Recensie Sindi, Amsterdam (voorheen Eindhoven, Amstelveen, Den Haag) 4,82 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

PickleRick.

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
1.866
13/07/21
2.516
30
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6232545-sindi
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er was weinig info over Sindi te vinden behalve dat haar inzet top was. Dus ik ben er op goed geluk naar toe gegaan en het was ook top.
Ze ging helemaal los tijdens het pijpen, behoorlijk DT af en toe. De sex is wel erg appart, want ze komt zelf aan de lopende band schokkend klaar. Had dit nog niet eerder meegemaakt, slow and steady heeft ook haar voorkeur. De 2e rond afgemaakt met een cim/cif.

Heb haar 2 keer bezocht toen ze in Leidschendam zat. En ik zou haar zo weer bezoeken als je er nog was 😥.
Afspreken kan wat lastig zijn omdat ze maar af en toe online is. Maar ik kan haar zeker aanraden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/562852-sindi#photos
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame ook bezocht en tja de eerste recensie klopt wel.
Eigenlijk is dit geen DVP. Dit is meer.... een attractie. Een ride!
Het is raar. Zeker niet slecht. Maar wel... apart

Pijp technisch gaat ze er helemaal vol voor dat is duidelijk!
 
2x echt een topuur met haar gehad. Ze gaat tekeer als wilde kat. Eerste keer in haar mond klaargekomen (pijpt heerlijk en vol overgave). Tweede keer snoeihard in allerlei standen geneukt, waarbij zij precies aangaf wat zij lekker vond en herhaaldelijk klaarkwam (of dat tenminste heel goed acteerde).
Na afloop leuke gesprekken met haar gehad. Het is ook nog eens een hele vriendelijke en intelligente vrouw. Ik ben bij haar geweest in Utrecht. Ze heeft later nog in Amersfoort ontvangen, maar toen was ik helaas op vakantie, want ik had haar graag nog eens bezocht. Ze zit niet lang op 1 plaats en ik denk dat ze inmiddels niet meer in Nederland zit, helaas.
Sindi is niet de allermooiste DVP die ik heb gezien, maar ze ziet er zeker leuk uit. Haar bril (die ze tijdens de daad afzet) staat haar heel guitig en charmant. Ik hoop dat ze snel weer terugkomt in Nederland en kan haar dan van harte aanbevelen. Wees lief tegen haar, ze verdient het.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/562852-sindi
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zonder bovenstaande positieve recensies zou ik Sindi gelijk overslaan maar mijn nieuwsgierigheid was gewekt dus even geappt, snel reactie teruggekregen, afspraak gemaakt en vandaag afgereisd naar bekend adresje in Amersfoort.

Eerste indruk bij binnenkomst: zoals op de foto's, opvallende bril, aparte verschijning, rokersgebit, vriendelijk en verstaanbaar Engels met een zwaar accent. Gelijk naar de kamer en lekker brutaal haar naar me toegetrokken. Ze was voorzichtig met zoenen in het begin maar dit werd steeds intenser en veranderde uiteindelijk in een wilde geile tongzoensessie waar ze bij begon te kreunen en te grommen alsof ze bezeten was. Ze zei iedere keer dat ik haar aan moest kijken dus dat heb ik maar gedaan terwijl ze door de knieën ging, mijn broek gewillig losmaakte en aan een heerlijke slurpende sloppy gloeg gloeg deepthroatsessie begon en mijn hele pik zonder morren in haar keel duwde. Precies waar ik op geil! Vragend keek ze me aan of ze op mijn pik mocht spugen en ik knikte onschuldig naar haar. 😉 Ik mocht haar hoofd goed stevig vasthouden terwijl ik haar keelneukte, mijn ballen likte en ik haar hele gezicht met mijn keiharde met kwijl druipende pik onderwreef. Ze liet zich helemaal gaan en ik mocht eigenlijk alles met haar doen. Snel nog even mijn kleding en schoenen uitgedaan en uit mezelf het geld op tafel gelegd want ze was dat helemaal vergeten te vragen aan mij. Op mijn verzoek trok ze ook haar kleren uit en ik zag dat ze oprecht zin in me had. Nog even geil, wild en diep getongzoend waarna ze weer op haar knietjes en haar nek tegen het bed aan gewillig mijn pik opslokte en ik haar keel weer begon te neuken, mijn ballen en pik over haar hele gezicht, wangen, voorhoofd, ogen heen en weer wreef terwijl ze heerlijk me begon te rimmen en overging in mij achterlangs mijn kont uit begon te likken. Daarna haar op bed gelegd terwijl ze me geil met doorgelopen mascara aankeek, tongzoenen, hals likken, haar tietjes zuigen en langzaam naar beneden om haar natte kut te likken. Al na een paar likjes begon ze schokkend klaar te komen. Verder gegaan met haar tepels likken en zuigen waarbij ze aangaf om iets rustiger aan te doen want ik was geil maar heb uiteraard met respect het netjes opgevolgd. Verder gegaan met tongzoenen terwijl ze me aftrok. Tijdje gevingerd waarbij ze wederom intens en wild klaarkwam. Na een tijd heb ik gevraagd of ze me wilde neuken dus condoom erom en in cowgirl heeft ze me geneukt waarbij ze wéér klaarkwam. Haar slaapkamer grenste trouwens aan de keuken die geïmproviseerd werd afgescheiden door een dun gordijntje en haar huisgenoten konden alles horen hoe wij met elkaar bezig waren dus dat was eigenlijk wel een extra geile ervaring. 😝Tot slot rubber eraf gehaald en heeft ze met mijn handen stevig op haar bezweette hoofd me klaargepijpt en de hele lading geil doorgeslikt. Relaxed nagepraat terwijl ze zich schoonmaakte met doekjes waarbij ze opmerkte dat ze nog nooit zo'n intense geile klant heeft meegemaakt. 😅 Weet natuurlijk niet of ze het meende maar die steek ik toch maar in mijn zak! 😉 Ook merkte ze op dat dit een eenmalige ontmoeting met me was want dat doet ze altijd met speciale klanten… 🤨 Dat ga ik dus nog wel meemaken de volgende keer als ze weer beschikbaar is want ze zou vanavond vertrekken. Even snel opfrissen waarbij ze nog voorstelde om me te wassen, snel aankleden en met nog trillende knietjes afscheid genomen van Sindi.

Samengevat: superdate gehad met Sindi! Een beetje vreemd qua uiterlijk, maar wel overheerlijk geil! 😜🤪😝
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/562852-sindi#photos
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdagavond heb ik Sindi ook een bezoekje gebracht :) alles zoals hierboven beschreven is zeker herkenbaar! Ze vraagt op de app ook of je haar kent/ en zij jouw, denk dat ze enige voorselectie maakt....Toen ik bij haar binnen kwam, had ze een sexy rok aan met een of ander shirtje, doorschijnend waar haar heerlijke tepels doorheen priemden, ze wilde mij ook zoenen, maar op de een of andere manier ben ik daar wat terughoudend in de laatste tijd, met name door het cim en slikken van het witte goud😀 bij mij werd het sterretje ook niet overgeslagen, ze ging er vol voor hahaha Ze draagt een bril met waanzinnig dik glas, ik heb het idee dat ze ook niet zo heel best ziet zonder bril hahaha, maar pijpen met bril is net zo geil!
Tijdens het opfrissen en douchen, bleef ze bij mij op de badkamer staan, en zat continu door een kiertje van het douchegordijn te gluren, ook wel geil hoor, deze dondersteen!
Ze zuigt en pijpt er lustig op los en slaat je pik tegen haar hoofd en mond aan, ze word er zelf goed geil van, zeker te weten!
Ik wilde wel neuken, dus aangegeven, en gekozen voor missionaris, nou hahaha dat was een soort rodeo, moest me best doen om kleine Klaas in het doosje te houden, ze beweegt heel onstuimig en schokkend, haast iets te veel en het word daardoor wat oncontroleerbaar, afijn heb haar toch volgespoten, met rubber!
Kreeg netjes het wisselgeld terug en ben met een fijn gevoel huiswaarts gekeerd... ik vroeg haar nog wanneer ze weer in Amersfoort terugkwam , maar ze had geen idee, dit jaar dacht ze sowieso niet meer, ze had nu een goeie mood en haar verblijfjes zijn kort... heb het idee dat ze veel vaste klanten heeft en daardoor haar advertentie snel offline gooit, waarom ook niet, snap haar wel! Sindi is helemaal naturel en heerlijk slank, 0,0 tattoo's geen piercings, heerlijk klassiek vrouwtje, haar leeftijd kan ik zelf moeilijk inschatten, wellicht maar zo richting de 50 jaar;) Maar weer afwachten wanneer ze weer in t land is, ben bang dat het dan toch Haarlem wordt, weer stukje verder rijden dan helaas😀
 
Ben er ook geweest, bovenstaande klopt! Ze is een beetje maf, moet je tegen kunne maar ze kan pijpen als de beste, je mag alles met haar doen. Komt wel 10 keer klaar (als het niet nep is). Kortom, wat ouder maar doet niet onder voor een jong ding!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/562852
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had deze dame al eerder voorbij zien komen en de foto's trokken me wel. Nu was ze laatst in de buurt en mijn kans gepakt. Was eigenlijk wel makkelijk met afspreken maar ik had geluk wat sindsdien heb ik de advertentie niet meer voorbij zien komen.

Dame ontving in een groot appartementencomplex wat lekker anoniem is, had alleen even wat problemen met het vinden van de juiste ingang maar dat kwam uit eindelijk goed. Bij binnenkomst zag ik een vrouw die toch zeer slank is en het best kan omschrijven als type "geile secretaresse", er was een andere dame in het pand aanwezig maar niet gezien en werd ook snel naar haar slaapkamer meegenomen waar het spel kon beginnen.

Deur was nog niet dicht of ze begon al te tongen volop te tongen en begon al in mijn broek te graaien, even snel financiën afgehandeld waarna dit verderging. Als je een beetje doorzet wordt ze al erg nat en voor je het weet ligt ze te spartelen op de grond, hier gelijk gebruik van gemaakt waarna ze de jongeheer weg slikte alsof het niks was en zuigt alsof haar leven er vanaf hangt. Af en toe wat bijsturen en diep doordrukken was geen probleem in mijn geval, de dame is er ook niet vies van je kont te likken en gaat er ook vol voor, in mijn geval nam ze zelf het initiatief en kon het zeker waarderen. Pas nadat we op het bed belandde gingen haar kleren ook uit en ben ik langzaam over gegaan naar het intieme gedeelte waar alles standjes aan te pas komen, de dame zelf komt wat dat betreft makkelijk klaar (of theater) en spartelt als een vis op het droge; gelijk mijn kans gepakt en eigenlijk in elke standje wat stevig beetgepakt en genomen wat ze wel kon waarderen. Uiteindelijk de eerste ronde het condoom op het laatst eraf en mezelf klaar laten pijpen terwijl ze op haar rug lag, niet normaal hoe ze daar tekeer ging terwijl ik tegelijkertijd die poes met mijn vingers kon bewerken. Tweede ronde meer van hetzelfde na wat opfrissen en uitgebreid rimmen vanaf haar kant. Herhalingsgevaar is zeer groot als ze in de buurt is, eentje van de oude stempel, ze gaf zelf ook aan maar weinig beschikbaar te zijn en maar een klein aantal afspraken per dag te plannen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ben ik bij Sindi op bezoek geweest voor 30 minuten. Ik had haar al een tijdje op het oog. Ze ontving in Almere in een schoon appartement (makkelijk en gratis parkeren). Voor- en achteraf douchen was mogelijk. Ik herken alles wat hiervoor al geschreven is. Foto's zijn wel iets meer glamour, maar ze heeft een goed figuur, lekkere billen en ze is lief. Omdat het er nogal wild aan toe ging, kon ik daar alleen niet rustig/uitgebreid van genieten. Het pijpen zc vond ik het beste. Dat deed ze lang, met veel afwisseling, zuigkracht, spuug, ook deep throat (ze wilde zelf dat ik haar hoofd beet pakte en later nog haar neus dichtkneep … voor mij hoeft dat niet zo nodig) … en uiteindelijk verdween alles in haar gulzige mond.

Het was een goede ervaring, maar voor mij toch te ontstuimig voor een tweede bezoek.
 
Is ze kieskeurig? krijg terug dat ze niet wil afspreken... 😳
Ik heb ongeveer 5 jaar geleden met haar afgesproken toen ze in Hilversum ontving.

Laatst vroeg ik of ik met haar kon afspreken. Ze zegt alleen met je af te willen spreken als je al eens eerder bij haar geweest ben. En je moet haar dan je telefoonnummer geven die je toentertijd hebt gebruikt om af te spreken.

Ik heb toen tegen haar in het Engels gezegd: Sorry, maar ik weet niet meer welk telefoonnummer ik toen heb gebruikt.

Haar reactie: "Don't bother me anymore. Thank you."


Een erg vreemde dame. :rolleyes:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Plassex
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/562852-sindi#photos
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een heerlijk date met haar gehad in Almere, een paar maanden geleden. De communicatie was heel goed, en alles wat ik wilde vind ze heerlijk. Ze houd ervan gedomineerd te worden (ik niet) maar bovenaan staan oprechte personen, en dat ben ik dan weer wel 🤗
 
Vandaag weer eens contact met haar opgenomen om een afspraak te maken. Dat liep uit op een grote teleurstelling. Ze schreef in capslockletters dat ze me niet kende en verzocht me niet meer te schrijven. Terwijl ik vorig jaar zomer nog 2x bij haar geweest was.
Ik las in dit draadje dat meer van haar klanten deze ervaring hadden. Het is een heel grillige dame. Ik kan het natuurlijk over een paar dagen weer proberen. Wie weet is ze dan 180 graden gedraaid. Maar daar heb ik geen zin meer in. Ik schrap haar van mijn lijst. Jammer.
 
Vandaag weer eens contact met haar opgenomen om een afspraak te maken. Dat liep uit op een grote teleurstelling. Ze schreef in capslockletters dat ze me niet kende en verzocht me niet meer te schrijven. Terwijl ik vorig jaar zomer nog 2x bij haar geweest was.
Ik las in dit draadje dat meer van haar klanten deze ervaring hadden. Het is een heel grillige dame. Ik kan het natuurlijk over een paar dagen weer proberen. Wie weet is ze dan 180 graden gedraaid. Maar daar heb ik geen zin meer in. Ik schrap haar van mijn lijst. Jammer.
Herkenbaar zij had bij mij ook aangegeven dat ik geen contact meer op moest nemen . Maar reageerde vandaag direct . Wellicht ga ik langs .
 
Herkenbaar zij had bij mij ook aangegeven dat ik geen contact meer op moest nemen . Maar reageerde vandaag direct . Wellicht ga ik langs .
Ja, misschien probeer ik het over een paar weken weer bij haar, in augustus, als ze dan niet te ver van mij ontvangt. Voor nu aan mijn tax voor juli. 1x gewandeld, meer wil ik niet meer per maand. Maar dat is weer een ander topic....
 
Wat een ervaring was dit. Knalt van het ene orgasme in het andere.
Ze wil constant oogcontact en vraagt daarom. Als ze klaarkomt (vaak) dan moet je je hand op haar buik drukken. Ze is supergeil. Drijfnat. Laat zich gewillig likken en vingeren. Pijpt je de hemel in. Haar gezicht en mond willen je zaad. Slikt ze ook door. Zoenen geweldig. Leuke aparte dame. Ik ga nog wel een keer denk ik.

Ze zat in Zoetermeer maar vertrekt daar binnen een paar dagen.
Ze ziet trouwens niks zonder bril.
Aparte maar geile date.
45 minuten 150 euro.
 
Ja, misschien probeer ik het over een paar weken weer bij haar, in augustus, als ze dan niet te ver van mij ontvangt. Voor nu aan mijn tax voor juli. 1x gewandeld, meer wil ik niet meer per maand. Maar dat is weer een ander topic....
Helaas wil ze mij niet meer zien . Ik voldoe blijkbaar niet meer aan haar profiel of ….., . Jammer maar is haar keuze..
 
Wat een ervaring was dit. Knalt van het ene orgasme in het andere.
Ze wil constant oogcontact en vraagt daarom. Als ze klaarkomt (vaak) dan moet je je hand op haar buik drukken. Ze is supergeil. Drijfnat. Laat zich gewillig likken en vingeren. Pijpt je de hemel in. Haar gezicht en mond willen je zaad. Slikt ze ook door. Zoenen geweldig. Leuke aparte dame. Ik ga nog wel een keer denk ik.

Ze zat in Zoetermeer maar vertrekt daar binnen een paar dagen.
Ze ziet trouwens niks zonder bril.
Aparte maar geile date.
45 minuten 150 euro.
Was dit jouw eerste bezoek.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/562852-sindi#photos
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk weer eens de kans gehad om haar te bezoeken. En het was nog net zo een spectakel als de vorige keer.

Pijpen en DT doet ze graag en goed ook. Ze houd er wel van als jij de dominante partij bent. Dus er is veel mogelijk.

Door haar extreme lichamelijke reactie tijdens de sex kan het wel een uitdaging worden.
Maar ook daar kwam ik niets tekort.

Mocht je door haar selectie komen. Dan heb je hoe dan ook een date waaraan je nog eens terug denkt.

Helaas vroeg ze aan mij om niet meer te komen. Ze date normaal maar 1 of 2 keer met dezelfde man.
Jammer maar oke, ik zal het respecteren.

Waarschijnlijk worden andere ook om deze reden verzocht niet meer te komen.

Vraag me niet waarom, het is een iets wat aparte dame.
 
Helaas vroeg ze aan mij om niet meer te komen. Ze date normaal maar 1 of 2 keer met dezelfde man.
Jammer maar oke, ik zal het respecteren.

Waarschijnlijk worden andere ook om deze reden verzocht niet meer te komen.

Vraag me niet waarom, het is een iets wat aparte dame.
Ik ben ook 2x bij haar geweest. Dat verklaart waarschijnlijk haar afwijzing van vorige week. Misschien wil ze op deze manier het ontwikkelen van gevoelens voorkomen. Ze is niet dom, dat heb ik vorig jaar in de gesprekken na de seks ook wel ontdekt.
 
Laatst bewerkt:
Wat een ervaring was dit. Knalt van het ene orgasme in het andere.
Ze wil constant oogcontact en vraagt daarom. Als ze klaarkomt (vaak) dan moet je je hand op haar buik drukken. Ze is supergeil. Drijfnat. Laat zich gewillig likken en vingeren. Pijpt je de hemel in. Haar gezicht en mond willen je zaad. Slikt ze ook door. Zoenen geweldig. Leuke aparte dame. Ik ga nog wel een keer denk ik.

Ze zat in Zoetermeer maar vertrekt daar binnen een paar dagen.
Ze ziet trouwens niks zonder bril.
Aparte maar geile date.
45 minuten 150 euro.
Houd er rekening mee dat je nog maar hoogstens 1x mag komen bij haar. Of zelfs helemaal niet meer.

Niettemin komt je omschrijving van de date 100 % overeen met de mijne. Die vraag om oogcontact staat me ook goed bij. Maar toch leek ze zonder bril langs me heen te kijken, ze leek echt niets te zien. Met bril op was er wel echt oogcontact.

Echt een bijzondere dame. Ik ga het nog 1x proberen. Wil ze niet, dan heb ik dat te respecteren. Ik trek sowieso het laatste jaar steeds meer naar Nederlandse dames ipv die Oost-Europese. Voelt toch beter.
 
Op herhaling geweest. Fijne dame waar je de leiding kan nemen, nadat ik het geld had overhandigd de leiding genomen en alles komt aan bod. Het teasen met de kleding aan, haar gekronkel als je aan die kletsnatte poes zit. Hoogtepunten waren vooral de rimjob terwijl haar hand ondertussen door je benen heen reikt en staand doggy waarbij het echt een beetje porno niveau benaderde que intensiteit.
 
Inmiddels ben ik meerdere malen bij Sindi geweest. Ik ga geen uitgebreid verslag schrijven en "reclame" voor Sindi maken want haar recensies spreken voor zich.

Oude klanten die Sindi al langer kennen hoeven zich geen zorgen te maken; jullie zijn nog steeds van harte welkom bij haar. Voor degenen die zij helaas niet meer wilt zien om wat voor reden dan ook: respecteer haar beslissing. Er zijn vast genoeg andere toppers te vinden.

Ik lees hierboven een paar opmerkingen dat Sindi graag gedomineerd wordt. Voor de heren die hierop aanslaan en Sindi eventjes hardhandig willen aanpakken: sla Sindi lekker over! Dank u voor uw begrip.
 
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/562852-sindi#photos
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar een tijdje terug ook in denbosch bezocht. Niet de knapste maar wel goed lichaam, lekker slank. Zonder bril ziet ze inderdaad weinig tot niets. Ze stootte een glas water om wat op nachtkastje stond en had moeite om het glas te vinden. Dat even terzijde…

Het is een dame die erg kan genieten en super intens klaarkomt. Tijdens beffen en vingeren maar ook tijdens het zoenen waarbij ik zachtjes met mijn bovenbeen tussen haar benen een schurende beweging maakte het ging maar door… wtf hahah

Ik heb voor een uur betaald en we hebben denk ik netto 80 minuten sex gehad. Met een gesprekje voor en achteraf wel een uur en driekwartier binnen ben geweest, geeft ook aan dat ze er zelf enorm van geniet. Ze rimt je gewillig en tijdens het pijpen pakte ze zelfs mijn hand om die vervolgens op haar achterhoofd te plaatsen waarbij ik de leiding kreeg. Een unieke ervaring met sindi.

Ze vertelde mij ook dat ze maar een keer date met een man, aan de andere kant, heeft ze watsapp ingesteld met een 24uur timer dat gesprekken automatisch verwijderd worden.

Misschien maak je kans als je met een andere telefoonnummer op een andere locatie bezoekt dat je kans maakt op een tweede date.
 
Ik lees hierboven een paar opmerkingen dat Sindi graag gedomineerd wordt. Voor de heren die hierop aanslaan en Sindi eventjes hardhandig willen aanpakken: sla Sindi lekker over! Dank u voor uw begrip.
De formulering 'domineren' is denk ik wat onhandig. Geeft idd vrij agressieve associaties bij mij. Ik denk dat 'het initiatief nemen' beter de lading dekt. Dat ze het wel waardeert als je dat doet. Dat herken ik tenminste wel uit mijn dates met haar.

Sowieso, wie een dame 'hardhandig' aanpakt heeft in dit wereldje niets te zoeken. Respecteer de dames en hun grenzen, moet het eerste gebod van iedere wandelaar zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan