Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
😅ehm slecht zoals ieder jaar de slechtse tijd om nu naar skw tegaan slechte bezetting zowel dag of nacht zeker in weekend een drama,vandaag ook nog eens koopzondag dus parkeren is een probleem
Ik ga jaarlijks op kerstavond. En uiteraard is er wat minder keuze dan op een zaterdag in het hoogseizoen, maar er is keuze genoeg. Nog steeds meer dan in eender welke andere wandelbuurt in het hoogseizoen 😉
 
Kmoet zeggen dat ik wat triest ben lol.

Ik heb nooit de 50euro 15minuten optie gehad in het laatste decennium. Ik durf wel wat spenderen in het skw... De dames zullen op hun tamtam medegedeeld hebben dat er meer jus uit deze sinaas te persen valt :/
 
😅ehm slecht zoals ieder jaar de slechtse tijd om nu naar skw tegaan slechte bezetting zowel dag of nacht zeker in weekend een drama,vandaag ook nog eens koopzondag dus parkeren is een probleem
De negatieveling is weer wakker. December is ieder jaar één van de betere periodes dit jaar wel wat minder dan andere jaren, maar er is nog keuze genoeg. Ik ben afgelopen week meerdere keren in het skw geweest en ik zag heel veel gordijntjes veelvuldig of langdurig gesloten. Zo heel slecht werd er over het algemeen niet gewerkt. Sommige dames heb ik gewoon niet of nauwelijks gezien.
 
😅ehm slecht zoals ieder jaar de slechtse tijd om nu naar skw tegaan slechte bezetting zowel dag of nacht zeker in weekend een drama,vandaag ook nog eens koopzondag dus parkeren is een probleem
Ik draai graag je woorden om:
- elke dag is een leuke tijd om naar skw te gaan
- ondanks minder bemande ramen vind je voldoende dames zowel overdag als 's nachts om je voorkeur te vinden
- openbaar vervoer is steeds een mooi alternatief om makkelijk in skw te geraken

Duidelijk zo?
Ik ben echt niet de enige die steeds vindt wat hij zoekt in skw ;)
 
Kerst is gewoon de slechtste periode om te gaan. Dat en midden in het bouwverlof zomer.
Tijdens de kerstperiode zijn er inderdaad vele dames in verlof om (begrijpelijk) met familie door te brengen. Om dit daarom dan als de slechtste periode te omschrijven, vind ik niet correct. Ok, eventuele vaste dames zijn er niet doch er 'stromen' dan wel wat tijdelijke dames toe om het aantal/aanbod wat de hoogte in te jagen. Dat is toch wat ik steeds zie in de avondshift.
Ik was er 2x deze week. Villa Tinto bv. zat toch aan een aanwezigheidsgraad van zo'n 70%. Toch niet slecht?
Wat volgende week brengt, zien we dan wel weer...
 
Ik zeg niet dat het een ghost town is als in de far west. Ik zeg gewoondat het de slechtste periode is. En voor degenen die niet begrijpend kunnen lezen.
Slechtste = de minste ten opzichte van andere perioden. Anders kun je je gerust zeggen welke periode slechter is...

Mijn worst time list

A van roomse kerst tot orthodoxe kerst
B Midden zomer. 15 juli 15 aug.
C Paasperiode

Kun je uw zak er legen? Ja.
Zijn alle andere periodes beter? Ja.

Slechtste periode dus.
 
Ik zeg niet dat het een ghost town is als in de far west. Ik zeg gewoondat het de slechtste periode is. En voor degenen die niet begrijpend kunnen lezen.
Slechtste = de minste ten opzichte van andere perioden. Anders kun je je gerust zeggen welke periode slechter is...

Mijn worst time list

A van roomse kerst tot orthodoxe kerst
B Midden zomer. 15 juli 15 aug.
C Paasperiode

Kun je uw zak er legen? Ja.
Zijn alle andere periodes beter? Ja.

Slechtste periode dus.
Rustig jongen rustig! Kruip nu maar in uw bedje
 
In mijn ogen zijn de wintersportperiode en de zomervakantie de minste periodes.
Er zijn dan wel altijd een aantal slimme dames die deze periodes doorwerken om dan extra te verdienen ivm het mindere aanbod. Dit laatste geldt ook voor de kerstperiode.

De kerst- en nieuwjaarspriode is meestal een vrij goede periode.
Oudejaarsnacht is al sinds jaar en dag de beste shift voor de dames om geld te verdienen. Er zijn ieder jaar meerdere dames die om die reden deze shift komen werken. Zelfs dames van de dagshift die speciaal die ene dag de avond/nachtshift werken.
 
In mijn ogen zijn de wintersportperiode en de zomervakantie de minste periodes.
Er zijn dan wel altijd een aantal slimme dames die deze periodes doorwerken om dan extra te verdienen ivm het mindere aanbod. Dit laatste geldt ook voor de kerstperiode.

De kerst- en nieuwjaarspriode is meestal een vrij goede periode.
Oudejaarsnacht is al sinds jaar en dag de beste shift voor de dames om geld te verdienen. Er zijn ieder jaar meerdere dames die om die reden deze shift komen werken. Zelfs dames van de dagshift die speciaal die ene dag de avond/nachtshift werken.
hij blijft humor hebben op elk forum :ROFLMAO:
 
Wie is de jonge dame die tijdens de dag op verversrui 16 of 18 zit? Ze draagt altijd een kort topje waardoor je de helft van haar ( grote ) borsten kan zien , en ze is redelijk groot. Iemand ervaring mee?
 
Ik ga op oudejaar eens naar het SKW. Ik heb toch niets te doen. Mijn vaste dames zullen er wel niet zijn maar hopelijk vind ik een knappe meid om van oud naar nieuw te gaan. Ik zorg voor de drankjes.
 
Was ook id buurt paar wkn geleden, dames zien er gemiddeld wel mooier uit dan andere rlds.
Heb de forum maar heel even doorgebladderd, ben geen kenner van deze gebied/ kom weinig id buurt van antwerpen.

Eerste ronde (ik dacht verversrui 7/3) met een kleine petit romeense met cup DD fake tieten en gespoten lippen. Hele mooie makeup. Ben naam kwijt. Service is gemiddeld, meer richting afwerken. Maar goed, optiekseks om te beginnen is niet erg.

Daarna nog rondgewandeld maar door de kou had ik weinig zin. Ben ook al moe. Aantal dames gingen ook al naar huis etc. Totdat een dame mij aanspreekt met vriendelijke maar niet fake glimlach. Ella heet ze. Ik moest lachen want daarna las ik hier paar pagina's eerder dat het over "Ella handje ertussen" gaat. En klopt ze deed in het begin haar handje ertussen hahah. Maar de rest vd seks was echt super dat ik weer een stijve krijg als ik eraan denkt. Meestal is raamdame toch meer de afwerk type, maar dit is de eerste keer voor mij dat het voelt alsof we elkaar al kennen. Meer betaald voor beffen en zoenen, en wellicht een van mijn beste raam ervaring ooit. Ze doet het niet met iedereen zegt ze, en wellicht had ik gwn geluk dat ze zo naar haar zin was die avond (was tegen 23:00)
 
Was ook id buurt paar wkn geleden, dames zien er gemiddeld wel mooier uit dan andere rlds.
Heb de forum maar heel even doorgebladderd, ben geen kenner van deze gebied/ kom weinig id buurt van antwerpen.

Eerste ronde (ik dacht verversrui 7/3) met een kleine petit romeense met cup DD fake tieten en gespoten lippen. Hele mooie makeup. Ben naam kwijt. Service is gemiddeld, meer richting afwerken. Maar goed, optiekseks om te beginnen is niet erg.

Daarna nog rondgewandeld maar door de kou had ik weinig zin. Ben ook al moe. Aantal dames gingen ook al naar huis etc. Totdat een dame mij aanspreekt met vriendelijke maar niet fake glimlach. Ella heet ze. Ik moest lachen want daarna las ik hier paar pagina's eerder dat het over "Ella handje ertussen" gaat. En klopt ze deed in het begin haar handje ertussen hahah. Maar de rest vd seks was echt super dat ik weer een stijve krijg als ik eraan denkt. Meestal is raamdame toch meer de afwerk type, maar dit is de eerste keer voor mij dat het voelt alsof we elkaar al kennen. Meer betaald voor beffen en zoenen, en wellicht een van mijn beste raam ervaring ooit. Ze doet het niet met iedereen zegt ze, en wellicht had ik gwn geluk dat ze zo naar haar zin was die avond (was tegen 23:00)

ja Ella is best goed en lief, maar idd dat handje hey
 
Terug
Bovenaan Onderaan