Recensie Ruby/Esmeralda/Nicole/Perla, Dordrecht (voorheen Rotterdam, Den Haag) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GregoriusCumsht

Meubelstuk
Forumpionier
1.026
11/07/21
1.228
12
Sea
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/6659259-esmeralda https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/7214257-nicole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De dame was al eerder in Den Haag, maar was een tijdje in Amsterdam.

Vía de WhatsApp een afspraak gemaakt in het Engels, maar dat was duidelijk de planner.

De dame zelf ziet er ietsje anders uit dan op de foto's, maar de tattoo laat duidelijk zien dat ze het eerst.

Latijns Amerikaans lichaam met een mooi setje borsten en een flinke komt.

De dame werkt hard om het naar je zin te maken en doet goed haar best. De sex was niet echt GFE, wat meer mijn ding is. Had extra betaald voor zoenen en dat deed ze ook niet extra of goed.

Maar goed, dat gezegd hebbende, ze is een zorgzaam mens. Na afloop werd ik nog geholpen met aankleden. Komt ook niet vaak voor.

Ze is nog even een tijdje hier, dus ga langs als je meer van het kinky werk bent.
 
Laatst bewerkt:
Werkt nu onder de naam Nicole. Is te zien als je goed naar de tattoos of de foto kijkt. Op haar buik staat een nog grotere tattoo, maar die is op deze foto's niet zichtbaar.


Ik ben inmiddels bij haar geweest en kan me goed aansluiten bij bovenstaande recensie.

Is geen superslanke dame, maar heeft mooie borsten en mooie billen en goede curves.

Ze is heel aardig en behulpzaam. Lieve dame. Maar inderdaad net geen GFE. Misschien wel als je haar vaker ontmoet trouwens.

Ze doet goed haar best en werkt lekker mee. Anaal is ook prima bij haar. Lekker tegen die dikke kont aan. (Wel extra kosten overigens)

In het echt vind ik haar wel mooier nog en leuker dan op sommige foto's hier.

Kortom best een aanrader. Als ze weer bij mij in de buurt is ga ik nog een keer bij haar terug.
 
Gaat het hier dan om onderstaande dame? Ik snap die naam en advertentie wijzigingen niet zo goed als er toch best positieve ervaringen zijn.



Ja ze heeft blijkbaar weer een andere naam aangenomen. Nu is het helemaal duidelijk te zien door de tattoo op haar buik.
Mijn ervaring met haar was goed. Dus ik snap die naamsveranderingen ook niet zo. Meestal gebeurt dat bij veel negatieve recensies.
Daar was bij haar geen sprake van. Wel een aantal nieuwe foto's die ze nog niet eerder had geplaatst. Komen precies over met de werkelijkheid.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/6659259-ruby
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben pas bij Ruby geweest. Contact maken met haar ging redelijk makkelijk, maar wel is bijna direct duidelijk dat zij gebrekkig engels en nederlands spreekt.
Ze gaf me haar adres en zo vertrok ik richting haar

Bij binnenkomst werd ik verwelkomd door een erg kleine, maar zeer mooie dame. Ik kon ook bijna mijn ogen niet meer van haar grote kont afhouden.
Ik werd begeleid richting haar kamer, wat mij direct wel opviel is dat zij waarschijnlijk niet de enige dame aanwezig was. Ook is de kamer waarnaar je begeleid word erg "klein" en heeft het weinig sfeer (met klein bedoel ik dat het bed 6/10 van de kamer in nam, een kast nog 2/10 en daarna een grote tv nog 1/10, het restant is dan waar jij en zij aan en uitkleden. Met weinig sfeer bedoel ik dat je direct een plankje aan de muur ziet met hele bergen toilet spullen, condooms, glijmiddelen etc.).

Eenmaal uitgekleed kon ik een erg lekker lichaam bewonderen. Ruby heeft een erg lekkere zachte warme huid en ruikt ook lekker zoet. Eerst heeft ze eens flink met die enorme kont tegen mij aan staan schuren/droogneuken en heb ik haar hele lichaam aangeraakt.
Ze draaide zich om en ik mocht heerlijk met mijn gezicht tussen haar mooie grote borsten. Ze heeft ook nog even gebukt en mijn kloppend lid nog tegen en tussen haar borsten gedrukt.

Daarna kwam er toch wel een lichte afknapper. In haar advertentie vermeld ze PZC, alleen je raad het al.. de dame ging voor mij zitten en daar kwam het condoom alweer tevoorschijn. Wanneer je dit ook probeert duidelijk te maken krijg je de bekende "no comprende". Ook zal ik eerlijk zijn en zeggen dat het pijpen niet erg spannend was. Ze deed wel leuk het condoom om met haar mond, maar echt wild door haar mond genomen worden was het toch niet. Ze kijkt je wel lekker ondeugend aan, en wanneer ze dan toch nog een paar keer dieper haar keel opent voelt dit toch wel plezierig. Maar om specifiek voor haar mond te gaan? nee.

Daarna volgde nog een redelijke afknapper.. Ruby pakte iets van haar plankje af, en zoals je al kon raden: daar ging een klodder glijmiddel tussen haar benen en een kloddertje over mijn stijve.
Toch was het neuken best lekker. Eerst kwam zij bovenop mij zitten en bereed mij. Wat een heerlijk gezicht om zo'n lekkere colombiaanse in de spiegel op jouw harde te zien stuiteren. Daarna zijn we gedraajd naar Doggy, och wat een uitzicht op die grote kont, en lekker meekreunen doet Ruby ook. Ik heb even heerlijk lopen doorstoten (Ruby is ook nog best strak in doggy style), maar de combinatie van haar gekreun, haar mooie lichaam en het warme gevoel bij elke stoot zorgde ervoor dat ik heerlijk in haar klaar kwam. Zij heeft zelf nog even door gestuiterd geschud en daarna hielp ze me met het opfrissen.

Samengevat is Ruby een prima dame om mee af te spreken als je eens een keer een mooie colombiaanse met enorme kont wilt nemen. Alleen maak duidelijke afspraken vooraf en wees gewaarschuwd voor de eventuele "afknappers".

pluspunten: mooi lichaam, goed verzorgd, lekker neuken.
minpunten: pijpen met condoom, glijmiddel, pijpen is niet erg speciaal.

herhalingsgevaar?: nog niet over uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan