Recensie Shemale Rijkevorsel / Lebbeke 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pjerke

Wandelaar
33
09/07/22
15
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/ik-ben-de-mooiste-en-klasse-transgender-van-belgi.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
na lang aarzelen toch besloten en gewaagd om het eens met een TGirl te proberen. Heb uiteindelijk deze top shemale bezocht het enige nadeel was dat ik TE snel klaarkwam. Haar figuurtje is zo geweldig 😜 een ongelofelijke mooie verschijning, mooie borsten mooi poepje en een mooie normale penis. Eerst een kusje bij binnenkoms, ik mocht mij ontkleden en dan samen aan de lavabo een wasje en nog een leuk uitdagend kusje. Samen het bed op en elkaar lekker verwend, maar zoals ik eerder schreef ik kwam te snel klaar heb m'n sperma op haar buik en borsten gespoten ze stelde voor om door te gaan maar twee keer lukt mij spijtig NIET MEER 🤷🏼‍♂️ daar lag ze dan met een half stijvepik heb haar nog wel proberen te laten klaarkomen maar ze zei dat het niet zou lukken daar ze zelf ook iets (stijfs) moet hebben om aan te zuigen of mee te spelen.
Dus volgende keer want ik ga zeker nog terug het een beetje rustiger aanpakken in het begin.
het enige nadeel is dat ze nogal rumoerig is, als dat al een nadeel is.
ik denk dat ze afwisselt tussen Rijkevorsel en Lebbeke
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan