Recensie Sissi, Relaxdreams, St. Denijs Westrem (Emmanuella's Angels) 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josdoordewind

Stamgast
401
12/09/21
248
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-drongen-is-gesloten-tijdens-de-feestdagen.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze voormiddag Sissi bezocht. heel lief meisje, prachtig kontje ( zoals ik ze graag heb ) en lekker zachte borstjes. Ik dacht dat ik met mijn Spaans hier altijd goed zit, ... Sissi spreekt Portugees, maar ook heel goed Engels. Super lieve meid, neemt haar tijd om je lekker te verwennen. Herhaling; zeker!!! Een minpuntje, ze heeft een hele mooie body, maar haar blonde extensions vind ik niet echt geslaagd, ze zou mooier zijn met haar originele kleur. Maar smaken en goesting kan al eens verschillen ...
 
Bedankt Jos.
Foto's van Sissi zien er idd mega geil uit. Lekkere tietjes en zien er naturel uit.
Dat blond vind ik wel lekker.

Enigste me dat me aan EA tegenhoudt, is de hygiëne daar. Lakens worden precies niet elke keer vervangen alsook de douches ruiken niet fris en zijn soms vuil.
De meisjes zelf vind ik wel meestal goed met soms toppers.

Sissi intrigeert me wel ...
 
ben er ook 1x geweest, het was juist een trio-actie waar ik gebruik van wou maken. Betaald voor een uur, na een half probeerden ze me al buiten te werken. Dat was eigenlijk het enige Engels dat ze spraken (ze warten beiden Spaanstalig), en ik had soms het gevoel dat ze me uitlachten, omdat ze meer metelkaar aan het praten waren dan met me bezig waren. Mij zien ze daar toch niet meer. Wel een goede discrete parking, maar daar stopt het verhaal. Hetis inderdaad niet de meest hygiënsche plaats
 
Bedankt. Idd als de service ook niet goed is bovenop de hygiëne dan blijft er niet veel over.
Ben zelf wel niet zo voor trio's net omwille van wat je beschrijft soms.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij Sissi geweest, nu 2 x. 1 keer half uur, de laatste keer een uur.

Ik vond het zelf een fantastische ervaring. De laatste afspraak heb ik nog een goede massage gekregen. Een 2de keer beurt zat er voor mij niet meer in, aangezien de 1ste ongelooflijk was en de nodige energie had gekost. Enkel voor blowjob gegaan en dit deed ze met serieuze overgave. Geil kijkend, deeptroat, ballen niet vergetend.

Ze heeft wel graag dat je zacht begint, daarna kan het wel heviger...

Voor herhaling vatbaar? Ik denk het wel. Ze vertrekt binnen een week ofzo, dus het zal pas zijn als ze nog eens terugkomt.

Zou graag deze week Myriam nog eens daten. Ook deze week haar ontmoet voor een half uurtje (na Sissi) en wow, wat een geile meid. De recensie over haar moet ik nog schrijven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Je mag daar veel mee. Spanken, haren trekken, keel vastpakken...
Ze vroeg telkens harder of meer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame gisteren bezocht na een vervelende werkdag.
Mijn verwachtingen waren hoog gespannen na het lezen van de vorige reacties!
Die waren zeker niet gelogen.
Na een klein wasje mocht ik plaatsnemen op bed en kwam ze boven mij hangen om langdurig te zoenen en met haar borsten te spelen.
Daarna begon ze te pijpen zonder condoom wat ze erg goed deed, ze ging ook vrij diep!
Ze kwam terug boven mij hangen om langdurig te zoenen en haar tepels te likken, daarna opnieuw pijpen en keek ze mij recht in de ogen en begon ze ook mijn ballen een beurt te geven.
Ze begon daarna opnieuw te zoenen, er kwamen ook wat klein tongkusjes maar eerder beperkt.
Voor de rest waren de remmen los bij haar.
Ik stond al een paar keer bijna op exploderen en het intieme werk, 2 keer een kort standje werd het condoom snel gevuld.
We waren ondertussen ook al wat overtijd maar alles deed ze op het gemakje met het condoom en keukenpapier op te ruimen.
Ze zegt niet zoveel maar ze zingt een beetje mee met de Spaans of Portugees talige muziek van op haar telefoon.
Ze vroeg nog of alles in orde was, amai dat zal wel zijn.
Bijna 40 minuten binnen geweest en tot nog toe de beste ervaring gehad in dit huis.
Voor de liefhebbers, ze zou nog tot 17 januari blijven.
Aanrader!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week vrijdag willen victoria te bezoeken maar was nog niet aanwezig, sissi gekozen,voor snel half uurtje ook niet beklaagd,eerst Tongzoenen begon mijn benen te masseren met olie,kzeg bij mijn eigen lap weer eraan voor de moeite ,maar dan nam ze terug bus glijmiddelen en wreef dit bij haar vaginaal en anaal ,draaide naar mij toe en begeleide mijn hand en stak vinger vaginaal en vinger anaal in ,mij zeker niet weggetrokken 😀 kwam dan hurkzit op mij rijden ,doggy en mij klaarpijpen
Voor mij, en voor die 60 euro,kreeg ik er veel voor terug ,haar gezicht trekt mij wel wat minder aan
 
Vorige week vrijdag willen victoria te bezoeken maar was nog niet aanwezig, sissi gekozen,voor snel half uurtje ook niet beklaagd,eerst Tongzoenen begon mijn benen te masseren met olie,kzeg bij mijn eigen lap weer eraan voor de moeite ,maar dan nam ze terug bus glijmiddelen en wreef dit bij haar vaginaal en anaal ,draaide naar mij toe en begeleide mijn hand en stak vinger vaginaal en vinger anaal in ,mij zeker niet weggetrokken 😀 kwam dan hurkzit op mij rijden ,doggy en mij klaarpijpen
Voor mij, en voor die 60 euro,kreeg ik er veel voor terug ,haar gezicht trekt mij wel wat minder aan
Enkel jammer van de pruik vind ik.
 
Vorige week vrijdag willen victoria te bezoeken maar was nog niet aanwezig, sissi gekozen,voor snel half uurtje ook niet beklaagd,eerst Tongzoenen begon mijn benen te masseren met olie,kzeg bij mijn eigen lap weer eraan voor de moeite ,maar dan nam ze terug bus glijmiddelen en wreef dit bij haar vaginaal en anaal ,draaide naar mij toe en begeleide mijn hand en stak vinger vaginaal en vinger anaal in ,mij zeker niet weggetrokken 😀 kwam dan hurkzit op mij rijden ,doggy en mij klaarpijpen
Voor mij, en voor die 60 euro,kreeg ik er veel voor terug ,haar gezicht trekt mij wel wat minder aan
Ik vind het ook een lekker stuk. Ben er al verschillende keren bij geweest en ze blijft boeien
 
Eén bezoek bij haar gehad, mooie body maar het gezicht viel wat tegen. Alleszins lekker grote borsten. Pussysliding tot ik klaarkwam. Maar tewijl ik klaar kwam stapte ze er van af; ruIned orgasm, i don't like it :(
 
Ja, en ik had gedacht dat Angy zou terugkomen op 1 februari zoals ze me vertelden, blijkbaar ook niet. Ik ga relaxdreams links laten liggen, mijn ervaringen daar zijn alles bijeen niet echt wow.
 
Terug
Bovenaan Onderaan