Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kijk! Daar zit dus nét het probleem! En... jij doet er aan mee!
Jullie kijken enkel naar de 'plaatjes' / video's... en beoordelen daarop of het al-dan-niet een 'goede' DVP is!

Mooie 'looks' is enkel maar één aspect... en nog lang niet het belangrijkste!
Maar... daar gaat dus blijkbaar wél 90% van de aandacht naar... Dus dat kan je ook (en makkelijker!) online verkopen! Dus... die dames zijn ook niet dom...
Ik constateer alleen dat er dvp's zijn die video's plaatsen en de hoofdprijs vragen ik bezoek ze zelf niet. En natuurlijk kijken wij mannen naar uiterlijk of wil je liever een lelijke vrouw in bed.
 
Het interesseert mij helemaal niets dat de prijzen stijgen. Het hele leven is een enorm stuk duurder geworden in relatief kort tijdbestek, dus kunnen de dames niet achterblijven. Een niet te fraaie dame vind ik ook prima, mits ze maar een heerlijke kont heeft, een net gebit heeft, mij wil laten rimmen en met mij wil tongen. Mijn dag kan niet meer stuk en dan krijgt ze ook meer geld dan is afgesproken. Als de date maar fijn is. Uiteraard ga ik niet elke week, dat vindt mijn portemonnee niet fijn
 
Het interesseert mij helemaal niets dat de prijzen stijgen. Het hele leven is een enorm stuk duurder geworden in relatief kort tijdbestek, dus kunnen de dames niet achterblijven. Een niet te fraaie dame vind ik ook prima, mits ze maar een heerlijke kont heeft, een net gebit heeft, mij wil laten rimmen en met mij wil tongen. Mijn dag kan niet meer stuk en dan krijgt ze ook meer geld dan is afgesproken. Als de date maar fijn is. Uiteraard ga ik niet elke week, dat vindt mijn portemonnee niet fijn
En eentje zonder gebit ... ?
 
Thuisontvangs ben ik ook klaar mee, maar op kinky staan ook privehuis en raamdames, soms handig.
Ik ben nog niet klaar met de thuisontvangst, maar ik merk bij mezelf een verschuiving van bezoekjes van thuisontvangst naar raamdames.

Oorzaak idd de nog steeds doorstijgende prijzen van de Oost-Europese dames die ik zo graag mag bezoeken. Plus dat het aanbod van deze dames in de regio Den Haag-Rotterdam minder en minder lijkt te worden. Onbegrijpelijk dit laatste, 2e en 3e stad van het land :(
 
Het resultaat van het doorspitten van een handvol advertenties op SJ:



Dit zijn alle drie dames die aan thuisontvangst doen.
Redelijke prijzen als je weet dat dit bruto prijzen zijn en niet hun netto inkomen.
Verder ga je naar hun privé adres. Best normaal dan.
Als deze prijzen jou niet aanstaan ga je maar elders.

Blijft een luxe product. Iets wat velen onder jullie vergeten
 
Laatst bewerkt:
Redelijke prijzen als je weet dat dit bruto prijzen zijn en niet hun netto inkomen.
Verder ga je naar hun privé adres. Best normaal dan.
Als deze prijzen jou niet aanstaan ga je maar elders.

Blijft een luxe product. Iets wat velen onder jullie vergeten
Voor zover de dames in kwestie ook netjes afdragen aan volksverzekeringen en de belasting...
De dames die werkzaam in een club verdienen doorgaans minder per klant.

Dat het een luxe is, mag je zeker stellen; ik heb gisteren voor het eerst sinds drie of vier maanden weer eens een dame bezocht.
€100 voor een uur.
 
Redelijke prijzen als je weet dat dit bruto prijzen zijn en niet hun netto inkomen.
Verder ga je naar hun privé adres. Best normaal dan.
Als deze prijzen jou niet aanstaan ga je maar elders.

Blijft een luxe product. Iets wat velen onder jullie vergeten
wat een zure reactie zeg.
 
Redelijke prijzen als je weet dat dit bruto prijzen en niet hun netto inkomen.
Als ik heel eerlijk ben vermoed ik dat het bij de meeste thuisontvangst dames gewoon netto is hoor.

Ik wil verder geen hele discussie aanwakkeren over vergund en onvergund en ik weet dat jij er fier op bent dat je alles volgens het boekje doet en dat siert je, maar bij een hele boel thuisontvangers zal dit gewoon netto zijn.

Dat staat los van het feit dat ze inderdaad hun eigen prijs mogen bepalen ja.
 
Ik ben nog niet klaar met de thuisontvangst, maar ik merk bij mezelf een verschuiving van bezoekjes van thuisontvangst naar raamdames.

Oorzaak idd de nog steeds doorstijgende prijzen van de Oost-Europese dames die ik zo graag mag bezoeken. Plus dat het aanbod van deze dames in de regio Den Haag-Rotterdam minder en minder lijkt te worden. Onbegrijpelijk dit laatste, 2e en 3e stad van het land :(

Bij de ramen heb je knappe en jonge dames en goede service meestal gecombineerd.
Daarbij is het ook gezellig.
wil je voor uur gaan kan je wel slagen 150 tot 200 euro dat is verschillend.
zo ook de extras, ik vind het super , vooral dat er ook zoveel keus is.

Secht aanbod prive Rotterdam zou te maken kunnen hebben met gebrek aan lokaties.
 
Ik vermaak mij prima met goodlooking dames met goede service bij de ramen en privehuizen voor tussen de 150 en 200 per uur of 80 en 100 Euro per half uur, en honderden dames met deze prijzen, goede looks en services aanwezig hoor.
Grappig dat hier nu €200/ uur als normaal/ goedkoper w aangegeven. 2 jaar geleden wat dit nog de prijs die iedereen hier liet steigeren.
Dit is niet slecht bedoeld naar jou toe Johnny
 
Redelijke prijzen als je weet dat dit bruto prijzen zijn en niet hun netto inkomen.
Verder ga je naar hun privé adres. Best normaal dan.
Als deze prijzen jou niet aanstaan ga je maar elders.

Blijft een luxe product. Iets wat velen onder jullie vergeten
Ik ben het grotendeels met je eens. Een dame beslist zelf haar prijs. Als je het te duur is zoek een andere dame.

Maar dvp´s zijn geen luxe product. Er zijn mensen die dvp´s bezoeken als extra/ hobby en mensen die het als noodzaak de dvps bezoeken om hun noden te voldoen.
 
Ik ben het grotendeels met je eens. Een dame beslist zelf haar prijs. Als je het te duur is zoek een andere dame.

Maar dvp´s zijn geen luxe product. Er zijn mensen die dvp´s bezoeken als extra/ hobby en mensen die het als noodzaak de dvps bezoeken om hun noden te voldoen.
Het is wel degelijk een luxeproduct vanaf een bepaalde prijscategorie. Als jij het echt uit noodzaak doet dan kan je ook op veel plaatsen terecht voor een bodemprijs. Maar wil jij meer extra's en een langere tijd dan is het normaal dat de prijs omhoog gaat. Hoe meer tierlantijntjes hoe meer het een luxeproduct wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan