Recensie Roxy, Antwerpen, Schipperstraat 13/3 3,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gisteren late namiddag nog eens bij Roxy binnengewipt (letterlijk en figuurlijk).
Ik moest wel wat geduld oefenen want ze was druk bezet (en bijna had Krisstine van even verderop me verleid, maar een collega wandelaar was me voor).
Ik vind ze nog steeds top: prachtig lichaam, lieve glimlach, lekker tongzoenen, geile pzc, heerlijk neuken: eerst zij op mij in cowgirl, daarna missio waarbij ik het rubbertje helemaal vulde.
Schade 150 euro (tongzoenen en pzc kosten extra) voor zo'n 20 à 30 minuten. Niet goedkoop, maar bij deze meid doet dat geen pijn.
En ja, buurmeisje Anna heeft een eigen topic, zie https://www.girlsreview.nl/threads/anna-antwerpen-schippersstraat-19-2-dag.14134/
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb Roxy gisteren op dat adres bezocht. Speciale meid en misschien niet helemaal mijn type.

De kamer oogde wat rommelig.

Verder wel leuk gesekst met een vriendelijke meid. On top ging ze ervoor.
 
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame vorige nacht eens een bezoekje gebracht, ik had ze vroeger al eens in dayshift zien staan verderop.
Ze doet zeker moeite om je binnen te lokken.
Een minpuntje vond ik wel dat ze al het condoom omdeed toen ik nog niet op volle sterkte was, pijpen was niet slecht maar gene wow.

De kamer oogde mss idd wat rommelig maar we komen voor iets anders.

Voor de rest een zeer enthousiaste dame, en zeker niet afstandelijk.
Aftrekken deed ze zonder condoom.
Ik vond ze zeker niet gehaast.
Zowel van looks als enthousiasme is er groot herhalingsgevaar.
 
Roxxy / Roxanne,
Lacht altijd naar je als je voorbij wandelt, en blijft dat doen hoe vaak je ook voorbij loopt. Ik heb me de afgelopen 12 maanden wat aan haar raam voorbij gelopen. Vandaag om 00:43 er toch eens bij gegaan, en ik mag mijzelf niet beklagen. Wat een geweldig figuurtje, kleine borsten, mooie lach, vriendelijk, hygienisch en netjes. Begonnen met 50 euro te betalen, een wasje aan de wasbak. Dan op bed even aan de piemel en dan het condoom aan (klopt was om een half stijve) maar me daar niet aan gestoord want eenmaal in haar mondje werd ie snel stijf. Gevraagd of ze graag gebefd werd en ja, dat had ze graag dus in standje 69. Ze is erg schoon van onder (geen rare geurtjes of zo). Ze ging lekker door met pijpen. Daarna in 2 standjes missionaris en doggy. Het komen wilde niet en ze vroeg mij of e het met de hand mocht afmaken. Condoom ging af en met een klein beetje olie en nog eens beffen ging het rap naar de finish. Nadien nog een wasje aan de wasbak en een kort praatje en terug buiten na een 25 minuten. Herhalingsgevaar: ondanks dat ik vooraf zeer sceptisch was over de performance is nu achteraf herhalingsgevaar zeer zeker aanwezig.
 
Roxxy staat vandaag op SS 13/2. 13/3 zal ze alleeen gestaan hebben tijdens het verlof van Anna Maria, want dat is haar vaste kamer.
 
Heb haar net ook bezocht. Jullie hebben in niks overdreven. Wat een knappe heerlijke dame.
Enige minpunt was de sterke rook geur in haar kamer. Ze verontschuldigde zich er dan ook voor.
 
Deze middag als eerste klant haar bezocht. Wat een heerlijk figuurtje. Maar verder was het vandaag toch iets minder chemie als vorige keer.
Ik kan niet zeggen dat het slecht was.aar ze had er duidelijk minder zin in als vorige keer. Ze was weinig spraakzaam en alles was nogal mechanisch.
Ieder kan wel eens een minder dagje hebben zeker of het lag misschien wel aan mij.
 
Deze middag als eerste klant haar bezocht. Wat een heerlijk figuurtje. Maar verder was het vandaag toch iets minder chemie als vorige keer.
Ik kan niet zeggen dat het slecht was.aar ze had er duidelijk minder zin in als vorige keer. Ze was weinig spraakzaam en alles was nogal mechanisch.
Ieder kan wel eens een minder dagje hebben zeker of het lag misschien wel aan mij.
Nee ik vind ook dat er iets totaal anders aan haar is.
In vergelijking met vroeger een groot verschil.
Ik lees zelfs dat er zijn, die met haar tongzoenen. Denk wel dat dit kan maar ze kent haar prijzen ook.
Maar blijft een leuk meisje. Jammer!
Ik zou haar desondanks nog steeds aanraden maar blijkbaar moet je wat geluk ermee hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan