Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik stuur ff geen reactie op pms meer want dr telefoon staat uit dus heb weinig zin. ik moet even weten hoeveel meer contacten ze eigenlijk wil.
 

Is toch wel een droom petit dame

Ga vanmiddag contact leggen
Je bedoelt nachtmerrie? Boven -en onderlijf lijken wel van twee verschillende vrouwen. Ik denk dat mannen die dit topic volgen toch vooral op zoek zijn naar een meisje met een klein kontje.
 
Janine is blijkbaar nog niet genoemd in dit topic. Hoewel ze niet skinny is, is ze zeker slank en super petit.

 
Janine is blijkbaar nog niet genoemd in dit topic. Hoewel ze niet skinny is, is ze zeker slank en super petit.

Nogal grote borsten voor een 'petite.

Enfin, ik geloof dat dit niet het soort vrouw is waar dit topic voor is bedoeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nogal grote borsten voor een 'petite.

Enfin, ik geloof dat dit niet het soort vrouw is waar dit topic voor is bedoeld.
Petit slaat alleen op lengte. De biologische vrouw opmerkingen kan ik niet serieus nemen. Ze is slank, alleen niet graat mager. Past prima in dit topic, minstens zo goed als die Sofia/Andrea van de vorige pagina.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, wanneer je "petit" letterlijk opvat, dan past ze ertussen, gezien haar lengte...

Wat mij betreft, als topic starter, valt deze dame en enkele voorgaande hiervoor geplaatste dames hier stevig buiten 😉
 
Ik ken je voorkeur natuurlijk wel, @OIHLV , dus dat ze niet aan jouw ideaal voor dit topic voldoet weet ik. Janine is absoluut petit, echt een ontwapenend type dat je direct in je binnenzak mee wil nemen en daarmee past ze wat mij betreft perfect in dit topic.
 
Daar is ook niets mis mee, daar is dit forum immers voor.
Ik ben dit topic echter destijds gestart om te zien welke slanke,- danwel skinny petit dames er zoal te bezoeken zijn en daar vallen dames als Andrea en Janine niet onder. En oproepjes (zonder foto) al helemaal niet 😅

Maar eej...ieder zijn ding hè.

Zoek de verschillen:

1688560021586.png
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, wanneer je "petit" letterlijk opvat, dan past ze ertussen, gezien haar lengte...

Wat mij betreft, als topic starter, valt deze dame en enkele voorgaande hiervoor geplaatste dames hier stevig buiten 😉

One for the topic

 
Ben het wel met topic starter eens. Ben dit topic gaan volgen om inderdaad slanke/skinny petit dames te vinden.
Inmiddels al wat gevonden zodat je een bijdrage kunt leveren aan het topic?

Het lijkt mij persoonlijk geen probleem dat niet alles een 100% match is met het ideaalbeeld van de OP. Het houdt in ieder geval het topic levend wanneer er gepost wordt en suggesties worden gedaan, ook wanneer die geen volledige match zijn. Misschien valt de dame wel in het straatje van iemand anders en vindt er zo toch weer mooi "Sharing is caring" plaats.
 
Laatst bewerkt:
Nou, om maar te proberen het een beetje terug on topic te krijgen.

Ik ben wel nieuwsgierig naar deze dame:

Volgens de advertentie 156 cm en slank/atletisch op de foto. Helaas nog geen verdere info.

(Helaas voor sommigen ook geen onderstel van een elfjarig meisje.)
 
Deze jongedames kunnen er ook nog bij
 

Heeft zij nou een buttlift of niet?
Nee. Tenzij ze deze in de afgelopen maanden heeft laten doen, en dat zou nogal overbodig zijn, is het een volledig natuurlijke dame. Ik zou haar overigens niet als petit classificeren: die 1.58m klopt niet, ze is langer.
Aanvullende waarschuwing is dat haar advertentie is gekaapt toen zij al het land uit was vertrokken. Dus eerst bevestigen dat ze het weer echt zelf is.

Nu dat ik verder lees: dat zij plasseks zou doen kan ik me ook niet voorstellen. Dit is duidelijk niet haar oude advertentie. Die was actief in januari. In februari was ze vertrokken, maar werd de advertentie voor andere dames gebruikt. Nu hangen haar foto's weer aan een andere oude advertentie. Bookers maken er weer een zooitje van.

EDIT: Ik heb inmiddels bevestiging dat ze echt weer zelf hier is.
 
Laatst bewerkt:
Nou dan zal het de gekaapte wel zijn, aangezien deze ook vanaf februari actief is. Goed te weten, thanks.
Als het de gekaapte advertentie had geweest had er januari moeten staan, toen heb ik haar bezocht. De helft van de foto's is ook nieuw. Ze kan het best weer echt zelf zijn, maar dan waarschijnlijk nu een andere booker.
(En nogmaals niet petit: te lang. (En een borstomvang die meer in het straatje van @knightrider ligt, dan in het jouwe.))

Ik heb inmiddels wel bevestiging dat ze het echt is. Geen gekaapte advertentie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan