Recensie Samantha, Edegem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Steven 133

Newbie
12
15/06/22
4
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/samanta-162
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag nog eens bij Samantha geraakt
Was al lang geleden dik jaar sins vorige afspraak
Bij aankomst
Eerst centen bespoke
Koos voor 45min
Anaal was 50 extra had ik er niet voor over
Heeft beetje engelse Platte tongval kwa stem
Vroeg of ik snel wou verfrissen
Dat ook gedaan
Tegen dat ik uit de douche ben sta zij al in hare pure te wachten dat ze ook onder douche kan
Minder leuk had liever dat ze er bij kwam
Mocht naar boven gaan in de plaats haha
Kom in kamer die beetje sm getint is
Geen idee of ze dit doet denk van niet
Ze Huurde blijkbaar maar paar dagen van kerel verder in de straat

Eens op bed
Begong ze mij te pijpen gvd was lang geleden dat ik zo goed wier gepijpt
Al geluk dat ze afentoe eens stopte voor te tongen was dan weer iets minder maar zeker niet slecht

Na tijdje kwam ze op me zitten
Deed ze best goed

Ze heeft ne goede pak zoals wij on antwerpse zeggen
Mooie natuurlijke borsten
Na tijdje en paar standjes begong ze mij terug te pijpen
Nogmaals doggy genomen
En totslot op haar borsten en gezicht klaar gekomen
Ondertussen zit ze haar te vingeren en komt ze spontaan klaar
Was blijkbaar haar eerste klant sins dat ze hier terug ontvangt en stond bloed geil !
Had ik wel gemerkt was tijdens ook al klaargekomen is ne kicker met de voetjes haha

bijde zeiknat vant zweten en doodop effe bekomen naast elkaar
Ondertussen was tijd al opgebruikt
En vroeg ze of ik nog wou douche
Dat ook gedaan

Ondertussen wat bijgepraat
Zou hier maar 8 dagen zijn
Dan moet ze er uit

Zou dan riching duitsland gaan Gaat zowat gans europa af
Ze Zou graag Langer blijven maar blijkbaar is huisbaas ne moeilijke

Bon deze was zeer voldaan
En best uitgeput terug richting wagen
Ga proberen volgende week nog eens aftespreken

Voor mij best ne topper
Weet dat ik hier nieuw ben maar je moet ze zelf maar uittesten dan

Mijn score voor haar is 8.5/10
Moest tongen beter zijn kreeg ze 9
 
Juist even langsgegaan een halfuurtje.
Pijpen is een hoogtepunt. De beste die ik ooit gekregen heb. Je ziet dat ze al lang in deze sector zit. Tongzoenen doet ze maar is niet GFE.

Voor de rest een echte aanrader, ze vertrek volgende week terug naar Spanje.
 
En haar vandaag meteen bezocht nadat ik deze ochtend dit draadje las.
Vlot en vriendelijk aan de telefoon, 45 min. afgesproken voor 130 €. Het adres in Edegem sms'te ze met richtlijnen om het te vinden, want GPS zou niet zo accuraat zijn.
Ter plaatse, eerst afgerekend, gedoucht en naar de kamer boven, waarna zij douchte en kort daarna was ze ook boven. Al een pluspunt, niet iemand waarop je minutenlang moet zitten wachten al denkend "dit was misschien toch geen goed idee".
Ze kwam mee op bed, tongzoende meteen en best goed, terwijl mijn handen haar lijf verkenden. Pijpen deed ze lekker, likte daarbij geregeld de eikel en de schacht, maar voor mij toch wat te zacht. Haar warme mond op mijn ballen voelde wel zeer goed aan.
Vervolgens haar gelikt met één vinger in haar poes waarbij ze al snel nat werd. Toen ik rechtkwam en haar wilde vragen voor 69 nam ze zelf mijn hand vast om mijn vinger in haar mond af te likken, nice ... waarna de 69 om daarna tot het neuken over te gaan. Eerst cowgirl waarbij ze me neukte en lekker tongzoende. Na een tijdje begon ik zelf te stoten, waar ze duidelijk van genoot. Overgegaan naar doggy waarbij ik op haar stevige billen kon inbeuken tot ik klaarkwam. Haar natte poes voelde heel de tijd zalig aan.
Omdat de tijd nog niet rond was, heeft ze mijn rug nog gemasseerd en dat deed ze echt goed. Geen flauw gewrijf. Daarna nog wat blijven praten en terug gedoucht. Was bijna een half uur na tijd pas buiten. Van tijdsdruk geen sprake. Was wel haar eerste klant van de dag van haar eerste dag van haar huidige verblijf in Edegem. Werkt nog t/m 04/09. 05/09 zit ze al op het vliegtuig naar Noorwegen om mogelijk in oktober of november terug te keren, afhankelijk van wanneer het (verzorgde!) appartement vrij is.
Herhalingsgevaar ja, zeker als ik haar wat harder kan laten pijpen, mogelijk al komende week, met anaal dan, want dat zag ze, ondanks mijn apparaat, wel zitten, ...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
www.redlights.be/profiel/samanta-162
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben er dit weekend even langs geweest ,zoals er reeds werd geschreven via gps moeilijk te vinden ,is een smal steegje , bij het binnen komen vroeg ze direct of ik iets wenste te drinken altijd leuk , ze vroeg of ik eerst wenste te douchen geen probleem , na het douchen kleren meegenomen maar de steile trap naar boven ,en dan het slaapkamertje in , even op bed gaan liggen terwijl zij een douche neemt , nadien komt ze op je het bed liggen en vraagt wat je voorkeuren zijn , even uitgelegd en dan zijn we eraan begonnen , zoenen is niet echt zoals ik het gewoon ben (ook een rookgeur waar te nemen) maar dat staat vermeld in de advertentie dus geen commentaar , het pijpen is zeer goed en afwisselend , en dan nadien het andere werk verschillende standjes met ook 69 ,dan na het klaarkomen van beiden ,even een pauze ingelast met wat gepraat , ze vertrek zeker zaterdag naar Noorwegen ,maar komt zeker terug wanneer wist ze niet te vertellen , maar wel naar de zelfde plaats , eigenlijk is dat een dame waar de foto's wel van enkele jaren geleden zijn ,maar ziet er echt nog goed uit met enkele kilo's zwaarder dan vermeld , maar lekkere borsten met leuke knopjes , ga ik terug ik weet het niet ,,?
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
€180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele maanden geleden voor een tweede maal naar Samantha. Deze keer wilde ik haar ook anaal nemen. Na wat tongzoenen, lange tijd in 69 waarbij ze me lekker pijpte terwijl ik haar poes likte die behoorlijk nat werd. Toen ik vroeg om in cowgirl te neuken wilde ze meteen anaal. Het was al een tijdje geleden dat iemand haar anaal had gepakt, zei ze. In doggy haar diep en stevig geneukt tot ik klaarkwam. Als ze nog 's in Edegem verblijft, zal ik haar waarschijnlijk nog wel 's bezoeken.
Ze is inderdaad Olga Cabaeva. Niet alleen omdat ze dat bevestigde toen ik het haar vroeg, ook omdat ze dezelfde mimiek en dezelfde platte Engelse tongval heeft
als in bv.
 
Iemand al bijgeweest deze week?
Ik ben daar vorig jaar bij geweest , plaats waar ze ontvangt is in een klein zijstraatje (eigenlijk is het een steegje ) beneden douche nemen en dan langs een steile trap naar boven , dame vond ik nu echt niet voor herhaling vatbaar , tijdens als Ik aan het douche was zat ze voortdurend op haar gsm te tokkelen . voor mij geen herhaling .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze is weer even in het land voor een week. Voor mij de eerste keer bij haar maar ze heeft er een fan bij. Man wat was dit lekker.
Eerst douche beneden, zij erna. Dan naar de kamer. Lange GFE knuffel en kus sessie. Teased van de penis en ballen. Al een lekkere pijp beurt om haar dan zelf te plezieren. Een goed kwartier haar met mijn tong beroert. Ze vond het heel lekker. Terug wat pijpen en dan zij op mij. Heel intens om dan doggy hevig te eindigen.
Ik kreeeg nog een lekker rug massage die echt goed was. Douche, nog wat napraten
Zeker 1,5u binnen geweest
 
Ze is weer even in het land voor een week. Voor mij de eerste keer bij haar maar ze heeft er een fan bij. Man wat was dit lekker.
Eerst douche beneden, zij erna. Dan naar de kamer. Lange GFE knuffel en kus sessie. Teased van de penis en ballen. Al een lekkere pijp beurt om haar dan zelf te plezieren. Een goed kwartier haar met mijn tong beroert. Ze vond het heel lekker. Terug wat pijpen en dan zij op mij. Heel intens om dan doggy hevig te eindigen.
Ik kreeeg nog een lekker rug massage die echt goed was. Douche, nog wat napraten
Zeker 1,5u binnen geweest
90 minuten 150, dat is wel een super deal.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week Samanta in Edegem bezocht voor 45 minuten met anaal. Afgerekend, me gewassen en dan via de trap naar boven naar de kamer, terwijl zij zich waste. Na een paar minuten was ze ook boven en kwam mee op het bed liggen.
Begonnen met langdurig knuffelen en kussen, niet voluit tongzoenen, maar met punt van de tong. Was wel leuk en aangenaam, maar niet dat ik er geiler van werd. Daarna een eerder zachte, langzame, best lekkere blowjob, al gold ook hier dat er dames zijn die veel beter pijpen.
Vervolgens het anale gedeelte. Zelf zei ze dat ze van anaal altijd heet wordt en dat was inderdaad te merken. Doggy, eerst langzaam en diep om geleidelijk het tempo op te voeren. Dat was erg lekker in haar nauwe kont. Haar gekreun maakte het nog geiler. Daarna op haar zij met één been naar boven met zicht op haar kletsnatte poes. Geëindigd met haar in missio hard te beuken en in haar kont klaar te komen. Voor ik klaarkwam, was ze zelf ook dicht bij klaarkomen. Ze vroeg om haar met twee vingers in condoom langzaam en diep anaal te vingeren terwijl zij haar poes verder bespeelde. Ze genoot er duidelijk van, haar onderlichaam spande zich samen tot ze uiteindelijk hevig klaarkwam. Dat ze echt van anale seks houdt, was wel duidelijk.
Nog een goede massage gekregen, wat nagepraat (geen klokkijkster) en gewassen om voldaan huiswaarts te keren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan