Recensie Rubi,3 Angels,Genk (Voorheen Tienen) 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
355
10/12/21
305
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/rubi-the-best-blowjob.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben geen vaste bezoeker van dit deel van het forum - ben vooral actief in Oost/West Vlaanderen - maar vorige week vrijdag zag ik de advertentie van Rubi opduiken, nadat ik deze voor het eerst gezien had ongeveer 6 maand geleden. Daarna is ze nog eens actief geweest in Limburg, maar dat was nou iets te ver voor mij.

Maar deze week zit ze in Tienen dus zag ik een date van 2 uur wel zitten. Vlot kunnen afspreken, ze ontvangt nu pal in het centrum van Tienen met een parking voorraan.

Normaal gezien zou men denken dat deze foto's te mooi zijn of gephotoshopped zijn maar in de advertentie van 6 maand geleden zat ook een video en daar kon je duidelijk zien dat dit om een mooie slanke vrouw ging. Maar een crappy video en kleine foto's doen haar totaal geen recht aan! Zij is gewoon een bloedmooie moordvrouw. Perfecte lijn, mooi rond kontje, geen overdreven siliconen borsten (ben ik verzot op), perfect gebit, perfecte glimlach. :love: Met mijn 1,9 meter is haar hoogte het enige minpuntje ;)

Dus uiteraard is de date begonnen met ik die haar uitgebreid gemasseerd heb zodat ik alles kon absorberen met mijn ogen en mijn handen :sneaky: Zij kon het ook appreciëren, uiteindelijk ging ik over tot het vingeren maar ze wou toch liever niet klaarkomen. Daarna werden de rollen omgedraad en kreeg ik een (stevige) massage van haar. Doch had ik liever iets meer aandacht voor de erogene zones gewenst.

De eerste keer heeft ze me klaar gepijpt en kon ik klaarkomen op haar borsten, waarbij ze nogal verrast was van de hoeveelheid. 10 minuutjes bekomen en daarna naar de tweede ronde. Heb haar dan iets meer de juiste richting geleid door haar bovenop me te leggen terwijl zij nog even mijn jonge heer bewerkte. Wat dan overging naar een reverse cowgirl met een fameus zicht op haar achterwerk. Uiteindelijk in missionaris klaargekomen in het zakje en nu was ze kompleet van de kaart toen ze ook daar weer een grote hoeveelheid zag. Van die blik moest ik spontaan beginnen lachen :ROFLMAO:

Was héél fijn, jammer dat ik niet vaker bij haar ga kunnen gaan. Ze ontvangt steeds in korte periodes en blijkbaar is Vlaams-Brabant/Limburg/Namen de leukste kant van België qua klanten. Deze zijn allemaal heel vriendelijk, lief & normaal. Dit in tegenstelling tot Antwerpen en blijkbaar ook Oost-Vlaanderen. Volgende week gaat ze naar Namen.
 
Laatst bewerkt:
Heb maar meteen afspraak gemaakt. Ze is wel wat ouder dan 25 vermoed ik....
Als ze maar pijpt zonder en lekker neukt

Vraagje aan zij die al bij haar waren: Mag je haar beffen?😛
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/rubi-the-best-blowjob.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik weet niet wat VVD914 gewend is, maar een van m'n slechtste ervaringen.
Rubi is idd een knappe Spaanse en de foto's zijn representatief.
De date:
Aangekomen in een oud muf huis, met de hoop dat haar appartement wat frisser zou zijn.
Smerige trap naar eerste verdiepen daar rechtstreeks kamer in met oud bed en vuil vast tapijt. Voor de kenners: hiermee vergeleken is de Mabuhay een paleis.
Had me voorbereidt op 1 uur, maar verstandig dat ik maar half uur nam.
Beide uitgekleed vraagt ze me op bed te liggen en "wast" ze m'n zaakje met vochtig doekje.
Condoom er over en pijpt ze me in likt m'n ballen. Pijpen zonder vraag ik= bijbetalen.
Speel wat met haar clitje terwijl en wanneer vinger naar binnen gaat, gooit ze er een kwaak glijmiddel in en pijpt verder.
Aangezien het met condoom was, heb ik maar direct beslist over te gaan naar doggy. 69 had ik al geen zin meer in.
Heb 10 tal minuten moeten stoten en hard rammen om klaar te komen na al de teleurstelling. Zij kwam sneller klaar dan mij...
Als afsluiter vraagt ze om me te masseren.
Ik had meer het gevoel dat ze mn rug aan het insmeren was met zonnecreme.
Geen herhalingsgevaar.
 
Ik heb een andere aanpak en dat werd precies meer door haar geapprecieerd (voor pijpen zonder moest ik niet bijbetalen). Als er pal voor de deur van het appartement geen parking was voor 30 wagens dan ontvangt ze nu ergens anders, en zo te lezen een mindere plek.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-genk-rubi.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hierover kan ik kort zijn. Het was ongeveer 19.00 Hr en dame maakte een "beschonken" indruk. Omdat ze al langer op mijn to do lijst stond, ben ik toch gebleven. Helaas was haar service ondermaats. Na 10 minuten vroeg ze al om "finish". Omdat ik het beu was heb ik ze in doggy genomen, cd gevuld en ben vertrokken.
Herhalingsgevaar 0%.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan