Recensie slechte ervaring gehad voor €50 in de Schepenenvijverstraat bar vogue raam 2 of 3 ( gent)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zomer

Newbie
9
27/12/21
0
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
vandaag woensdag 27 julli 2022 eens naar gent geweest in de straat shepenenvijverstraat bar vogue raam 2 of 3 zat er een vrouw met soort van badpak aan ze deed de moeite niet om het uit te doen dus niet echt aantrekkelijk met gevolg mijn stijve lul werd al rap slap dus en hij zat binnen in haar vagina en slap werd hij ze schoof juist het onderste deel van haar badpak opzij zodat ik haar vagina kon neuken ik vond dit echt niet aantrekkelijk dus je betaal er dus wel €50:cry: voor ga er dus niet binnen hoor!! er zijn mooiere vrouwen hoor waar de €50 waard zijn(y)
 

Bijlagen

  • index.jpg
    index.jpg
    7,7 KB · Weergaven: 29
welk raamnummer aub (van links naar rechts als je ervoor staat 1 2 3 of 4 ? + dag of nachshift (uur ?).Merci. Grt. Dorisday.
ze werkt dag shift raam 2 of 3 als je vanaf die 2 garageboxen stapt vanaf bar Le Pink is heb je nog een muur met ramen er in als je dan van die eerste deur telt is het raam 2 heb een foto bij geplaatst dat je ziet vanaf welke kant ik bedoel want de kaart is nog met die oude muur

\\Edit mod: Foto verwijderd, is tegen de forumregels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben hier ns binnen geweest, noemt Evelyn en heeft heel mooi figuur, zwart middel lang haar. Heb ze redelijk lang cowgirl kunnen laten doen, vroeg al na 2 minuten om doggy te doen.. Cowgirl was ok, maar in doggy zat er weinig spanning op en maakte het wat lawaai.. Na wat beukwerk toch goed gespoten 😋. Is wel vriendelijk en spreekt goed frans
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan