Recensie Sara, Antwerpen, Verversrui 13/4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JJW

Vaste klant
Forumpionier
160
17/07/21
196
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat Julia met verlof is deze leuke brunette geprobeerd voor de normale standaard 50 euro
Sara noemt ze van Turks afkomst en zit hier nog niet lang ,Verversrui heeft van die leuke ingerichte kamers nu deze keer in de romantische kamer met hemelbed
bezocht ,na het betalen en uitgekleed kon ik haar lekker gevormde lichaam met leuke borstjes aanschouwen echt van die mooie gevormde meisjes borstjes
ik vermoed dat ze nog een derde tepel heeft juist onder haar borsten want ze is er wel gevoelig voor ,terwijl ze me aftrok al staande voor mij met haar hand mocht ik haar lekker vingeren wat een mooie schouwspel ,eertst pmc daarna vroeg ik haar of ik mocht beffen ,ze is zo gevoelig als ik aan haar clitje lekker begon te zuigen en ze probeert met haar benen dicht te knijpen door mijn likjes aan haar clit en afwisselend met de tong ,daarna on top en afgewerkt in misso ,ik vermoed dat er veel meer mogelijk is en toch zeker nog eens teruggaan ,zeker een aanrader !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan