Scrape hookers?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

printability

Wandelaar
Forumpionier
68
25/07/21
34
1
Ik heb een dag voor offline gaan nog een scrape gedaan van hookers. Ik ben niet echt super technisch, dus ik heb niet alles kunnen krijgen, van de meeste dames slechts de eerste pagina's van hun draadjes, maar het is wel veel.

Wat is het beleid hier mbt wat we ooit op hookers stond? Willen we dit gaan posten hier?
 
Er was in het begin een discussie over.
Veel leden vonden het toen wel jammer, dat de recensies niet meer beschikbaar waren/zijn en zouden het toejuichen, als die hier weer terug zouden komen.
De nieuwe recensies komen hier sowieso, dat is vanzelfsprekend.
 
Hookers is gone, hoe k u t ook. Laten we Hookers vergeten en dit forum als de standaard beschouwen.

Wanneer iedere wandelaar die beklag heeft gedaan over het verdwijnen van Hookers hier allemaal slechts 1 review hadden geschreven, dan hadden we nu al een veel breder gevulde site.

Hookers is gone, deal with it!
 
Laatst bewerkt:
Zeker nu na de corona-maatregelen de dames terug aan het werk gaan, zijn de oude recensies niet erg relevant meer. Prijzen en plaatsen zijn gewijzigd en na een tijd stil te hebben gelegen, kunnen de dames ook "anders" zijn geworden, ten goede of ten kwade.

Beter is het met een schone lei te herbeginnen. Dan zijn we zeker dat de info accuraat is.
 
Klopt...ik heb daar ook mijn steentje dik aan bijgedragen...maar dat is verleden tijd..oude muk is het nu...vooral met die AVG..kijk maar eens op Venery...daar staat het nu..wordt je niet vrolijk van...en wat heb je aan recensie"s waarvan de helft van de tekst is verwijderd door AVG...of recensie's van jaren geleden..niets..nul komma nul....gewoon hier met schone lei beginnen... maar ja...dat is mijn mening..
 
Niet alleen jouw mening, keiharde realiteit! Ik weet er is ook een andere site, maar daar is de actie te laag. Plus heel veel recensies daar zijn geschrijven door "gasten" (niet leden) dat is een "red flag" voor mij.
 
Als je bij Hookers een permanente ban kreeg... of vrijwillig vertrok...kwam er automatisch gast te staan ..ipv je account naam....
Vandaar al die gast recensie's....al mijn recensie's staan ook nu onder gast....omdat ik mij vrijwillig heb laten uitschrijven...ik had genoeg van die club...die maten niet met 2 maten ..maar met 6....je moest het niet wagen om Krukkie( rukkie) tegen te spreken.
 
Laatst bewerkt:
Als je bij Hookers een permanente ban kreeg... of vrijwillig vertrok...kwam er automatisch gast te staan ..ipv je account naam....
Vandaar al die gast recensie's....al mijn recensie's staan ook nu onder gast....omdat ik mij vrijwillig heb laten uitschrijven...ik had genoeg van die club...
Ik doelde niet op Hookers cum. Ik doelde op Citygirl ;)
 
Als je bij Hookers een permanente ban kreeg... of vrijwillig vertrok...kwam er automatisch gast te staan ..ipv je account naam....
Vandaar al die gast recensie's....al mijn recensie's staan ook nu onder gast....omdat ik mij vrijwillig heb laten uitschrijven...ik had genoeg van die club...die maten niet met 2 maten ..maar met 6....je moest het niet wagen om Krukkie( rukkie) tegen te spreken.
Hier hetzelfde. Staat dan voormalig lid bij wat hetzelfde is als gast. Dus dat heb je hier ook. Geen verschil dus. Ik zeg: lid weg dan ook zijn bijdragen weg. Zo houdt je het beter georganiseert.
 
Als ik het goed heb is "gast" op Citygirl een gebruikersnaam.
Ik heb dat daar al eens gemeld, maar volgens mij niets mee gedaan.
Overigens totnogtoe een dood forum.
 
Hookers was zeker niet ideaal, maar om het nou "troep" te noemen doet wel afbreuk aan de inspanningen van talrijke leden die de moeite deden om een recensie achter te laten.
Mee eens en sommige recensies zijn nog geen 3 maanden oud dus daar heb je wel wat aan. Maar ook een tien jaar oude recensie van een dame die nog werkzaam is. Dus wat dat betreft is hookers zeker nog waardevol en er zaten tenslotte meer dan 30.000 leden. Dat ga je hier en op die andere hookers clonen niet meer halen. Daarvoor is het te versplinterd. Kijk op hookers had je shemale Paula en die was de meest besproken dvp van die site.
Hier niks geen recensie. Ben zelf voor het laatst bij haar 5 jaar geleden geweest en daar ga je natuurlijk nu niet meer over schrijven. Maar die dat hele topic hier neerzetten zou wel handig zijn. Zullen leden zijn die dan wel naar haar gaan en dan krijg je weer nieuwe recensies. Wat je nu hebt is teveel vragen met links van wie heeft er ervaring met..sorry maar daar heb je geen moer aan. Heb je dat recensietopic van hookers heb je kans dat ze er tussen staat. Voorkom je dat soort vragen gedeeltelijk denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan