Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat begrijp ik zeker. Ga zelf nooit met de verwachting op meer (seks dus) naar een eerste date. Dat is al een zorg minder...

dat moet je ook niet doen, maar vaak heb je al een tijdje contact, waardoor je een klein beetje in kan schatten hoe ze er een beetje in staat.
Het eerste contact moet je gewoon zien als een kennismaking, niet meer en niet minder, en volgens experts, moet je absoluut juist geen sex hebben op de eerste date.
 
Ik ook niet maar als je een paar dates gehad hebt. En het niet leuk als er zelfs geen vriendschap uit komt.
Dat is zeker zo. Niet bepaald rozengeur en maneschijn dat hele date gebeuren.
Prostitutie is betaalde sex, dat is toch heel wat anders dan vriendschap of relatie zoeken?
Wordt dat hier ergens beweerd?

Er werd hier wel daten als alternatief op te duur geworden betaal seks voorgesteld.
Wat mij betreft heeft het niets met elkaar te maken.
 
Heb ook jarenlang vrouw aan mijn zijde gehad, dat was duurder hoor...
Heb dat hier al zo vaak gelezen.
Zijn dat dan allemaal mannen met werkloze vrouwen die hele dagen geld verbrassen?

Anders is die bewering toch echt onzin en een schouder klopje voor zichzelf.
Het leven met een partner is in realiteit stukken goedkoper hoor en, hopelijk, de uitgave aan seks heel wat lager.
 
Heb dat hier al zo vaak gelezen.
Zijn dat dan allemaal mannen met werkloze vrouwen die hele dagen geld verbrassen?

Anders is die bewering toch echt onzin en een schouder klopje voor zichzelf.
Het leven met een partner is in realiteit stukken goedkoper hoor en, hopelijk, de uitgave aan seks heel wat lager.
Een vrouw kost heel veel geld
 
Mits zij een rekeningnummer heeft wat ze wil geven en jij zomaar je bankgegevens met haar wil delen.

Er is een reden dat dit nog een grotendeels contant wereldje is.
Met mijn bankrekening nr is ze niet veel. Ze kan geen geld afhalen. En ze kan geen online betaling doen. Wat ze heeft mijn kaart nr niet en de verval datum. Plus ze kent de pin code niet. Ze kan enkel geld terug storten.

Als ze als zelfstandige geen ( voor mij belgische) rekening nr kan geven dan zou de date niet door gaan.

De dag komt ooit dat contant geld niet meer gebruikt zal worden. Overheden en banken zijn daar nu al traag mee bezig.
 
Met mijn bankrekening nr is ze niet veel. Ze kan geen geld afhalen. En ze kan geen online betaling doen. Wat ze heeft mijn kaart nr niet en de verval datum. Plus ze kent de pin code niet. Ze kan enkel geld terug storten.

Als ze als zelfstandige geen ( voor mij belgische) rekening nr kan geven dan zou de date niet door gaan.

De dag komt ooit dat contant geld niet meer gebruikt zal worden. Overheden en banken zijn daar nu al traag mee bezig.
Ze zien je naam op het afschrift. In Nederland in elk geval. Dan nog kan het zijn dat jou dat niets uitmaakt, maar sommigen maakt dat uit en dat is in elk geval waar ik op doelde.

Ja contant geld verdwijnt langzaam, dat is in dit wereldje ook een hot topic, zijn wel andere threads over te vinden hier.
 
Laatst bewerkt:
Ieder persoon met wie je leeft kost geld, auto, energieverbruik, voedsel, kleding, spullen etc etc en dan is nog de vraag hoeveel wat voor sex je hebt met haar tov een dame v plezier.
De kost van al wat je opnoemt gaat niet maal twee met een partner. Je huis moet bijvoorbeeld niet dubbel zo warm gestookt worden enzovoort.
Terwijl het inkomen om deze vaste kosten te betalen wel verdubbeld wordt. Dus netto is het goedkoper.

Wat de seks betreft, tja daar moest ik althans niet voor betalen 💁🏼‍♂️ Hoeveelheid en kwaliteit is natuurlijk overal anders. Maar hier ging mijn punt niet over.
 
Anders zouden er wel toeslagen beschikbaar zijn, tijdens de energiecrisis kregen de laagste inkomens toeslagen om hun energierekening te betalen omdat het onder een basisbehoefte valt, vooralsnog worden er geen toeslagen uitgekeerd om een dvp te bezoeken
Een artikel van 11 jaar terug:
 
De kost van al wat je opnoemt gaat niet maal twee met een partner. Je huis moet bijvoorbeeld niet dubbel zo warm gestookt worden enzovoort.
Terwijl het inkomen om deze vaste kosten te betalen wel verdubbeld wordt. Dus netto is het goedkoper.

Wat de seks betreft, tja daar moest ik althans niet voor betalen 💁🏼‍♂️ Hoeveelheid en kwaliteit is natuurlijk overal anders. Maar hier ging mijn punt niet over.
Meer gebruik want je was en doucht meer, meer mensen thuis op verschillende tijden dus meer gebruik van alles. De vrouw werkt vaak niet als er kinderen zijn of minder uren of lager inkomen en hogere belastingkosten. Een sekswerksyer betaal je eenmaal een bedrag vd sex en dat is het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan