Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik doe wat ik wil. Klinkt vrij arrogant doch ben die hele soep werkelijk kotsbeu. Ze spelen al meer dan meer dan 2 jaren met ons kloten.
Ik beslis bijvoorbeeld met wie ik de feestdagen doorbreng. Daar heb ik geen regeltjes voor nodig. die volg ik niet.
Indien ik zelfs samenhok met 500 niet-gevaccineerden, I don't care.
Ik leef! Niemand pakt me dat af.

Nederland weer alles op slot, schrijnend, kan het niet anders verwoorden.
Ieder heeft er zijn eigen idee over. Je hebt steeds voor- en tegenstanders. Ieder zijn eigen mening over. Dat respecteer ik steeds.
Idem voor skw. Sluiten betekent weer miserie voor de dames (alle sectoren trouwens).
Ze hebben financieel al genoeg afgezien.

Effe gaan zeggen waar we moeten gaan pissen, nu weer die onwaarschijnlijk domme suggestie met die dampkap. Ik lag in een deuk van het lachen.
Wie niet?

Ik leef...
 
mag je trouwens als een gek door het SKW fietsen ? word tijd dat de Popo daar ook eens op gaat bekeuren in plaats van chickies kijken
Hoogst irritant die lui en leidt soms tot ruzie ook
Ik was er vanavond ook en zelfs in Villa Tinto werd ik bijna van mijn sokkel gereden door fietser.
Met die elektrische steps heb ik geen probleem doch eentje scheurt er toch ook gedurig door de straten. Vroeg of laat plakt hij wel eens tegen de muur (niet door mij, hoor)
1 man fiets er ook steeds door, hij doet inkopen voor de dames, lijkt me. Geen probleem mee, deze kerel houdt rekening met iedereen.
 
Die boodschapper is zo een beetje de meest irritante persoon in het skw. Hij houdt tijdens het fietsen helemaal nergens rekening mee. Iedereen moet voor hem opzij. En vorige week kwam hij ons storen terwijl een knappe dame mij serieus aan het verwennen was.
 
Die boodschapper is zo een beetje de meest irritante persoon in het skw. Hij houdt tijdens het fietsen helemaal nergens rekening mee. Iedereen moet voor hem opzij. En vorige week kwam hij ons storen terwijl een knappe dame mij serieus aan het verwennen was.

Als we die fietsende boodschapper elimineren wie gaat er dan voor onze dames koffie, sigaretten en hun lunch halen?

Die flauweplezante pipo op zijne step die ook soms boodschappen doet voor de dames is m.i. heel wat irritanter.
 
Als we die fietsende boodschapper elimineren wie gaat er dan voor onze dames koffie, sigaretten en hun lunch halen?

Die flauweplezante pipo op zijne step die ook soms boodschappen doet voor de dames is m.i. heel wat irritanter.
Die gast op die step heb ik nog niet gezien, of tenmiste niet als boodschapper. Ik weet dat de dames een boodschapper nodig hebben, maar ik vind hem gruwelijk irritant. Misschien kunnen wij het van hem overnemen. :p
:D ;)
 
Als we die fietsende boodschapper elimineren wie gaat er dan voor onze dames koffie, sigaretten en hun lunch halen?

Die flauweplezante pipo op zijne step die ook soms boodschappen doet voor de dames is m.i. heel wat irritanter.
die fietsende boodschapper elimineren wie gaat er dan voor onze dames koffie, sigaretten en hun lunch halen , wat is dat nu weer voor zever , nog nooit gehoord van brooddoos of thermos , vroeger aan de dokken in Antwerpen moest je ook alles meenemen een dagploeg bestond toen uit tien uur werken en soms langer , er kwam dan geen fietser om ons te bevoorraden . Als ik hem tegen kom ga ik niet opzij , en dan heeft hij brute pech .
 
die fietsende boodschapper elimineren wie gaat er dan voor onze dames koffie, sigaretten en hun lunch halen , wat is dat nu weer voor zever , nog nooit gehoord van brooddoos of thermos , vroeger aan de dokken in Antwerpen moest je ook alles meenemen een dagploeg bestond toen uit tien uur werken en soms langer , er kwam dan geen fietser om ons te bevoorraden . Als ik hem tegen kom ga ik niet opzij , en dan heeft hij brute pech .
Ik begrijp wat je bedoelt, maar vroeger was vroeger, en nu is nu. Ook aan de dokken nemen ze niet allemaal een brooddoos en thermos meer mee. Ook daar zal rond schafttijd wel een foodtruck verschijnen of allerlei bezorgdiensten of wat dan ook. Ook wat dat betreft is het skw gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Ik ken dames die thuis gemaakte boterhammen of salade meebrengen, een senseo koffiemachine op hun kamer hebben, en andere dames maken gebruik van de bezorgdiensten.
 
Die gast op die step heb ik nog niet gezien, of tenmiste niet als boodschapper. Ik weet dat de dames een boodschapper nodig hebben, maar ik vind hem gruwelijk irritant. Misschien kunnen wij het van hem overnemen. :p
:D ;)

Jij in de weekends en ik op weekdagen? Lijkt me een goeie deal ;)

Die gast op die step heb jij trouwens zeker al wel gezien, DAT is pas een irritant kereltje en altijd héél luidruchtig. De meeste dames moeten hem ook niet met zijn flauwe humor en zijn zeer beperkte kennis van het Engels.

Vergeleken met die klier is Jorge (de fietsende boodschapper) een engeltje. Hij wordt ook veel meer geapprecieerd door de dames, zijn bijnaam is "mi amor" :LOL:
 
Jij in de weekends en ik op weekdagen? Lijkt me een goeie deal ;)

Die gast op die step heb jij trouwens zeker al wel gezien, DAT is pas een irritant kereltje en altijd héél luidruchtig. De meeste dames moeten hem ook niet met zijn flauwe humor en zijn zeer beperkte kennis van het Engels.

Vergeleken met die klier is Jorge (de fietsende boodschapper) een engeltje. Hij wordt ook veel meer geapprecieerd door de dames, zijn bijnaam is "mi amor" :LOL:
Volgens mij bedoel je die grote gast. Die is inderdaad ook behoorlijk irritant. Niet alle dames zijn even gecharmeerd van Jorge. Daarom zijn ze waarschijnlijk die gast op de step gaan vragen. En hebben sommige dames mij ook wel eens gevraagd wat te halen voor hun.
 
die fietsende boodschapper elimineren wie gaat er dan voor onze dames koffie, sigaretten en hun lunch halen , wat is dat nu weer voor zever , nog nooit gehoord van brooddoos of thermos , vroeger aan de dokken in Antwerpen moest je ook alles meenemen een dagploeg bestond toen uit tien uur werken en soms langer , er kwam dan geen fietser om ons te bevoorraden . Als ik hem tegen kom ga ik niet opzij , en dan heeft hij brute pech .

Me alle respect voor de "oude" dokwerkers, ik heb er zelf trouwens nog een tijdje tussen gestaan en dat beviel me prima, maar je kunt die nu toch niet vergelijken met onze meisjes in het SKW hé.

Alhoewel er dames zijn die zélf wel eens iets meebrengen om te eten is dat nu toch niet zo direct de populatie die met een brooddoos en een thermos naar zijn werk gaat.

Het zou wat geven, schoenen van Balenciaga van 800 Euro, een handtas van Gucci van 1500 of 2000 Euro en daarin dan een brooddoos en een thermos.
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Volgens mij bedoel je die grote gast. Die is inderdaad ook behoorlijk irritant. Niet alle dames zijn even gecharmeerd van Jorge. Daarom zijn ze waarschijnlijk die gast op de step gaan vragen. En hebben sommige dames mij ook wel eens gevraagd wat te halen voor hun.

Dus dan ben jij eigenlijk al part time bezig? :LOL:

Ik eigenlijk ook, vorige week moest ik ergens in de Schippersstraat vochtige doekjes, glijmiddel, sigaretten en een cappuccino leveren. De dame was daar zò blij mee dat ik daarna meer dan 2 uur lang met haar mocht spelen ;) Van de vochtige doekjes en het glijmiddel hebben we tijdens die 2 uur al rijkelijk gebruik gemaakt :ROFLMAO:
 
Dus dan ben jij eigenlijk al part time bezig? :LOL:

Ik eigenlijk ook, vorige week moest ik ergens in de Schippersstraat vochtige doekjes, glijmiddel, sigaretten en een cappuccino leveren. De dame was daar zò blij mee dat ik daarna meer dan 2 uur lang met haar mocht spelen ;) Van de vochtige doekjes en het glijmiddel hebben we tijdens die 2 uur al rijkelijk gebruik gemaakt :ROFLMAO:
Het is inmiddels al even geleden dat een dame me nog gevraagd heeft. Maar een paar jaar geleden gebeurde het veelvuldig. :D

Ik heb de laatste tijd wel eens voor wat speciale zaken gezorgd voor een dame. Maar dat was dan voor eigen gebruik, heb ik het restant mee naar huis genomen, en neem het bij mijn volgende bezoek aan haar of een andere dame weer mee. :p
 
Dus dan ben jij eigenlijk al part time bezig? :LOL:

Ik eigenlijk ook, vorige week moest ik ergens in de Schippersstraat vochtige doekjes, glijmiddel, sigaretten en een cappuccino leveren. De dame was daar zò blij mee dat ik daarna meer dan 2 uur lang met haar mocht spelen ;) Van de vochtige doekjes en het glijmiddel hebben we tijdens die 2 uur al rijkelijk gebruik gemaakt :ROFLMAO:
Sakis R., zou je niet beter zeggen : de dame was zo blij met de biljetten die ik haar overhandigde dat ik daarna meer dan 2 uur lang met haar mocht spelen ? ;) ;) ;)
 
gaan jullie maar boodschappen doen terwijl wij wat met de dames liggen te stoeien :p
Als ik boodschappen ga doen voor een dame kun jij niet met haar spelen, want dan wacht ze op mij tot ik terug ben met haar boodschappen. En als ik ze aflever, sta ik meteen bij haar binnen, en kan ik direct door naar haar kamer om met haar te gaan spelen. Jij bent op dat moment dus kansloos. :D
:p ;)
 
Boodschappen doen voor de dames? Ik alvast niet :p
Er lopen en vlammen er al genoeg rond in skw.
Die kerel op zijn fiets met meestal een oranje fluo vest aan lijkt me nen brave. Hij fiets rustig door de straten.
Dat manneke met opgeheven hoofd op elektrische step is een ander verhaal. Die smakt echt vroeg of laat wel ergens tegen (of ) een raam aan dingelen. Deze kerel komt zeer arrogant over.
Er is nog een kleiner kereltje die zakjes komt brengen. Met hem kan je zelfs leuke gesprekken voeren.

Het boeit me niet. Ik wandel en dat ze maar ver uit mijn buurt blijven;)
 
Sakis R., zou je niet beter zeggen : de dame was zo blij met de biljetten die ik haar overhandigde dat ik daarna meer dan 2 uur lang met haar mocht spelen ? ;) ;) ;)

Misschien dat ze die paar honderd Euro ook wel apprecieert, dat zou best eens kunnen :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Maar zeg nu zelf, gene koffie kunnen drinken, geen sigaretje kunnen roken, zonder vochtige doekjes zitten en dan óók nog geen glijmiddel meer in huis hebben............dan wordt het géén leuke dag voor een dvp in het SKW. Dáárom waren de dingen die ik haar bracht véél belangrijker dan die paar bruine of groene briefjes :LOL: :LOL: :LOL:
 
Dus dan ben jij eigenlijk al part time bezig? :LOL:

Ik eigenlijk ook, vorige week moest ik ergens in de Schippersstraat vochtige doekjes, glijmiddel, sigaretten en een cappuccino leveren. De dame was daar zò blij mee dat ik daarna meer dan 2 uur lang met haar mocht spelen ;) Van de vochtige doekjes en het glijmiddel hebben we tijdens die 2 uur al rijkelijk gebruik gemaakt :ROFLMAO:
Laat me eens raden.... Wie zou dat zijn?
Heb een vermoeden...
 
Ik wacht niet op da stom overlegcomitee. Morgen spoorsslags naar het SKW!!!:cool::cool::cool::cool:
Was er dus vandaag. Nog correcte bezetting, had het erger verwacht.
Had mijn zinnen op bepaalde dame gezet en daar 2 uur moeten op wachten. Haar business draaide zeer goed.
Bij mijn vertrek na een dik uur zag ik een kerel staan die er dan al 3 uur stond te wachten.
Nu er velen weg zijn verdienen de toppertjes veel geld.😜😜😜
 
Was er dus vandaag. Nog correcte bezetting, had het erger verwacht.
Had mijn zinnen op bepaalde dame gezet en daar 2 uur moeten op wachten. Haar business draaide zeer goed.
Bij mijn vertrek na een dik uur zag ik een kerel staan die er dan al 3 uur stond te wachten.
Nu er velen weg zijn verdienen de toppertjes veel geld.😜😜😜
Wel grappig....ik heb nog nooit bewust langer dan 15 minuten op een dame 'staan wachten'. Ik wandel wel eens ergens langs en zie dan een dicht gordijntje en bij een volgende ronde staat ze er dan wel, maar hoe moet ik 2 a 3 uur wachten voor me zien?

Is dat oneindig rondjes door het gebied wandelen, wel kijken naar andere dames, maar daar dan niet op in gaan? Tussendoor ergens een pintje drinken en dan een uurtje later nog eens checken of ze er staat?
Of echt 3 uur voor de deur staan....naar het raam toewandelen als de vorige man er uit komt en dat er dan steeds iemand net voor je neus naar binnen schiet die je uit een ooghoek nog niet had zien staan.....die laatste variant zou bijna komisch zijn. :)
 
Wel grappig....ik heb nog nooit bewust langer dan 15 minuten op een dame 'staan wachten'. Ik wandel wel eens ergens langs en zie dan een dicht gordijntje en bij een volgende ronde staat ze er dan wel, maar hoe moet ik 2 a 3 uur wachten voor me zien?

Is dat oneindig rondjes door het gebied wandelen, wel kijken naar andere dames, maar daar dan niet op in gaan? Tussendoor ergens een pintje drinken en dan een uurtje later nog eens checken of ze er staat?
Of echt 3 uur voor de deur staan....naar het raam toewandelen als de vorige man er uit komt en dat er dan steeds iemand net voor je neus naar binnen schiet die je uit een ooghoek nog niet had zien staan.....die laatste variant zou bijna komisch zijn. :)
Alle door jouw genoemde opties zijn mogelijk. Maar daarom dat ik tegenwoordig telefoonnummers heb van mijn favoriete dames en op voorhand een afspraak maak. Dan hoef ik niet meer te wachten, maar iemand anders dus wel. Want hoewel ze vrij staat laat ze hem niet binnen omdat ik in aantocht ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan