Rechtszaak Marco Borsato

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
. Ik snap het, "verdedigen" maar het laat zien dat die gasten totaal geen moraal hebben en procentueel hier en daar nog wat proberen te winnen in feitelijk een verloren zaak.

Sterker nog, een advocaat heeft de plicht zijn cliënt te verdedigen en er alles aan te doen om de rechter te overtuigen van de onschuld van zijn cliënt, en als dat niet lukt aan te sturen op een zo licht mogelijke of gunstig mogelijk vonnis.
Het doel heiligt de middelen in die context.
een overtuigende zaak maakt geen goede advocaat, als al het bewijs in het voordeel spreekt van de cliënt heeft die nauwelijks verdediging nodig.
Juist in die complexe zaken waarin alles wijst op schuld, blijkt welke advocaten écht goed zijn in hun werk. als een advocaat het dan voor elkaar weet te krijgen dat zijn cliënt niet (zwaar) wordt gestraft is dat een prachtig visitekaartje. En dat wordt zelden op een nette manier klaargespeeld.

Jup - maar je kunt zelf ook wel opmerken hoe de opmerkingen van Plasman nu maar ook in het verleden totaal niets wegen in de zin van het behartigen van hun clienten - als dat blijkt dat zij later opnieuw de schreef in gaan ondanks z'n mooie betoog in of buiten de rechtbank. En daar zit het 'm in. Toch zijn er opnieuw slachtoffers gevallen en hij wast z'n handen natuurlijk in onschuld.

Het wordt vaak door elkaar gehaald, maar dan bedoel je pedoseksuelen.
Dat gaat meestal hand in hand.
een pedoseksueel is meestal ook pedofiel.
Een pedofiel zal zich ook altijd moeten bedwingen, tot dat een keer niet lukt en dan is de pedofiel ineens toch ook een pedoseksueel.
In mijn ogen zijn beiden gevaarlijk.
Jup - maar je kunt zelf ook wel opmerken hoe de opmerkingen van Plasman nu maar ook in het verleden totaal niets wegen in de zin van het behartigen van hun clienten - als dat blijkt dat zij later opnieuw de schreef in gaan ondanks z'n mooie betoog in of buiten de rechtbank. En daar zit het 'm in. Toch zijn er opnieuw slachtoffers gevallen en hij wast z'n handen natuurlijk in onschuld.

Ik krijg wederom het gevoel dat ik met de lucht praat.

Terug
Bovenaan Onderaan