Squirten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Squirten altijd goed,is niet voor iedere dame weggelegd. Ziet er wel lekker uit als een dame over een man squirt. Mijn vraag is toch waar smaakt het na?? Na plas of is het totaal anders?
 
Zelfs wetenschappers hebben zich daarmee beziggehouden en het lijkt erop dat die zelfs niet op één lijn zitten.
Er zou geen apart orgaan zijn waar vrouwen die vloeistof kunnen aanmaken, dus moet het vocht gewoon uit de blaas komen...
Thanks voor je onderbouwing. Blijft apart om het te zien wel knap wanneer dames het kunnen. Miet vast een training voor bestaan! 😉
 
Ik heb een een ervaring gehad met dame 2… Hollandse Milf (nu ik ga ervan uit dat zij kinderen heeft, gezien haar leeftijd. Maar heb haar uittreksel uit het rijksregister niet opgevraagd) die er - puur qua uiterlijk - uitziet als op de foto's. Lekkere valse tieten, beetje getaande huis, tattoo's etc. Tot daar niks mis.

Maar… de ervaring die ik er mee had was de slechtste die ik misschien al heb meegemaakt.

Deze dame ontving toen in Aalst. Ik belde haar op en zei dat ik 60min moest rijden om haar te zien, dus dat ik eerlijkheid wenste. Oké, dat kreeg ik beloofd en het adres werd me opgestuurd. Nadat ik 60min reed en haar herhaaldelijk belde zei ze "ik ben er nog niet… nog 18min, ik wist niet dat je echt zou komen". Toen ik verwees naar de gevraagde en beloofde eerlijkheid en zei dat ik afzag van onze afspraak (ik stond in Aalst, zonder zekerheid), stelde ze plots dat ze wel reeds ter plaatse was op het afgesproken adres maar ze nog moest opruimen.

Ik werd uiteindelijk binnengelaten in een "huisjesmelker-pand" (beschrijft voldoende wat ik bedoel), diende ik 20min iets te drinken met… ja geen idee wie dat was, een dame die om de zoveel tijd zei "ik zal is gaan zien of ze klaar is".

Uiteindelijk belandde ik op een kamer met de Hollandse milf in kwestie. Wat ik meemaakte was nooit gezien:
- ranzig kot, wanorde, vuil, etc.
- een stijfgesnoven vrouw die overduidelijk verslaafd was aangezien ze tijdens ons 30min durende babbel het niet kon laten om op basis van coke and handgel vloeibare coke te roken
- de dame stond zo strak dat ze niet eens verstaanbare volzinnen kon uitbrengen, van de hak op de tak springen, verhalen over haal ex die ze de avond ervoor had aangevallen etc. Ik dacht eerste "oké, ijs breken", maar na verloop van tijd twijfelde ik of ze wist voor wat ik kwam.

Omdat ik niet had moeten betalen tot dusver, durfde ik het uiteindelijk aan om aan te geven dat het niks zou worden en begon aanstalten te maken om te vertrekken. Kijk… ik ben groot en heb enige kracht, maar tegen een razernij van een drugswijf is niemand opgewassen. Ik kon vooral niet inschatten hoe zij dit zou opnemen. Ik werd de huid vol gescholden, maar kon gewoon vertrekken en deur achter me dichttrekken.

Ben door het gebouw, waarin ik allerhande mensen tegenkwam, naar buiten gegaan en "niet meer achterom gekeken". Bespaarde me toch 180 EUR, wat de prijs was die ze vroeg voor de gevraagde squirt-fantasie.

Mijn advies: wegblijven, ik kan je niet eens zeggen of ze kan squirten of niet.
Gelukkige lees ik dit hier zeg, ze sprong me al tijdje in het oog, maar zal het maar zo laten. Als je andere tips hebt in mijn regio laat maar weten ;)
 

Veel leesplezier
 
Heeft iemand een ervaring met deze dames ?


 
Ben opzoek naar een echte squirter die het veel en vaak kan, liever wat ouder als jong, priveontvangst of ramen geen probleem wil er best voor reizen iemand tips ?
 
Laatst bewerkt:
Deze vraag is hier al vaker gesteld.
Ga maar goed zoeken.

Ik kan dan hier opnieuw Monique bij privéhuis Dreamgirls in Bergen op Zoom adviseren.
Zij voldoet aan al jouw wensen, behalve niet priveontvangst en niet achter de ramen.
 
Hier een heel topic over squirten
 
Hier een heel topic over squirten
Ja maar nog geen jonge dame gezien die ook squirten aanbied en ook levert of wel?
 
Zijn er nog recente ervaringen met dames die extra dingen doen?
*plasseks ontvangen/geven
* veel squirten

kortom dames die er een natte bedoeling van maken.
Laatst was ik bij ene Marian in Lisse massage met seks, een gewone huisvrouw die reageerde op een advertentie op SJ van mij
Tijdens de massage bewerkte ik haar kut en binnen no time spoot ze
tijdens 69 weer en toen ze mijn pik begon te berijden continue, echt veel, het was kleddernat
Pis geven vond ze ook prima maar met een stijve lul kan ik niet pissen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je ervaring met haar? Is er een recensie van? De filmpjes van haar al vaak gezien en die mag mij wel eens lekker over mijn lul squirten en het liefst er vervolgens bare overheen zakken.
Ik ben in het verleden al eens bij haar geweest. Echt geïl. Squirt veel. Echt een geile dame. Heerlijk. Daarnaast pijpt ze als de beste. Op een schaal van 1 tot 10 scoort ze hierop een 15. Echt geweldig!!! Dus aanrader als je van nat houdt.
 
Ik ben in het verleden al eens bij haar geweest. Echt geïl. Squirt veel. Echt een geile dame. Heerlijk. Daarnaast pijpt ze als de beste. Op een schaal van 1 tot 10 scoort ze hierop een 15. Echt geweldig!!! Dus aanrader als je van nat houdt.
Advertentie bestaat helaas niet meer. Zie ook geen nieuwe die van haar zou kunnen zijn. Wellicht gestopt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan