Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus als de dame goed is moet je haar dan extra fooi geven hoort een dvp dan niet altijd goed te zijn? Verder een dvp met een restaurant vergelijken vind ik sowieso een rare vergelijking want ze worden al dik betaald dat fooi van je is nergens voor nodig. En eigenlijk hoort zij jou korting te geven omdat je haar 3x per maand bezoekt niet andersom want je blijft haar trouw en bezorgd haar steeds werk.
JIJ vindt dat ze goed betaald wordt, maar niet iedereen zal dat vinden. Als je de dame extra wilt belonen, kan ik dat goed begrijpen. Ik vraag me ook af of het überhaupt invloed heeft op het tarief dat zij hanteren. Het erg druk hebben zou misschien eerder een reden zijn om de prijzen te verhogen.
 
Lees zijn verhaal nog even:
Ik heb laatst voor een vluggertje 60 betaald terwijl de dvp in haar advertentie 80 vroeg de dame zei ook niet waarom ik haar 20 euro te weinig gaf en was blij met elke cent uiteindelijk 30 minuten binnen gezeten de dame kon niet van me afblijven geil jong ding.🤣
Verwachten jullie echt dat je iemand die bewust een dame van haar inkomsten berooft daadwerkelijk gaat snappen waarom er wandelaars zijn die een extraatje geven🙄
 
Lees zijn verhaal nog even:

Verwachten jullie echt dat je iemand die bewust een dame van haar inkomsten berooft daadwerkelijk gaat snappen waarom er wandelaars zijn die een extraatje geven🙄
Ik beroof niemand de dame ging zelf akkoord met het geld die ik haar gaf had ze geweigerd dan was ik netjes weggegaan weet dus goed wat je zegt voordat je mensen vals beschuldigd.
 
Als ze je weigert omdat je teweinig geld bij je hebt heb je haar alsnog beroofd van haar inkomsten, in die tijd had ze ook een klant kunnen hebben die wel gewoon het gevraagde bedrag betaald. Je weet vooraf dat het 80 is en neemt 60 mee, veel triester kan het niet worden.
Als de dvp akkoord gaat met het bedrag is er niks aan de hand zij kiest er zelf voor ze had ook kunnen weigeren maar dat snap je weer niet. De dame was overigens zeer geil en had mij even nodig een win win situatie dus.🤣
 
Laatst bewerkt:
Als de dvp akkoord gaat met het bedrag is er niks aan de hand zij kiest er zelf voor ze had ook kunnen weigeren maar dat snap je weer niet. De dame was overigens zeer geil en had mij even nodig een win win situatie dus.🤣
Dan heb je eigenlijk een goede daad gedaan haha.
Je blijft DVP bezoek benaderen als een spel. Dat is - op dit forum- een beetje not -done en leidt al snel tot kritiek.
Zeker bij de dames en hun baasjes want daar is het een serieuze broodwinning voor.
 
Dan heb je eigenlijk een goede daad gedaan haha.
Je blijft DVP bezoek benaderen als een spel. Dat is - op dit forum- een beetje not -done en leidt al snel tot kritiek.
Zeker bij de dames en hun baasjes want daar is het een serieuze broodwinning voor.
Op dit forum hoor je er pas bij als je de dames veel betaald maar ik heb hier maling aan kritiek of geen kritiek ik bepaal uiteindelijk zelf wat ik betaal en als de dames daarmee akkoord gaan en mijn bod accepteren leuk toch beter kun je het niet hebben dan als wandelaar.😉
 
Dus als de dame goed is moet je haar dan extra fooi geven hoort een dvp dan niet altijd goed te zijn? Verder een dvp met een restaurant vergelijken vind ik sowieso een rare vergelijking want ze worden al dik betaald dat fooi van je is nergens voor nodig. En eigenlijk hoort zij jou korting te geven omdat je haar 3x per maand bezoekt niet andersom want je blijft haar trouw en bezorgd haar steeds werk.
Hoe goed een dame is, kan je ook op verschillende manieren opvatten. Dat ligt natuurlijk ook aan jou als klant. Als jij alleen komt om je zak te legen en van haar alle inspanning verwacht, kan ik me voorstellen dat ze je snel afwerkt. In mijn beleving is het meer dan alleen maar m'n zak legen en haar ook verwennen. Ik ben wel steeds bewust dat ik klant ben. Dat ik haar trouw ben komt omdat zij aan mij een goede service verleend. En ja, als ik de deur bij haar uit ben, gaat zij met een volgende aan de slag. Ik zie een heleboel dames op Kinky die ik graag beter wil leren kennen, de verleiding is groot, maar je kan je geld maar 1x uitgeven en dan ga ik uiteindelijk voor een stukje kwaliteit en zekerheid. Dat is mijn keuze
 
Hoe goed een dame is, kan je ook op verschillende manieren opvatten. Dat ligt natuurlijk ook aan jou als klant. Als jij alleen komt om je zak te legen en van haar alle inspanning verwacht, kan ik me voorstellen dat ze je snel afwerkt. In mijn beleving is het meer dan alleen maar m'n zak legen en haar ook verwennen. Ik ben wel steeds bewust dat ik klant ben. Dat ik haar trouw ben komt omdat zij aan mij een goede service verleend. En ja, als ik de deur bij haar uit ben, gaat zij met een volgende aan de slag. Ik zie een heleboel dames op Kinky die ik graag beter wil leren kennen, de verleiding is groot, maar je kan je geld maar 1x uitgeven en dan ga ik uiteindelijk voor een stukje kwaliteit en zekerheid. Dat is mijn keuze
Wat is haar normale prijs en hoeveel betaal je haar extra?
 
Hoe goed een dame is, kan je ook op verschillende manieren opvatten. Dat ligt natuurlijk ook aan jou als klant. Als jij alleen komt om je zak te legen en van haar alle inspanning verwacht, kan ik me voorstellen dat ze je snel afwerkt. In mijn beleving is het meer dan alleen maar m'n zak legen en haar ook verwennen. Ik ben wel steeds bewust dat ik klant ben. Dat ik haar trouw ben komt omdat zij aan mij een goede service verleend. En ja, als ik de deur bij haar uit ben, gaat zij met een volgende aan de slag. Ik zie een heleboel dames op Kinky die ik graag beter wil leren kennen, de verleiding is groot, maar je kan je geld maar 1x uitgeven en dan ga ik uiteindelijk voor een stukje kwaliteit en zekerheid. Dat is mijn keuze
Maar wat is er op tegen als je er heen gaat om je zak te legen? Ik denk dat een groot deel van de mannen om die reden een dvp bezoekt.
Voor romantiek en gfe kan je mijn inziens beter een vriendin opzoeken.
Ik vind het een beetje vreemd dat als je een dvp bezoekt om je zak te legen, je geen recht hebt op een goede service.
 
JIJ vindt dat ze goed betaald wordt, maar niet iedereen zal dat vinden. Als je de dame extra wilt belonen, kan ik dat goed begrijpen. Ik vraag me ook af of het überhaupt invloed heeft op het tarief dat zij hanteren. Het erg druk hebben zou misschien eerder een reden zijn om de prijzen te verhogen.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen want anders betaalde iedereen 300+ voor een uurtje seks en was de markt helemaal verziekt.
 
Wat is haar normale prijs en hoeveel betaal je haar extra?
prijs per uur kan wel eens verschillen 150-170
Soms 20 extra soms 50 extra. Net wat ik op dat moment kan missen. En ik verwacht er geen extra diensten voor. Misschien is jouw reden om dames te bezoeken ook een totaal andere dan die van mij. Jij bent op zoek naar betaalde sex en ik naar betaalde liefde…
 
Dus als de dame goed is moet je haar dan extra fooi geven hoort een dvp dan niet altijd goed te zijn? Verder een dvp met een restaurant vergelijken vind ik sowieso een rare vergelijking want ze worden al dik betaald dat fooi van je is nergens voor nodig. En eigenlijk hoort zij jou korting te geven omdat je haar 3x per maand bezoekt niet andersom want je blijft haar trouw en bezorgd haar steeds werk.
Dit is mensenwerk, het zijn geen robots, als ik wel vaak hoor wat voor mannen qua gedrag of matige hygiene binnen komen dan begrijp ik wel dat service niet altijd goed kan zijn, of als een dame het niet vrijwillig doet, of moe is etc etc
En een fooi kan een ieder zelf bepalen, ieder mens bepaslt zelf of hij iets meer wil geven of een presentje wil geven.
 
Dit is mensenwerk, het zijn geen robots, als ik wel vaak hoor wat voor mannen qua gedrag of matige hygiene binnen komen dan begrijp ik wel dat service niet altijd goed kan zijn, of als een dame het niet vrijwillig doet, of moe is etc etc
En een fooi kan een ieder zelf bepalen, ieder mens bepaslt zelf of hij iets meer wil geven of een presentje wil geven.
Maar ik mag toch vinden dat het onnodig is om een dvp meer geld te geven want ze verdienen al geld zat waarom dan meer geld geven en ze hebzuchtiger maken dan ze al zijn, verwachten ze straks van andere klanten ook.
 
Gelukkig zijn we aan niemand uitleg verschuldigd over wat en hoe we iets doen toch??
Blijkbaar wel aan Rimon.
Dus eerst effe checken met hem alvorens je je geld uit je portemonnee haalt om na te gaan dat je niet teveel betaald.

We willen het niet 'verpesten' voor de medewandelaars en de dames nog 'hebzuchtiger' maken dan ze al zijn.

Rimon waakt over de wandelaars uit België en Nederland als een goede herder over zijn kudde domme schapen.

Zonder zijn wekelijkse waarschuwingen vroegen de dames al 500/u zonder enige extra's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan