Recensie Sonia, Nieuwegein (voorheen Breda, Den Bosch ) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter NL

Newbie
Forumpionier
10
30/06/21
21
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/541289-sonia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van 2017 tot begin 2020 ben ik een keer of 20 bij Sonia geweest. Sonia werkt steeds een aantal weken in Nederland en vertrekt daarna weer voor (ruim) een maand naar Polen. Als ze in Nederland is, adverteert ze op Kinky. Ze ontvangt steeds in andere plaatsen, ik heb haar bezocht in Zeist, Aalsmeer, Soest, Den Bosch en op verschillende adressen in Amersfoort. Een afspraak maken gaat heel gemakkelijk via Whatsapp. Sonia is net weer naar Polen vertrokken, de afgelopen weken ontving ze in Nieuwegein. In haar advertentie op Kinky meldt ze dat ze eind juli weer terugkomt.

Sonia is een mooie, schone, aardige en gewillige dame die je een echte GFE biedt. Meteen bij binnenkomst geeft ze je al een heerlijke lange tongzoen en na het douchen kan het echte werk beginnen. Sonia weet daarbij niet van ophouden en geeft je een vol (half) uur dampende seks, inclusief deepthroat pijpen zonder condoom, beffen, veel tongzoenen, alle mogelijke standjes en klaarkomen in haar mondje.

Ze heeft in coronatijd wel haar prijzen verhoogd. Aanvankelijk vroeg ze 100 euro voor een half uur en 150 euro voor een uur. Inmiddels is dat 120/170 geworden. Prijzig maar het is het waard.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Sonia ook meerdere malen bezocht en dit naar grote tevredenheid. De laatste keer was echter in maart van dit (corona) jaar en ofschoon ze nog altijd net zo lief, servicegericht (tongzoenen als een stofzuiger) en geil was, waar ik enorm van schrok was dat haar figuur compleet veranderd was. Sonia begon er op een gegeven moment zelf over en ik kon begrip opbrengen voor haar verklaring. Ik ga niet in op details maar helaas knapte ik af op haar toch beduidend 'voluptuezere' figuur. Een paar weken later stonden er nieuwe foto's op haar kinky ad en dat vond ik erg sportief van haar. Wellicht is ze sindsdien ook weer wat slanker geworden dan toen ik haar trof maar ik denk dat die foto's haar weergeven zoals ze nu is al draagt ze ook verhullende kleding (vooral deze foto geeft haar duidelijk weer vind ik). Het herhalingsgevaar is daardoor weg voor mij maar er blijken, gelukkig voor haar, nog genoeg wandelaars te zijn die op dat soort figuren vallen
 
Is het dan zo erg geworden? Op de foto's valt het wel allemaal mee
Ik ben een maand geleden geweest. En ja ze is ietsje aangekomen maar ik vind het reuze meevallen. Ze was eerst natuurlijk wel prachtig slank en nu letterlijk paar kilootjes erbij. Haar service is nog steeds top en ze ziet er nog steeds erg goed uit. Ik vind er in ieder geval niets volupteus aan. Ik knap ook af op teveel kilo's maar daar is bij haar totaal geen sprake van. Maar goed, ik kan me voorstellen dat wandelaars die vaak naar zijn gegaan een bepaald beeld hebben en daarom nu zo teleurgesteld zijn.
 
Sonia bezocht toen ze in Den Bosch was. Ik kan me herinneren dat de service echt top was. Mooi lichaam. Lieve dame. Veel tongzoenen. Liet zich destijds ook graag beffen en vingeren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/541289-sonia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame stond al een tijdje op mijn verlanglijstje maar was er nooit van gekomen omdat ze niet reageerde. Op zich geen slechte ervaring.

Appcontact
Niet echt heel fijn, om je eerlijk te zeggen. De eerste keer dat ik haar appte zij ze dat ze op dat moment geen nieuwe klanten ontving. Had het een maand later weer geprobeerd maar geen reactie. Uiteindelijk 3 maanden later na haar vakantie kon ik eindelijk terecht.

Uiterlijk
Op de foto's iets mooier... Ze is inderdaad een beetje aangekomen ten opzichte van de foto's. Ze oogt ook iets ouder.

De date zelf
Wel een goede date met haar gehad. Ze houdt inderdaad erg van tongzoenen en heeft er geen problemen mee om je te vragen of je haar wilt beffen/vingeren. Vind het altijd wel geil als een dame weet wat ze wilt en dat van je vraagt. Veel zoenen tijdens de seks en niet echt veel op aan te merken wat dat betreft. Bij mij duurt het altijd iets langer om klaar te komen dus ze moest wel wat moeite ervoor doen ?. Ze is verder erg schoon. Persoonlijk ben ik zelf ook heel erg van de persoonlijke hygiëne en ze gaf me aan dat ze dat erg waardeerde. Elke keer in mijn nek ruiken en zeggen dat ze van mijn parfum hield, etc. Qua gespreksvoering was het op zich ook wel leuk.

Conclusie
Goede ervaring maar toch geen herhalingsgevaar. Ze oogt iets wat ouder dan mijn preferentie en icm haar gewichtstoename(wat op zich niet extreem is) toch niet mijn type. Normaal val ik wel op mollig maar met haar weet ik het niet echt. Vind het ook een tikkeltje aan de dure kant. Wel absoluut een aanrader en je moet haar naar mijn mening wel minimaal 1x ervaren.
 
Een paar weken geleden ben ik voor het eerst in 2 jaar tijd weer naar Sonia geweest, in Amersfoort deze keer. Zoals door anderen al is beschreven is ze niet meer de slanke dame van weleer. Haar figuur is behoorlijk veranderd, ze heeft me ook uitgelegd wat daarvan de oorzaak is (die vermeld ik hier uit privacy-overwegingen niet).

De seks was weer als vanouds met alles erop en eraan: veel tongzoenen, uitgebreid pijpen zc (ook deep throat), beffen, vingeren en diverse standjes. Klaarkomen in haar mondje zit ook nog steeds in haar programma. Het was een lekker uurtje maar toch net wat minder opwindend dan de voorgaande keren, en dat heeft echt met haar vollere figuur te maken. Ik zal zeker nog wel eens bij Sonia terugkomen maar ze is helaas wel iets gedaald op mijn lijstje met favoriete dames.

Inmiddels is Sonia naar Polen teruggekeerd om een opleiding te gaan doen, daarom komt ze in juni pas weer naar Nederland.
 
Ik ben al even geïnteresseerd in deze dame, interesse is nog meer toegenomen nu ze verkast is vanuit midden NL, naar mijn regio 😉
Wat mij opvalt is dat er op haar profiel staat, dat ze alle dagen werkt, maar dat profiel zelf vaak maar heel kort online staat. Werkt dame wellicht zo dat profiel online gaat, ze de agenda vult, en dan profiel offline gaat?
 
Ik ben al even geïnteresseerd in deze dame, interesse is nog meer toegenomen nu ze verkast is vanuit midden NL, naar mijn regio 😉
Wat mij opvalt is dat er op haar profiel staat, dat ze alle dagen werkt, maar dat profiel zelf vaak maar heel kort online staat. Werkt dame wellicht zo dat profiel online gaat, ze de agenda vult, en dan profiel offline gaat?
Sonia is eerder terug dan al weken in haar whatsapp status stond vermeld. Jammer genoeg ontvangt zij nu in Voorburg, voor mij niet direct makkelijk aan te rijden. Haar profiel staat meestal wel online, Sonia hoeft deze niet al te vaak te updaten, zij heeft belangstelling genoeg. Vorige reviews geven aan dat zij vorig jaar toch wat aangekomen was. Ik heb haar vele malen bezocht, ook in 2021. Maar mijn voorkeur is wel hoe zij er voor corona uitzag.
 
Heb haar nog niet eerder bezocht, haar WA status was me niet helemaal duidelijk. Dat 'not available' aan het begin maakt het voor mij verwarrend. Is ze er nu niet en komt ze 1 juli? Of is ze er nu en gaat ze naar huis op 1 juli? Begrijp uit jouw antwoord en het nu online zijn van profiel, dat ze 1 juli huiswaarts gaat. Duidelijker zou zijn 'going home' i.p.v. 'not available'.
Maar lang verhaal kort, als ze in Voorburg is, ga ik nog wel eens langs. Denk alleen dat ik voor 1 juli niet red.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/541289-sonia#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had dit topic nog niet gelezen, maar vanmiddag in een enorm geile bui een afspraak met haar weten te maken.
Kon binnen 30 min al bij haar terecht en de vonken vlogen er meteen vanaf...

Eerst uitgebreid tongen, douchen en daarna begon het echte werk.
Heerlijke pijpbeurt, beffen/vingeren waarbij ze ook echt leek klaar te komen, daarna door naar de verschillende standjes;
Missio, Doggy, Cowgirl, Reverse cowgirl, spooning...

Daarna weer een heerlijke pijpbeurt om vervolgens haar mondje vol te spuiten.e
 
Had dit topic nog niet gelezen, maar vanmiddag in een enorm geile bui een afspraak met haar weten te maken.
Kon binnen 30 min al bij haar terecht en de vonken vlogen er meteen vanaf...

Eerst uitgebreid tongen, douchen en daarna begon het echte werk.
Heerlijke pijpbeurt, beffen/vingeren waarbij ze ook echt leek klaar te komen, daarna door naar de verschillende standjes;
Missio, Doggy, Cowgirl, Reverse cowgirl, spooning...

Daarna weer een heerlijke pijpbeurt om vervolgens haar mondje vol te spuiten.e
Ok ben benieuwd heb morgen een afspraak
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben onlangs bij Sonia geweest. Ze ontvangt op een mij bekende locatie in regio Den Haag. Het was voor een eenmalig bezoek best ok, maar er komt geen herhaling. Vind haar qua lengte vrij kort, hou persoonlijk wel van wat langere dames. Borsten heb ik ook graag wat groter. Ook is ze molliger dan ik graag heb. Verder zeker wel een lieve, zorgzame dame, de service an sich was ook zeker niet slecht. Wandelaars die iets mollig niet erg vinden, kunnen met haar best een fijne tijd hebben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week bij deze dame geweest.
Kan me aansluiten bij de vorige recensie.
Voor mij dus ook eenmalig.
Prima dame en hygiëne en inzet is meer dan goed. Maar vond haar pijp kunsten nou niet iets waar ik voor terug kom. Maar iemand anders kan het wel lekker vinden.

Massage was daarin tegen meer dan goed.

Ik moest wel lachen toen ik een andere recensie las over beffen. Ik keek er naar en toen begon ze al oh aah en kronkelen. Nu wil ik best geloven dat ik er iets van kan maar dit was een beetje to much.

Intiem was maar 1 standje "on top"
Waarbij zei erop komt zitten en wat wiegen.
Daarom is dit ook niet mijn favoriete standje of ze moet hem er afrijden. Maar dat was niet het geval.

En ze vertelde een klein leugentje? Ze komt uit Oekraïne. Waar ik eerder las een studente uit Polen?

Maar ja welke dame maakt tegenwoordig daar geen misbruik van om meer empathie te wekken bij de klant.

Jammer dat je geen half sterretje kan geven. Dan had pijpen half meer geweest en intiem een half minder geweest.
 
Sonia komt daadwerkelijk uit Oekraïne, dat van studente uit Polen was voorheen een kleine leugen.
Of ze nu de waarheid vertelt om empathie op te wekken dat weet ik niet, zou best kunnen.
 
Don_papa

Hoeren liegen niet 🙈
En wij wandelaars gaan nooit naar de hoeren.

Ze heeft wel prima service.
Alleen is ze nu een beetje op haar retour.
Sonia begint over de datum te raken en het is steeds hetzelfde ritueel.
Wel jammer van deze topper.
 
Sonia is mijn eerste bezoek en gelukkig bij haar ging het goed waardoor ik de stap durfde te maken met zuke bezoeken. Was toen in A' foort in een zeer nette apartement.
hebt haar 2 keer bezocht
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/541289-sonia#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na alle bovenstaande recensies te hebben gelezen meteen besloten om een afspraak te maken met Sonia.
Ze antwoorde zeer snel en kon meteen terecht, snel in de auto gesprongen voor een lekkere avond.
WAUW wat een leuke meid deed de deur open! precies de dame van de foto's met een lieve lach en een beetje verlegen gezichtje.
Bij binnenkomst meteen een tongzoen en door naar de kamer.
Toen was het enige ongemakkelijke moment van het uur. het is altijd even aanvoelen bij een eerste ontmoeting, gelukkig was dit van korte duur.
Ik werd keurig voor geleid naar de badkamer waar ik me kon opfrissen. echt super geregeld!

Zoals eerdere hebben beschreven behandeld ze je echt alsof je haar vriend ben.
Ik heb weinig zulke echte GFE mee gemaakt.

Voor mij een groot herhalingsgevaar
 
Ik hoop op een recente update die haar weer slanke figuur bevestigt, of het anders aangeeft als dat niet meer zo is. Iemand?

//Edit mod: we gaan hier nu niet allemaal speculeren over kilo'tje meer of minder. Graag verder met recensies en ja daarin mag antwoord op de vraag gegeven worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan