentopic als deze deze hele topic gaat over klagen de moderator is zelf deze topic gestart omdat hij de prijzen te duur vond. En hoezo heeft klagen geen nut misschien heeft de persoon baat bij klagen en voelt hij zich op deze manier opgelucht. Iedereen bepaald uiteindelijk zelf of hij wil klagen of niet en heb je daar last van zet deze topic dan gewoon op negeer simpel zat.
Klagen is één ding... En alsmaar het zelfde refrein herhalen... nou, ja.
Maar... om de haverklap anderen beschuldigen... dat is wat niet door de beugel kan!
 
Voor mij is het zo dat ik van een date die 500 € kost nooit zo zou kunnen genieten als van eentje die 200 € kost.
Dat heeft naast een natuurlijke oplettendheid met geld ook met mijn seksuele beleving te maken.
Ik ben gauw tevreden en verzadigd.
Het budget heb ik wel hoor.
Dat kan maar dat is voor iedereen anders en kan ook weer per moment per persoon veranderen of anders zijn. Maar wat iedereen zelf beleeft hoeft toch niet afgemeten worden aan een ander?
Klagen is één ding... En alsmaar het zelfde refrein herhalen... nou, ja.
Maar... om de haverklap anderen beschuldigen... dat is wat niet door de beugel kan!
Gewoon negeren, ik geef veel geld uit aan sex maar niemand op een forum heeft enige negatief invloed op mijn sexbeleving hoor
 
Dat kan maar dat is voor iedereen anders en kan ook weer per moment per persoon veranderen of anders zijn. Maar wat iedereen zelf beleeft hoeft toch niet afgemeten worden aan een ander?
Nee maar het is wel interessant om te lezen. Wanneer is iemand te vreden? Wat wil iemand uitgeven voor wat hij zoekt.

Vergelijken hoeft geen slecht ding te zijn
 
Beste Marco .
Stel ik heb een topdate voor 100 € . En jij hebt een topdate voor 500€
Dan zijn we beiden tevreden .Top .
Het kan niet beter. Ideaal.
Alleen ik kan nog 4 keer een topdate doen voor dat bedrag.
Zo simpel is het toch.
Ergens gaat deze gedachtegang ook mank.
Voor sommige mensen is het uitgeven van € 500 makkelijker dan voor anderen € 100.
Met andere woorden ze kunnen die € 500 veel makkelijker missen dan jij € 100.

Deze persoon van € 500 geeft net zo makkelijk nog 4 x € 500 als jij 4 x 100 uitgeeft.
Dan hebben jullie allebei 5x een topdate. Wat je er voor uitgeeft maakt dan niet uit.
 
Ergens gaat deze gedachtegang ook mank.
Voor sommige mensen is het uitgeven van € 500 makkelijker dan voor anderen € 100.
Met andere woorden ze kunnen die € 500 veel makkelijker missen dan jij € 100.

Deze persoon van € 500 geeft net zo makkelijk nog 4 x € 500 als jij 4 x 100 uitgeeft.
Dan hebben jullie allebei 5x een topdate. Wat je er voor uitgeeft maakt dan niet uit.
Inkomensafhankelijke vergoeding voor de DVP eigenlijk. Dat is wel heel modern en sociaal.
Mannen betalen naar draagkracht.
Maar waarom vragen de dames niet allemaal 300€ per uur ? De klanten zijn er blijkbaar.
 
Ergens gaat deze gedachtegang ook mank.
Voor sommige mensen is het uitgeven van € 500 makkelijker dan voor anderen € 100.
Met andere woorden ze kunnen die € 500 veel makkelijker missen dan jij € 100.

Deze persoon van € 500 geeft net zo makkelijk nog 4 x € 500 als jij 4 x 100 uitgeeft.
Dan hebben jullie allebei 5x een topdate. Wat je er voor uitgeeft maakt dan niet uit.
Omdat het onnodig is om zoveel te betalen je maakt de dames hebzuchtig en drijft de prijzen op.
 
Die mannen gaan waar ze gaan en betalen wat ze willen, en zijn niet met andere klanten of eventuele marktwerking bezig, overigens prijzen drijf je zomaar op, als een dame 1 of 2 goede klanten heeft moet nog steeds 70, 80 of 90% omzet van de overige klanten komen die niet opeens meer gaan betalen, en de meeste rijkere klanten betalen ook gewoon haar prijs maar blijven vaak langer.

Dames die meer vragen richten op een andere groep mannen, dingen door elkaar halen hier😉
 
Maar waarom vragen de dames niet allemaal 300€ per uur ? De klanten zijn er blijkbaar.
Dat deze klanten er zijn betekent niet dat ze in totaal genoeg uren afnemen om alle dames genoeg te laten verdienen. Of dat iedere dame dit soort klanten aantrekt.
Als dat zo was ging de prijs verder omhoog.
Dat heet marktwerking.

Ik heb toch echt het tegenovergestelde beeld van dvps dan hebzuchtig: naar mijn ervaring krijg ik soms meer dan waar ik voor betaald heb.
Ja en nee. Ik heb dat vaak ook. Volgens mij hangt dat af van je instelling, voorbereiding en doel van je bezoek.

Als je direct uit je werk gaat om 'even snel je zak te kloppen' en je gaat voor knap, jong, slank en goedkoop. Dan is de service daar ook naar.
Die dames willen zo min mogelijk werken en zoveel mogelijk verdienen. Dus condoom erom voordat je goed en wel zover ben, gelijk neuken en weer weg wezen. Volgende klant. Maakt niet uit voor hoe lang je betaald hebt.

Als je van tevoren uitgebreid een douche neemt, scheert en verzorgd aankomt scheelt dat al de helft. Als je dan ook nog een 'gewoon' leuke vrolijke bij voorkeur Nederlands sprekende dame kiest in plaats van een verveeld of zelf geïrriteerd kijkend slank ding (instagram model type, vaak jong met teveel makeup). Wordt die kans nog veel groter. Als je je er zelf dan ook nog voor inzet om de dame een leuke tijd te bezorgen, bijna altijd succes.
Niet altijd natuurlijk, maar wel vaak.

Kort samengevat, veel hangt af van je eigen inzet en keuzes.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk niet die paar klanten die dat kunnen staan toch niet in verhouding tot aantal beschikbare dames en hun beschikbare werkuren??
Deze tekst zou op een tegeltje moeten en aan alle wandelaars verstrekt worden. Vooral die met poen.


Als jezelf als man adverteert op Sexjobs of Afspraakjes, dan gaat het vaak zo, 9 van de 10 dames vragen " wat wil je ervoor geven? Vooral die jongere startende meiden doen dat.
En dan maar hopen dat er eentje 500 biedt. Zal af en toe gebeuren.
Ze kunnen veel mannen benaderen in een uurtje mailen.
 
Ik vind die dames met 2 snelheden top. Zo zijn er dames in het SKW die gaan wel eens mee naar Dubai voor 10000 € en een week later ben ik weer heel welkom met mijn 50 of 100 € bij de ramen.
Hebzucht is het verlangen naar meer en heeft niks met de service te maken.
Ben jij zelf vrij van hebzucht Rimon?
 
Hebzucht is het verlangen naar meer en heeft niks met de service te maken.
Ook op gebied van geld heb ik toch andere ervaringen met de dvps die ik ken.

Tijd die niet aangerekend wordt, of een hele goede prijs voor langere dates die niet conform de geadverteerde prijs is…

De dvps die ik ken zou ik alvast nooit als hebzuchtig beschouwen, integendeel.
 
Ik vind die dames met 2 snelheden top. Zo zijn er dames in het SKW die gaan wel eens mee naar Dubai voor 10000 € en een week later ben ik weer heel welkom met mijn 50 of 100 € bij de ramen.

Ben jij zelf vrij van hebzucht Rimon?
Omdat ze uiteindelijk onderneemsters zijn en die kijken vaak naar een inkomen op langere termijn wetende dat er verschillen zijn per dag wat iemand met een vast salaris haast niet kent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan