Seksfeesten met knappe jonge mensen (showboat, paradise, neuq enz.)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KarlD

Newbie
20
20/11/22
7
Ik ben aan het speuren naar een leuk seksfeest waar ik met mn vriendin heen kan. Het probleem is alleen dat er vaak bij seksfeesten toch wat veel single mannen zijn en dat de andere mensen vaak wat ouder en niet heel knap zijn.

Wie heeft er ervaring met seksfeesten in regio Noord Holland en weet wat de leukste zijn om mee te pakken?
 
Als je met je partner gaat en je wilt niet of niet te veel single mannen, dan kun je denken aan een parenclub. Fun4Two is een bekende en erg leuk. Wil je meer actie met single mannen, dan kun je denken aan feesten van Erofeestjes.
Dat zouden mijn eerste suggesties zijn.


Wil je exclusiever en minder seks, maar wel erotisch en dans, dan kun je ook denken aan: https://www.caviardelanuit.com/
 
Laatst bewerkt:
Ik ben aan het speuren naar een leuk seksfeest waar ik met mn vriendin heen kan. Het probleem is alleen dat er vaak bij seksfeesten toch wat veel single mannen zijn en dat de andere mensen vaak wat ouder en niet heel knap zijn.

Wie heeft er ervaring met seksfeesten in regio Noord Holland en weet wat de leukste zijn om mee te pakken?
Fata Morgana is relaxter en groter opgezet dan de Fun for two ;-)
 
In de categorie "kinky" feesten waar wij regelmatig naar toe gaan

- geen single mannen
Kinky on the Beach - Culemborg
Kinky at the Fun - Moordrecht (Fun4Two)
Kinky Paradise - Lelystad (gemiddeld wat ouder publiek - maandelijks)

- wel single mannen
Boudoir Bizarre - Amsterdam
 
Big Little Secrets (Regio Amsterdam)
Société X (Zuidelijke provincies)
Caviar de la Nuit (Regio Antwerpen)
Alle feesten zijn enkel voor "goed verzorgde" mensen. Toelating o.b.v. foto. Fijne en veilige feesten (GEEN single mannen) met leuke muziek en playrooms. Veel plezier!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan