Recensie Salome/Laura, Amersfoort (vh Apeldoorn, Middelburg, Wijchen, Oudenbosch) 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.156
39
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6817837-laura
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen Donderdagmiddag bij deze dame geweest..
ik ben met de latina's over het algemeen voorzichtig ,want je weet nooit wat ze je voor je voeten gooien..zeker met profielen vol wazige foto's ,of foto's die duidelijk van 2 verschillende dames zijn en zo maar bij elkaar gekwakt zijn
dat is /was bij haar ad dus niet..
kreeg het gevoel dat we deze keer wel eens goed zouden kunnen zitten,,,dus appje gedaan..paar minuten later antwoord
nou hoef ik de jongens hier die bekend zijn met de regio niet uit te leggen ,met welk adres ik te maken had in Oudenbosch..werd mij ook meteen duidelijk
je appt met haar planner ,in het engels..al gebeurde dat in het verleden ook wel eens in het nederlands..
tijd afgesproken en gaan met die banaan..
hoefde deze keer niet lang te wachten toen ik op het plein aangekomen was,,,maar moest nog wel even in het zicht gaan staan ,zodat ze konden zien van hoe en wat..
blijkbaar kennen ze me ,kon gelijk met de lift mee..
had me voorgenomen dat wanneer er iemand anders de deur opendeed ,ik deze keer gewoon zou bedanken..
Maaaarrr..
niks was minder waar..exact de meid van de foto's..foto 2 op het profiel is ze helemaal..
ze spreekt geen woord engels of nederlands ,maar met mijn steenkolen Spaans kom ik een eind..
mooie meid en de leeftijd in het profiel klopt zeker ,ik schat ze geen dag ouder dan 23 in ieder geval..
snel de financieen geregeld (45 minuten +pzc) en een wasje gedaan ..terug op de kamer werd ik onthaald door haar in rode lingerie..
staande naast het bed vollop zoenen met haar ,af en toe beetje tong erbij..en onderwijl begon ze mijn gereedschap te kneden en masseren..
met die prachtige kont stond ze tegen mijn inmiddels keihard lid te rijden..Aargh..dit komt niet goed dacht ik..
het meiske ruikt ook heerlijk en heeft mooie zachte huid..daar is niemand tegen opgewassen..
ik moest inmiddels IETS anders was de fun zo over ,dus heb ik haar op haar rug op bed gegooid ,en terwijl we weer vollop kustten ben ik haar gaan likken
op alle mogelijke manieren..en dit vond ze helemaal niet erg blijkbaar ,want ze liet het gewoon toe..poesje smaakte heerlijk dus wat kan mij het verotten dan..
na geruime tijd voelde ik dat haar lichaamstemperatuur flink opliep..'no mas ,por favor' fluisterde ze op een gegeven moment..ofdat ze klaarkwam?..denk het niet..of misschien wel..
nadat ze min of meer weer terug op aarde was ,was ik aan de beurt..
en dat was na een week of 6 niet gepijpt geweest te zijn ,en de aanblik van zo'n meisje ..goed voor 5 minuten lol..kon het gewoon niet meer tegenhouden al was me het 2x nog wel gelukt..
ze pijpt heerlijk zonder..niet te zacht of te ruw..kijkt je onderwijl glimlachend aan..nope houd niemand vol..neuken gaat hem dan al helemaal niet meer worden..
kwam gigantisch klaar en daar moest ze wel mee lachen..onze tijd zat er inmiddels toch op..dus ik vond het wel goed..
nog even samen een wasje gedaan aan de wasbak..en toen vertelde ze me dat ze uit colombia komt..en dat ze nog wel even hier blijft..was haar eerste keer in Nederland
ze vond het wel koud hier in Hollanda..heb haar maar niet verteld hoe het voelt wanneer het 5 graden vriest..want volgens mij heeft ze dat nog nooit meegemaakt
als ik volgende week enigszins tijd heb ,ga ik terug..voor een uur..
zeker de moeite waard..qua looks,qua inzet,qua hygiene,qua persoontje..
de eerste dit jaar en gelijk goed..
 
Foto's doen me besluiten dat ik haar vorige week ergens in Antwerpen heb ontmoet voor een vluggertje.
Ik kan bevestigen wat collega hierboven schrijft. Ik had ze staande voor mij, wat kusjes en likjes in haar nek gedaan waarbij ze goedkeurend gromde en ondertussen haar lekkere tieten gekneed en even haar kutje beroerd met de vinger dat niet nat maar licht vochtig voelde. Dan op haar rug gelegd en even gelikt, ze smaakt heerlijk en reageert goed en wordt stilaan goed vochtig. Op haar buik gedraaid en haar pro bone genomen, eerst zacht maar gaandeweg mogen doorbeuken wat ze wel lekker vond. Gigantisch klaargekomen in cd in haar. Daarna heeft ze cd afgenomen en piemelmans afgekuist met doekje. Ineens gaf ze een kusje op mijn eikel en deed ze er nog enkele halen met r mond bovenop, een teaser zeg maar. Nooit meegemaakt maar supergeil.
Verder bevestigen wat Mr Snep schrijft,… zijdezacht meisje met heerlijke kont, kut en borsten en ze ruikt heerlijk.
Ik ga zeker terug en nu voor de volle treat met uitgebreide pijpbeurt want die teaser was.. wow.
 
Volgens mij niet.. Al heb ik haar al regelmatig voorbij zie komen op Kinky
En het is zeker geen peeshok..
Heb er come to think of it, al mooie meiden gedaan daar..
Allemaal Latinas.. Ooit die Valentina ook
Toen zei ik iets van 'oh my gaawd' toen de deur open ging
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/oudenbosch/6565394-salome#photos
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Salome bezocht in Wijchen. Eerste ervaring buiten mijn Amsterdamse habitat, vanwege een afspraak in de omgeving en daar heb ik zeker geen spijt van! De foto's op Kinky zijn niet heel duidelijk maar volgens mij is ze het wel. In ieder geval heeft ze nu een beugel, wat haar wel een beetje schoolmeisjes achtig maakt. Salome is mooi, maar een beetje een apart meisje, ze zegt weinig maar kijkt je wel indringend aan met haar grote donkere kijkers. Ze ziet er echt begin 20 uit, is slank, heeft kleine maar lekkere borstjes, heerlijke volle billen en een mooi kutje. Voor een uurtje + pzc 180 afgetikt. Wat mij betreft prima prijs kwaliteit verhouding.

Ondanks de weinige communicatie kwam de interactie aardig op gang en deed ze ook echt haar best om mij op te geilen. Zoenen was fijn, met af en toe een beetje tong erbij en ze zoog mijn hele bovenlip naar binnen. We stonden een tijdje te zoenen en een beetje te voelen, toen ze het tijd vond om mij te helpen uitkleden. Mijn apparaat was inmiddels op oorlogssterkte terwijl ze met haar heerlijk billen tegen mijn paal begon te rijden. Ze draait zich half om en blijft doorzoenen, wat heel geil is. Na een tijdje zakte ze op haar knieën, even doekje over de leuter en daarna begon ze heerlijk te pijpen. Echt bovengemiddeld goed, met af en toe de hele boel naar binnen. Lang verhaal kort: ze pijpte een tijdje door, rubbertje er om en zij bovenop. Ook dat doet ze goed en actief. Ik heb vaak dat de boel verslapt als ik onder lig, maar hier was het tegendeel aan de hand. Ze kreunt zeer geloofwaardig mee, dus dat helpt ook. Nog missionaris gedaan en in doggy afgemaakt met haar lekkere stevige latina billen in mijn handen.
Al met al drie kwartier bezig geweest en volledig voldaan en met een grote smile weer in de auto gestapt. Ik ga vaker op avontuur buiten de Randstad :)
 
Laatst bewerkt:
Ik riep, toen ik de eerste klap voelde komen
Dus het was soort van cia
Cum in air.. Bijna in haar mond/gezicht..
Had ze volgens mij geen moeite mee gehad als het inderdaad raak geweest was..
Het is zaad.. Geen accuzuur
 
Hoi gisteren ook bij salome geweest
Deze dame is het toch net niet voor mij
Dame zegt niets en zoenen met tong zit er niet in Dit vind ik altijd wel fijn
Dus alleen wippen en klaar
 
Hi, na de foto's een eerdere recensies maar eens een afspraak gemaakt. Bij binnenkomst toch wel even verbaasd of alle foto's wel kloppen. De ontvangst was kil er werd nauwelijks wat gezegd. Zoenen was afstandelijk er komt geen tong aan te pas. Snel door even lossen en klaar, ruim binnen de tijd al weer buiten. Gelegenheid om even op te frissen werd niet geboden. Geen herhalingsgevaar…..
 
Kan mij voorstellen dat het kwartje ook de andere kant op kan vallen. Een gezellige GFE is ze inderdaad niet. Ik heb mij in ieder geval prima vermaakt en zonder veel woorden genoten van haar lichaam...
 
Ik had haar dus al een poesje op het oog omdat ik bij Kinky in het algemeen naar priveontvangst kijk.
Na leuk en een beetje onduidelijk app contact (met haar, dat ging bij haar via Google translate) afgesproken in Oudenbosch. Bij aankomst werd ik heel hartelijk ontvangen door een schattige kleine Latina met een stel flinke natuurlijke jetsers. Daar kwam ik pas achter toen ik in de kamer stond, het was echt pikkedonker. Ik twijfels of het de meisje van de foto's is. Dat zeg ik omdat ze een heel stuk kleinere lijkt en ook een klein beetje dikke. Normaal zou ik weglopen maar zij was echt zo leuk en lief. Ze gaf me een lekkere kus en pakte in no time mijn tools vast. Even ronddraaien en hup met dat heerlijk gevormde typische Latina kontje tegen mij aangedrukt. Ze spreekt echt maar heel weinig Engels maar we hebben ons suf gelachen toen ik zei:" no es importante para mi" en mijn telefoon pakte. We gingen op bed liggen en ik heb haar eerst lekker geeft waarvan zij mij echt een hele lekkere bj gaf, weliswaar met condoom maar goed. Na het condoom vol gespoten te hebben, is zij (met condoom) op mij komen zitten. Dit kan zij echt wel goed. Na nog even op zn hondjes bezig geweest te zijn en ik een beetje buiten adem begon te raken, heeft zij het met een massage voor de 2e keer afgemaakt. Ook dit kan zij echt heel goed. Ik heb in de recensie gemeld dat ze zwart haar heeft, dat is een pruik anders adviseer ik haar om meer conditioner te gebruiken. Het was gewoon meer dan goed. Leuke meid en ook heel lief en ze wilt het je echt naar je zin maken. Haar kusjes waren zonder tong maar dat boeit me echt niet.Minpuntje was dat ze regelmatig op haar telefoon zat. Ze rook lekker en was lekker schoon. Ik heb een leuke tijd met haar gehad, niks te klagen gehad en zou de volgende keer gewoon weer terug gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/oudenbosch/6565394-salome#photos
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben bij haar geweest in Harderwijk.
Had een lekker vluggertje en aan de omschrijvingen te lezen zeker deze.dame. klein maar lekkere rondingen, goede borsten en bij binnenkomst mn pik pakken en kontje tegen me aan wrijven. Weinig praten.
Ik vond haar echt wel aantrekkelijk en baal er van der ze daarna weer in Oudenbosch zat en nu niet meer te vinden is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6817837-laura
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
maandag ochtend was ik in middelburg en zag op kinky dit pareltje snel afspraak gemaakt.bij binnenkomst drie zoenen en ze begint gelijk aan je broek te voelen.alles afgehandeld daarna komt ze je rustig helpen uitkleden en begint je te teasen heerlijk tegen je aan dansen en zo daarna gooit ze die mooie ronde zacht kont in de strijd en begint tegen je aan te rijden.
ik ben toen door me knieen gegaan en heb me gezicht heerlijk tussen die billen geduwd en dat kan ze waarderen handje op me hoofd zodat ik heerlijk haar kon likken beide gaatjes.
even later ging ze op het bed zitten met die kont omhoog zodat ik er beter bij komt en oh wat genoot ze ervan wat is dat kutje lekker ze grote lippen en een heerlijke klit en zodra ik me tong diep in har kontje duwde kreeg een een kreun van genoot.
toen haar op haar rug gegooid zodat ik haar zo kon verwennen en uit eindelijk met een hoop gekreun kwam ze heerlijk klaar.
ze kwam gelijk omhoog e duwde er snel een condoom om want ze wou gelijk geneukt worden en ook daarbij gaf ze aan snel en hard en wow wat kan deze dame een goede lul waarderen en houdt er erg van om goed aangepakt te worden.
daarna masage en tijdens de masage speelt ze al met je ballen en je lul zodat je gelijk lekker hard wordt weer.
toen eerst nog even goed gepijpt en daarna draaide ze die mooie kont naar me toen en wilde doggy en woow heb veel dames gehad maar deze kon doggy toch het best en wat een geluid ze maakt je als je haar hard neukt en spankt en haar armen naar achte zodat je die beet kan houden en je haar nog harder en dieper kan meuken voordat ik klaar kwam merkte ik dat zij al klaar was gekomen aan de gl en het shaken van het lichaam en voelde veel heerlijk sappen langs me benen gaan maar ze blij roepen more more en dus bleef ik gaan uiteindelijke haar op haar buik gelegd en zo de laaste harde stoten geven totdat ik kwam alles bij alle een heelijke geile dame hoop haar nog snel weer te bezoeken en dan denk ik twee uurtjes
 
Nu meen ik in de advertentie foto's van 2 verschillende dames te zien.
Kun je dit ophelderen?
Foto met gezicht zis ze zeker wel veel filter en makeup gebruikt maar naar mijn mening echt een mooie dame
Foto in het wit gok ik ook wel andere foto daar herken ik haar tattoos op
En weet dit zeker want heb haar gisteren nu een uurtje mogen verwennen in Delft waar ze nu verblijft
maandag ochtend was ik in middelburg en zag op kinky dit pareltje snel afspraak gemaakt.bij binnenkomst drie zoenen en ze begint gelijk aan je broek te voelen.alles afgehandeld daarna komt ze je rustig helpen uitkleden en begint je te teasen heerlijk tegen je aan dansen en zo daarna gooit ze die mooie ronde zacht kont in de strijd en begint tegen je aan te rijden.
ik ben toen door me knieen gegaan en heb me gezicht heerlijk tussen die billen geduwd en dat kan ze waarderen handje op me hoofd zodat ik heerlijk haar kon likken beide gaatjes.
even later ging ze op het bed zitten met die kont omhoog zodat ik er beter bij komt en oh wat genoot ze ervan wat is dat kutje lekker ze grote lippen en een heerlijke klit en zodra ik me tong diep in har kontje duwde kreeg een een kreun van genoot.
toen haar op haar rug gegooid zodat ik haar zo kon verwennen en uit eindelijk met een hoop gekreun kwam ze heerlijk klaar.
ze kwam gelijk omhoog e duwde er snel een condoom om want ze wou gelijk geneukt worden en ook daarbij gaf ze aan snel en hard en wow wat kan deze dame een goede lul waarderen en houdt er erg van om goed aangepakt te worden.
daarna masage en tijdens de masage speelt ze al met je ballen en je lul zodat je gelijk lekker hard wordt weer.
toen eerst nog even goed gepijpt en daarna draaide ze die mooie kont naar me toen en wilde doggy en woow heb veel dames gehad maar deze kon doggy toch het best en wat een geluid ze maakt je als je haar hard neukt en spankt en haar armen naar achte zodat je die beet kan houden en je haar nog harder en dieper kan meuken voordat ik klaar kwam merkte ik dat zij al klaar was gekomen aan de gl en het shaken van het lichaam en voelde veel heerlijk sappen langs me benen gaan maar ze blij roepen more more en dus bleef ik gaan uiteindelijke haar op haar buik gelegd en zo de laaste harde stoten geven totdat ik kwam alles bij alle een heelijke geile dame hoop haar nog snel weer te bezoeken en dan denk ik twee uurtjes
Gisteren bij haar in Delft geweest en wat ik hier boven al beschreef weer hetzelfde aleen nu met een spiegel in de kamer en dat maakt doggy net iets beter wat bewegen die tieten mooi als je haar goed neemt en dat gezicht is zo geil als je dat ziet in de spiegel hoe ze geniet van goed hard genomen te worden
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kan het enkel bevestigen: zeer leuke dame en goede service. Toffe date gehad. Ik kom zeker terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6817837-laura
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmmidag bij deze dame geweest na het lezen van de recensies.

Meisje met veel pit en inzet! + een Goede kont ;)

''Anaal ging door mijn formaat vrij moeizaan''

(Ontvangst locatie was een huis in apeldoorn met veel troep om het huis, maar daar komen we gelukkig niet voor)

Ben +- 75 minuten binnen geweest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor de tweede keer bij deze dame geweest. Toen onder de naam Salomé, nu staat er Laura. De eerste keer al een paar maanden geleden en ik baalde er van dat ze kort daarna uit de regio verdwenen was. Geheel uit het land zo leek het wel. Want ik had een heerlijk lekker momentje met haar gehad.

Toen kwam ik dit topic tegen en ik verbaasde me over de fotos. Dit leek wel de Salomé die ik zocht. Maar toen ik de cijfercode van haar advertentie in de zoekfunctie gooide kwam er geen resultaat hier op het forum. Maaar. Mijn recentie op Kinky stond wél nog onder deze Laura! Dus even op whatsapp gecheckt en ze bevestigde: "Ja, ik ontving destijds in Harderwijk onder de naam Salomé". Een uur later was haar Kinky advertentie ook weer onder die naam.

Ik kon dus met een goed gevoel boeken en heb dat ook gedaan. Helaas was ik iets wat gehaast en daarom weer een vluggertje en niet langer. Een half uur had gekund en had ik gewild maar ze gaf op de app al aan dat ze tijd niet zou vol maken als ik wat snel zou komen. Pas bij 45min of langer kan en tweede orgasme.

Ze ontvangt in een woonwijk en wilt niet dat je voor huis parkeert. Eenmaal op locatie naar het huis gelopen en de kleine maar PRACHTIG gevormde dame deed open. Echt een lekker ding! Engels spreken zit er niet in, Nederlands al helemaal niet.

Beneden in de woonkamer waren mensen aanwezig, wij gingen naar boven. Na betalen ging haar dunne japonnetje uit en kon mijn ietwat koude handen aan haar zachte lijfje warmen. Lekkere borsten, mooie rondingen op de heupen en geile billen. Toen ze het condoom pakte probeerde ik haar eraan te herinneren dat de.voroge date pzc inclusief was maar dat ging niet meer op. Dat was even jammer.... Extra cash had ik niet bij me.

Maar deze dame kan goed pijpen en dan maakt dat condoom al een stuk minder uit. Sterker nog, ik heb heerlijk genoten met het jasje aan. Ze was niet gehaast, zoog lekker door als ik dat vroeg en keek me heerlijk geil aan met die grote ogen. Ze wilde doggy genomen worden en man wat een heerlijk uitzicht. En dat niet alleen, Salomé gooit haar kontje hoog in de lucht en haar borst plat op bed, ze laat zich zo goed diep neuken en dat is een waar genot!

Daarna nog even in missio nadat ik haar kutje een lekkere lik heb gegeven. Helaas een mond vol glijmiddel ;)
Nog voordat ik mijn vingers in de buurt had van haar mooie kutje was haar hand er al bij om dat te voorkomen... Dus ik kwam rechtop en stak m'n lul weer diep in dat mooie meisje.
Ik was inmiddels klaargekomen, wat zij niet helemaal door had want ze wilde on top. Sorry schat, volgende keer ;)

Ik zoek dadelijk nog even het andere recentie draadje erbij en dan kunnen ze samengevoegd worden.

 
Terug
Bovenaan Onderaan