Recensie Sara Doubletstraat 26 k1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
407
17/02/23
505
50
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist even door de straat gelopen en na al een aantal keer oogcontact te hebben gehad tog maar naar binnen stapt. Heb hier nog geen review op haar naam/kamer kunnen vinden terwijl ik der al een tijdje zie staan hier.

Na kort praatje aan het raam ging het deurtje open en stelde ze zich voor als Sara van roemeense komaf.
Lief en sociaal mokkeltje, na wat smaltalk en een showtje met der prachtige billen was het tijd om aan het werk te gaan. Voor haar teminste.. ze deed de condoom om en begon heerlijk diep te pijpen en tussendoor likt ze je ballen schoon. Vervolgens over gegaan naar missio waarbij je dat heerlijke lichaam perfect kan observeren na een tijdje vroeg ze zelf om doggystyle wat bij mij een pluspunt is want daarin finish ik graag en met die kont van haar wil je ook niets liever.. hoe harder hoe beter vond ze en toen al me energy uit me was geneukt nam ze hem nog 1keer in de mond en kwam de ontlading (in de condoom helaas)
Weer een geslaagde dag in de doub. Zeker voor herhaling vatbaar
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan