Recensie Roxy, Aken, Antoniusstrasse 20 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LuckyBoy

Newbie
Forumpionier
5
29/06/21
0
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren blonde Roxy uit Roemenië geprobeerd, sinds 1 maand in Aken zei ze maar al 4 jaar op verschillende plekken in Duitsland geweest.

Niet de moeite waard, BH hield ze aan, ze haalde even een vochtig doekje langs d'r gleuf en wilde beffen alleen in 69, ondanks het doekje was het niet dusdanig fris waardoor mijn behoefte om goed te sabbelen snel weg was.

Slap de condoom erom, pijpen deed ze uiteindelijk best aardig. Tijdens het neuken wilde ze continu de vingers om m'n lul houden, die hand heb ik maar weggeduwd, veel voelde ik niet want ze heeft een vrij grote doos.

Afgemaakt in doggy, daar opnieuw haar hand weg laten halen om m'n lul heen, verstand op nul en condoompje volgeblaft en vervolgens in volledige stilte weer opgefrist en aangekleed.

50€ + 20€ voor Beffen betaald.
 
Lange slanke meid met lange blonde haren, mooi om te zien. Hebben we het dan over dezelfde? Rechts naast haar staat een mooie nieuwe brunette. Gisterenavond ging daar een wandelaar bij naar binnen en die stond sneller weer buiten dan dat ik me kan uit- en aankleden… De meeste nieuwe meiden willen je zo snel mogelijk afwerken. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen en natuurlijk de bekende stars. Bedankt voor je review 🙏, bespaart me de 50€ 🙂
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan