Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gewoon zorgen dat je voldoende cashgeld op zak hebt voor het aantal bezoekjes dat je wil doen, en je ook aan dat budget houden. Dat is ook het beste voor je portemonnee.
Ik heb gedeelte op zak,
Gedeelte in de auto , dan heb ik nog even bedenktijd om op het budget te letten.
Ik stap nogal eens gauw overal binnen , en dan spaar ik mij voor een opvolgend bezoek.
Ben je uiteindelijk soms nog 200 of 250 kwijt.
Maar goed veel sloebers betalen dat
voor 1 uur .
Ik heb soms 1 x 100 , 3 x 50 of zo.
Leuk hoor.

Volgens de Belgische wetgeving moet iedereen die transacties aanbiedt, een elektronische betaalmogelijkheid aanbieden. Besluit: ofwel zijn de dvp's die dit niet kunnen, in strijd met de wet, ofwel werken zij in het zwart. We zouden dit kunnen aanklagen. Maar volgens mij is het prettiger om toch maar voorstander te zijn van een extra bankautomaat vlakbij het SKW, om ondanks de wet, wat extra bankbiljetjes te voorschijn te kunnen toveren. :ROFLMAO:
DVP's hun inkomsten zijn strikt genomen inderdaad "in't zwart". Ik verneem van sommige meisjes dat zij moeilijkheden ondervinden om geld te versturen naar hun thuisland. Maar wat moeten zij dan doen? Het wordt hoogtijd dat prostitutie in dit land wordt gelegaliseerd en dan zouden er voor de DVP's veel problemen kunnen opgelost worden.

DVP's hun inkomsten zijn strikt genomen inderdaad "in't zwart". Ik verneem van sommige meisjes dat zij moeilijkheden ondervinden om geld te versturen naar hun thuisland. Maar wat moeten zij dan doen? Het wordt hoogtijd dat prostitutie in dit land wordt gelegaliseerd en dan zouden er voor de DVP's veel problemen kunnen opgelost worden.

Het is sinds 18 maart 2022 uit de strafwet gehaald.
Zij kunnen, als ze dat zouden willen, het statuut van zelfstandige aannemen; dan moeten er natuurlijk wel belastingen betaald worden, maar kunnen ze genieten van sociale zekerheid, pensioenopbouw, kosteninbreng, enz.
Dat krijg je hen natuurlijk niet verkocht, dat ze de helft van hun centen moeten afdragen hier in België.

voor iedereen die in België woont, is het inderdaad makkelijk om geld af te halen, voor mensen uit het buitenland is het vaak goedkoper om cashgeld te pinnen in België of gebruik te maken van de goedwil van de winkeliers.
Ik woon in Nederland daar kan ik ook pinnen, en in Antwerpen is op 1km afstand op het eilandje een pin automaat

Helaas is legalisering vh vak niet automatisch dat ze geen problemen bij de banken etc hebben. In Nederland is er beleid vanuit alle banken dat ze liever geen klanten uit de prostitutiebranche of koffie/weedshops hebben. En via EU regels in kader van witwassen en if terrorismewet wordt iedereen gescreend op verdachte transacties. Daar zijn stortingen van contant geld ook een probleem, waar banken op aanslaan.

1677948532664.png
Ik ben het in grote lijnen met je eens Johnny, zeker wat betreft recensies maar :

De info over de aanwezigheid van onze schatjes is pas relevant als er voor een bepaald meisje vraag naar is, of geweest is.
Anders moet je iedereen maar vermelden die je gezien hebt die dag op je rondes.
Moet toch niet zo moeilijk zijn, maar ik veronderstel dat je beseft dat dit waanzin is, daarvoor dient dit forum niet. Dus haal er niet bepaalde meisjes uit ( hoe maak je immers je keuze) dat ruikt naar promo, en mij irriteert dit .

En ik heb geen ambities om te bepalen hoe er geschreven moet worden, het is geen commentaar, zie het als opbouwende kritiek ...

Zelf heb ik hier toch al meer recensies (25) geschreven dan jou, maar het aantal post met de info van wie aanwezig is, klop je mij met lengtes ...

Bekijk bijlage 93165
Ik ben het in grote lijnen met je eens Johnny, zeker wat betreft recensies maar :

De info over de aanwezigheid van onze schatjes is pas relevant als er voor een bepaald meisje vraag naar is, of geweest is.
Anders moet je iedereen maar vermelden die je gezien hebt die dag op je rondes.
Moet toch niet zo moeilijk zijn, maar ik veronderstel dat je beseft dat dit waanzin is, daarvoor dient dit forum niet. Dus haal er niet bepaalde meisjes uit ( hoe maak je immers je keuze) dat ruikt naar promo, en mij irriteert dit .

En ik heb geen ambities om te bepalen hoe er geschreven moet worden, het is geen commentaar, zie het als opbouwende kritiek ...

Zelf heb ik hier toch al meer recensies (25) geschreven dan jou, maar het aantal post met de info van wie aanwezig is, klop je mij met lengtes ...

uw sterretje zegt maar van 3 😅

1677956307410.png

En waarom enkel dat die bepaalde niet aanwezig was, en niet iets over alle anderen die niet aanwezig waren ....
En hierbij ga ik het laten.
Good luck Johnny, ik heb je service niet nodig.

Laatst bewerkt:
Jongens, ik wil vanavond nog eens gaan, ik zoek een beetje een slanke kleine dame 1.50-1.70 met een goed gevormde kont en borsten, een beetje zoals juliana maar die komt nog lang kiet terug iemand aanrader?

Terug
Bovenaan Onderaan