Recensie Sarah, Korat Thai Massage, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HendrickLamar

Vaste klant
119
05/01/22
144
12
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/seksbedrijven/massagesalon/rotterdam/560706-korat-thai-massage#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb, tot nu toe, van ongeveer zo'n 20 verschillende masseuses mogen genieten. Maar deze dame knows what's up!
Een echte stevige Thaise massage (wat steeds unieker begint te worden bij dit soort plekken)!
Is heel lief, vraagt veel of het niet te pijn doet en weet je tussendoor ook goed op te hitsen. Een echte vakdame, die zonder het mij te laten merken, zich keurig aan de 60 min hield, zonder dat ik ook maar enig gevoel van haast kreeg van haar.

Lichamelijk niet de allermooiste maar ze is zeker niet lelijk. En heeft een lief koppie.

Ik had precies 80euro bij en ze heeft verder niets aangeboden. Kan zijn omdat ze wist van mijn enige geld. Of dat zij niet aan intiem doet. Dat weet ik niet.
Al met al een aanrader!!

Overigens staat zij niet op de website met de naam Sarah. Dus, of ze is nieuw. Of ze heeft een andere naam op de website.

Ik vond het in ieder geval memorabel genoeg om haar 5 sterren te geven!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan