Algemeen Spanje, La Jonquera

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bruno

Wandelaar
Forumpionier
92
03/07/21
109
Vorige zomer onderweg naar Spanje een tussenstop in Jonquera aan de frans/Spaanse grens ingelast.
Op het eerste gezicht is er niet veel te beleven van de verhalen die je her en der hoort... niks straatprostitutie, geen parkingschuimers, alles gewoon deftig.
Dan toch maar eens gaan kijken binnen het 'grootste bordeel' van Europa: 'Club Paradise'.
Je komt binnen, betaalt 20€ inkomgeld (1 drankje inbegrepen), wordt serieus gefouilleerd en treedt binnen in het paradijs...
Wow, wel heel veel vrouwen binnen, de ene nog mooier dan de andere, allemaal fotomodellen... negens elders meegemaakt dat er zo een kwaliteit aanwezig is.
En dan begint het, ze komen je vleien met complimentjes en willen (economisch) beslag op je leggen. Beloven van alles: massage, pijpen, beffen, neuken met cd, alle mogelijke kamasutra-standjes, gewoon 'alles is mogelijk'.
Kwaliteit heeft zijn prijs: 100€ voor een half uur met de mooiste dame die je maar kunt dromen.
Betaald yes. Een Hongaarse dame. Dan naar boven via een gang met een soort motel-achtige kamers met badkamer en slaapgedeelte. Een drukte op de gang van tientallen dames met hun sponsor.
Eerst douchen en dan begonnen we er aan.
Ik dacht dat we afgesproken hadden dat alles mocht, maar zoenen was al een njet. En eens op het bed ging alles zo routinematig en professioneel dat ik mij afvroeg of het wel een half uur zou duren. En inderdaad deed ze een aantal standjes maar voelde ik dat ze mij zo vlug mogelijk wou klaar krijgen. Minder leuk...
Eens gekomen was het gedaan met de actie. Terug douchen en naar beneden.
Daar ben ik nog een tijd gebleven met een drankje om te genieten van de bedrijvigheid in de grote lounge met bar. Zeker tussen de 50 en 100 om ter mooiere dames die de binnenkomende heren gezelschap aanboden. Ieder half uurtje een erotische show op een podium.
Velen die nog niet door hadden dat ik reeds gespeeld had deden een poging en stelden zich alsnog voor. Eentje van Colombia die werkloos was kwam beetje praten, smalltalk. Sorry, maar eentje per avond aan die prijzen vind ik voldoende.
Laat, maar toch niet te laat in de avond vertrokken , want 's anderendaags moest ik nog honderden kilometers rijden naar mijn Spaanse bestemming.
 
Muis op reis gestopt voor een avondje in La Jonquera.

Club Paradise bezocht, is open van 1700 tot 0500, ik was er voor Spaanse begrippen redelijk vroeg rond 8 uur. Toch al wat mannelijk volk binnen en een behoorlijk aantal dames. Nadat ik met een dame naar boven was geweest en tegen 10 terugkwam in de bar was het een stuk drukker met dames en heren.

Entree 20 euro, inclusief 1 drankje, eerst maar even de tegoedbon bij de bar inwisselen voor een echte Hollandse Heineken.
Terwijl ik aan mijn biertje sip, komt de ene na de andere dame bij me langs om even een praatje te maken en checken of ik geïnteresseerd ben om met haar naar de kamer te gaan, aangezien ik eerst wil zien wat er allemaal op de markt is wimpel ik ze een voor 1 af, ergens vindt ik het wel onaangenaam hoe de dames zich op me storten, als de ene vertrekt komt de volgende al aangelopen.
Veel van de dames komen uit Zuid Amerika, Colombia en Venezuela voeren de boventoon, naast wat Dominicaans, Puerto Ricaans en Braziliaans. Ook een paar dames uit het Oostblok Hongarije, Bulgarije en Roemenië. Een blonde dame stelde zich voor als Russisch, maar droop al snel af toen ik mezelf in het Russisch voorstelde en naar haar naam vroeg waarop ze in het Spaans antwoorde en ze bekende geen Russisch te spreken, blijkbaar net zo Russisch als dat ik een Eskimo ben.

Ik bestel nog een biertje en moet 14 Euro afrekenen., een Spaanse man die op de barkruk naast me komt zitten bestelt even later ook een biertje en krijgt ongeveer een beroerte van de prijs.
Met een bijzonder mooie dame uit Venezuela naar boven gegaan, deze kon ik gewoonweg niet weerstaan ;-) Service en kamer waren in orde.

Entree 20 Euro
2 bier 28 Euro
Dame 100 Euro per half uur
Kamerhuur 10 Euro
Kamermeisje 5 Euro (ook die verwacht een bijdrage)

Alles draait erom zoveel mogelijk geld uit je te zuigen, en alles contant, er staan natuurlijk niet voor niets 2 geldautomaten in de bar.
Wel een behoorlijk aantal dames (denk toch zeker wel zo'n 80 verschillende gezien te hebben) En er zit een flink aantal erg mooie exemplaren tussen mits je gecharmeerd zijn van Zuid Amerikaans.
 
Het is er in feite oplichterij.
Vriendelijk tot zolang ze kans maken om een Yes te horen... en dan is de rest zakelijk. Inderdaad proberen ze zoveel mogelijk uit je te halen, en dan bedoel ik eurootjes.
Wel leuk om er te vertoeven en voyeur te zijn.
Ik geloof hun beloftes gewoonweg niet meer.
 
Ik had eigenlijk de indruk dat la Junquera meer een soort pleisterplaats voor vrachtwagen chauffeurs was die dankzij het Franse verbod op prostitutie uitgegroeid was tot het Sodom en Gommora van Spanje met tippelaars , ruige kroegen ,sexclubs en stripbars zover het oog reikt en neukende mensen in elk doodlopend steegje

Het ziet er naar uit dat ik nog even door moet zoeken naar een bestemming om mijn oude dag door te brengen dan , jammer

100 Euro voor een half uur lijkt me voor Spaanse begrippen pittig maar voor een club nou toch ook weer niet zo extreem

14 Euro voor een Heineken is diefstal natuurlijk , het kan een ontmoedigingsbeleid zijn om te voorkomen dat er hele horden kroegvolk komt die alleen maar bier komt zuipen en "aapjes komt kijken" maar als een simpel pilsje dat al kost kan je wel een tweede hypotheek afsluiten als je de dame nog op een paar picolootjes wil trakteren
 
La Jonquera gaat zeker niet je gedroomde bestemming voor je oude dag zijn, het is in feite een hele grote parkeerplaats voor vrachtwagens, met een behoorlijk winkelcentrum waar de Fransen hun inkopen komen doen.
Verder wat restaurants, hotels, diverse tankstations en een aantal clubs.

Qua sodom en gomorra viel het wel mee hoor. Geen tippelende dames gezien, wel veel Franse families.

Uiteraard zijn er in Spanje nog veel meer leuke clubs en dames te vinden, met vriendelijkere tarieven. Bezoekje aan Paradise stond gewoon op mijn bucket list en aangezien ik in de buurt was heb ik het bezocht, ze adverteren de grootste van Europa te zijn, dat betwijfel ik wel want er zijn clubs genoeg in Duitsland die zeker niet kleiner zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan