Recensie Sansan, Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

katjes aaien

Newbie
Forumpionier
18
04/07/21
16
1
deze week nog eens een poging gedaan bij een Chinese te Kortrijk. Ze vroeg 100 , maar via sms wist ik dat een korte sessie voor 50 mogelijk was. Je weet vooraf dat de foto's fake zijn en hoopt dat het mee valt, en dat was het ook. Lieve dame, mooie body, zeer rustig en zacht pijpen met CD. Daarna 1 goeie positie al staande. Met deze prijs/kwaliteitsverhouding kan ik leven.
 
deze week nog eens een poging gedaan bij een Chinese te Kortrijk. Ze vroeg 100 , maar via sms wist ik dat een korte sessie voor 50 mogelijk was. Je weet vooraf dat de foto's fake zijn en hoopt dat het mee valt, en dat was het ook. Lieve dame, mooie body, zeer rustig en zacht pijpen met CD. Daarna 1 goeie positie al staande. Met deze prijs/kwaliteitsverhouding kan ik leven.
In de witte villa?
 
Gisteren ook eens een poging gewaagd. 60 euro betaald voor een vluggertje. Ze ontvangt in het centrum van Kortrijk, niet ver van het ziekenhuis Reepkaai in een appartementje. Uiteraard niet de vrouw vanop de foto's, maar dat weet je op voorhand met die Aziaten. Maar op zich wel een mooie dame. Ik schat ze rond de 35 jaar. Ik was net gedoucht, dus mooi proper. Toch begon ze heel ruw met vochtige doekjes mijn lul af te vegen. Toen begon ze me te piepen zonder condoom maar niet met overtuiging. Daarna overgegaan tot de seks, ik mocht met mijn vingers wel niet aan haar komen. Eerst in missionaris en daarna doggy. Ze liet het gewoon gebeuren maar wou er snel vanaf. Ze vroeg me dan of ik mezelf wou aftrekken, omdat het niet snel genoeg ging zeker naar haar gedacht. Uiteindelijk klaargekomen, kleren terug aan en weer nr buiten. Goed ja... al betere dates gehad. Zal bij één keer blijven voor mij.
 
Nieuwe link met echte foto's.

Dit netwerk is hier al ontelbare keren besproken:


Iedereen weze gewaarschuwd... betreden op eigen risico!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan