Recensie Shemale Dominique, Amsterdam Wallen, Bloedstraat 12 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Bleiswijker via deze Link, de foto's zijn uit haar haar Super8/VHS periode. Erg gedateerd dus, bovendien heeft ze zoals ook in dit topic te lezen is, een dosis siliconen in haar pik laten pompen. Zoals hier ook te lezen is, als ze op haar post zit, heeft ze een A4'the met oa deze foto's tegen het raam geplakt.

Nu niet meer zeuren hè! 😜
 
Nee helaas niet en ik denk ook niet dat ze dit forum kent. Ze leest niet mee. Jammer genoeg. Ik hoop en met mij velen dat ze nog terugkomt. Ik heb hele goeie herinneringen aan haar. Haast een perfekte date. Maar ik denk met die ramensluitingen de kans steeds kleiner wordt.
 
De laatste keer dat ik bij haar was -al een paar maanden geleden- vertelde ze dat ze naar Spanje zou verhuizen en dat het nog onduidelijk was hoe het met werken in Nederland zou gaan. (vergunningen en zo)
Ze was de afgelopen jaren al minder aanwezig en ik verwacht dat de kans klein is dat we haar in Amsterdam nog terug zien.

Ik heb ook niet het idee dat ze ooit iets online heeft gedaan. (zoals kinky.nl)

Wel jammer. Ze was goed in haar vak en ik heb het altijd fijn bij haar gehad.
 
De laatste keer dat ik bij haar was -al een paar maanden geleden- vertelde ze dat ze naar Spanje zou verhuizen en dat het nog onduidelijk was hoe het met werken in Nederland zou gaan. (vergunningen en zo)
Ze was de afgelopen jaren al minder aanwezig en ik verwacht dat de kans klein is dat we haar in Amsterdam nog terug zien.

Ik heb ook niet het idee dat ze ooit iets online heeft gedaan. (zoals kinky.nl)

Wel jammer. Ze was goed in haar vak en ik heb het altijd fijn bij haar gehad.
Als je zegt verhuizen naar spanje is ze denk ik op pensioen
Ze heeft genoeg geld binnen geharkt en ze is op leeftijd dus pensioen zal me ook het meest logische lijken
 
Wallen kunnen we afschrijven. Dominique was de eerste shemale daar en daarna kwamen er meer waarvan er nog een paar zitten. Jammer genoeg geen nieuwe meer.

Kinky is echt een gok. Tenzij ze er al een tijdje zitten. Zag Bardelines uit Almere die er zeker goed uitziet. En ook Vera uit Rotterdam die ook wel betrouwbaar is als ik de recensies zo lees. Only fans heeft ook wel de boel wat verpest. De echt mooie zitten daar. Ook al adverteren ze op kinky.
 
Wallen kunnen we afschrijven. Dominique was de eerste shemale daar en daarna kwamen er meer waarvan er nog een paar zitten. Jammer genoeg geen nieuwe meer.

Kinky is echt een gok. Tenzij ze er al een tijdje zitten. Zag Bardelines uit Almere die er zeker goed uitziet. En ook Vera uit Rotterdam die ook wel betrouwbaar is als ik de recensies zo lees. Only fans heeft ook wel de boel wat verpest. De echt mooie zitten daar. Ook al adverteren ze op kinky.
Ben al jaren niet meer in het Schipperskwartier geweest, maar is Antwerpen nog wat of is dat ook niks meer?
 
Ben al jaren niet meer in het Schipperskwartier geweest, maar is Antwerpen nog wat of is dat ook niks meer?

Ik bezoek de Wallen niet meer, al is het 10min rijden voor me. Ik rijd veel liever 1,5u naar Antwerpen omdat het daar een stuk beter is (fantastisch kwa transen helaas niet).

Wat hierboven al staat, gewoon 50€ en geen gezeik. Service is er altijd dikke prima. Verwacht alleen geen wulpse jonge Transen. Al spotte ik zondagavond wel een lekkere jonge trans maar ik denk van Roemeense afkomst aan dr muziek te horen. Ik has alleen mn zinnen al gezet op een ander….



Maar Antwerpen en Duisburg zijn echt de moeite wel waard mits je reistijd max 2u is.
 
Hahaha ik wordt te oud denk ik, gratis bezoekjes heb ik echt nog zelden (alleen via Grindr). Het is pijnlijk maar wel waar dat ik schijnbaar niet zo mooi oud wordt als George Clooney 😂



Ja benzine maakt voor mij niets uit. Ik heb een tankpas.
 
Pas op Antwerpen is nu ook niet top zoals sommige beweren er zijn en paar oude latinas van boven de 55 jaar dar is echt geen feest en dan heb je met de nacht die Roemenen oplichters van alles beloven maar niets doen alleen geld meer en meer ne meer geld.
Ik ben de laatste tijd naar Hamburg geweest in de smuckstratse daar is en gebouw daar zitten allemaal latinas in alle kleuren geuren en maten het gebouw telt 5 verdiepingen op elk verdiep zitten ongeveer 8 transen 50 euro en geen gezaag dat is achter de reepabhan het is wel ver rijden 😎
 
Ik ben de laatste tijd naar Hamburg geweest in de smuckstratse daar is en gebouw daar zitten allemaal latinas in alle kleuren geuren en maten het gebouw telt 5 verdiepingen op elk verdiep zitten ongeveer 8 transen 50 euro en geen gezaag dat is achter de reepabhan het is wel ver rijden 😎

Dit klinkt als een paradijs 😍



Klopt dat er in Antwerpen nu ook Roemeense shemales zitten, in Duisburg ook. 1x eentje bezocht in Duisburg, het was absoluut niet slecht en deed alles wat ze had beloofd. Alleen Oost Europeanen hebben gewoon niet mijn bloedgroep denk ik. Ze was lekker, deed t prima, maar geweldig was t zeker niet. Kan alleen niet goed uitleggen waarom.


Misschien komt t ook omdat ze gewoon als een goedkoop volk overkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan