Recensie Sarah, Deurne 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
377
29/10/21
305
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-and-attractive-blonde.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een tijdje op de radar, vandaag gaan testen

De foto's kloppen. Een Roemeense die in Spanje woont en in België werkt.
Spreekt goed Spaans, basic Engels
Stevige volle tieten, geholpen door een wonderdokter maar erg mooi gedaan. Je mag er flink mee aan de slag zo je wil
Lekkere volle billen, trampstamp op onderrug. De festiviteiten begonnen met pijpen zc. Erg zacht maar ze bleef bezig aan een mooi tempo. Ik kreeg het al snel moeilijk.
Daarna missio en gekomen, gelikt en zij gekomen. Eerst roerloos maar ze werd losser naarmate ik likte en ik proefdeook haar sapjes doch niet overvloedig. Tot ze ineens uit het niet bijna klaarkwam.
Dan zij bovenop cowgirl en omgewisseld naar doggie en nogmaals rubbertje gevuld.
En dit alles op een goed halfuur
Goeie service, vriendelijke vrouw. Voor herhaling vatbaar.

 

het is er nog eens van gekomen
tijdens de voorafgaandelijk pzc sessie toch geregeld aan moeder theresia gedacht omdat ik niet weet hoe Sarah op een lading visjes in haar mond zou reageren
tijdens het beffen meermaals gedacht hoe mooi en lekker haar kutje wel niet is en smaakt; overduidelijk geniet ze en kantelt ze haar bekken zodat ze een beetje stuurt waar je juist likt
eerste keer kwam zij bovenop en bepaalde ook het tempo, ondertussen was ze mijn nek aan kussen
tweede ronde had kleine papel wat moeite om voldoende bloed te vinden maar na volgehouden pijp en trekwerk toch gelukt en nog een tweede apotheose mogen beleven; eerst missionaris maar gekomen in doggie
ze is wat ouder dan ze adverteert, heeft een keizersnede gehad en ze heeft dus haar meisjeskutje nog. Mooi en nauw; je mag overal aan en inzitten; kussen doet ze niet maar ze is constant bezig met haar mond aan je tepels, nek, wangen
wat mij betreft, niet de mooiste dames maar wel 1 van de betere ervaringen, dichtbij GFE
 
@chrisa : klopt, ik heb nog niet getongzoend met haar ondanks verschillende dates, dus ga ik ervan uit dat ze dat niet doet. Anderzijds doet ze met haar mond tijdens het neuken, zij on top, veel andere en ook minstens even lekkere dingen…
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-girl-32498433470.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij deze dame geweest, vriendelijk ontvangen maat had er geen klik mee, sex was ok en het pijpen mc ook, ze is niet helemaal mijn type maar heeft wel wen mooie set borsten waar ik natuurlijk op moest klaarkomen😅
Voor mij persoonlijk geen herhalings gevaar maar als de goesting er is weet je maar nooit
 
Sarah was voor mij een vaste dame; desondanks tijdens de laatste date , gisteren, wou ze niet pijpen zc wat ze altijd deed. Ze zou een koortsblaasje hebben gehad. Alle begrip daarvoor
ook wou ze ineens niet meer dat ik haar een tweede ronde nam, dus ben ik een beetje op mijn honger blijven zitten. Ik zou haar een beetje te lang gebeft hebben maar ik had nog een tiental minuten over, voldoende om haar nog eens doggy te pakken. Ineens kon ze geen Engels meer en verstond ze me niet; wel kon ze perfect vertellen dat de tijd om was.
ik denk haar maar te schrappen uit mijn balboekje. Jammer want ze heeft een lekkere strakke kut maar zo zijn er nog velen.
just saying.
 
Sarah was voor mij een vaste dame; desondanks tijdens de laatste date , gisteren, wou ze niet pijpen zc wat ze altijd deed. Ze zou een koortsblaasje hebben gehad. Alle begrip daarvoor
ook wou ze ineens niet meer dat ik haar een tweede ronde nam, dus ben ik een beetje op mijn honger blijven zitten. Ik zou haar een beetje te lang gebeft hebben maar ik had nog een tiental minuten over, voldoende om haar nog eens doggy te pakken. Ineens kon ze geen Engels meer en verstond ze me niet; wel kon ze perfect vertellen dat de tijd om was.
ik denk haar maar te schrappen uit mijn balboekje. Jammer want ze heeft een lekkere strakke kut maar zo zijn er nog velen.
just saying.
Zeer vreemde u-turn van haar🤔 ga er persoonlijk gwn niet meer langs denk ik, zal wel iemand anders vinden!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan