Zoek Uma BBW eens op, zit momenteel in Mechelen, doet prive ontvangstIemand een idee als er ergens een dikke BBW/SSBBW zit?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoek Uma BBW eens op, zit momenteel in Mechelen, doet prive ontvangstIemand een idee als er ergens een dikke BBW/SSBBW zit?
WCSabine. Wel creatief in namenAramis, Portos, Lassie, Departelimbi, enz .... het is toch wel bewonderingswaardig zo een volharding ...
Ik heb gedeelte op zak,Gewoon zorgen dat je voldoende cashgeld op zak hebt voor het aantal bezoekjes dat je wil doen, en je ook aan dat budget houden. Dat is ook het beste voor je portemonnee.
DVP's hun inkomsten zijn strikt genomen inderdaad "in't zwart". Ik verneem van sommige meisjes dat zij moeilijkheden ondervinden om geld te versturen naar hun thuisland. Maar wat moeten zij dan doen? Het wordt hoogtijd dat prostitutie in dit land wordt gelegaliseerd en dan zouden er voor de DVP's veel problemen kunnen opgelost worden.Volgens de Belgische wetgeving moet iedereen die transacties aanbiedt, een elektronische betaalmogelijkheid aanbieden. Besluit: ofwel zijn de dvp's die dit niet kunnen, in strijd met de wet, ofwel werken zij in het zwart. We zouden dit kunnen aanklagen. Maar volgens mij is het prettiger om toch maar voorstander te zijn van een extra bankautomaat vlakbij het SKW, om ondanks de wet, wat extra bankbiljetjes te voorschijn te kunnen toveren.![]()
DVP's hun inkomsten zijn strikt genomen inderdaad "in't zwart". Ik verneem van sommige meisjes dat zij moeilijkheden ondervinden om geld te versturen naar hun thuisland. Maar wat moeten zij dan doen? Het wordt hoogtijd dat prostitutie in dit land wordt gelegaliseerd en dan zouden er voor de DVP's veel problemen kunnen opgelost worden.
Waarom?Ne fooraap minder
Ik woon in Nederland daar kan ik ook pinnen, en in Antwerpen is op 1km afstand op het eilandje een pin automaatvoor iedereen die in België woont, is het inderdaad makkelijk om geld af te halen, voor mensen uit het buitenland is het vaak goedkoper om cashgeld te pinnen in België of gebruik te maken van de goedwil van de winkeliers.
Bekijk bijlage 93165
Ik ben het in grote lijnen met je eens Johnny, zeker wat betreft recensies maar :
De info over de aanwezigheid van onze schatjes is pas relevant als er voor een bepaald meisje vraag naar is, of geweest is.
Anders moet je iedereen maar vermelden die je gezien hebt die dag op je rondes.
Moet toch niet zo moeilijk zijn, maar ik veronderstel dat je beseft dat dit waanzin is, daarvoor dient dit forum niet. Dus haal er niet bepaalde meisjes uit ( hoe maak je immers je keuze) dat ruikt naar promo, en mij irriteert dit .
En ik heb geen ambities om te bepalen hoe er geschreven moet worden, het is geen commentaar, zie het als opbouwende kritiek ...
Zelf heb ik hier toch al meer recensies (25) geschreven dan jou, maar het aantal post met de info van wie aanwezig is, klop je mij met lengtes ...
Zijn vorig account 22uw sterretje zegt maar van 3![]()
en gelijk even een afspraak maken bij je opticien... Rosie aanzien voor een Aziatische dameDankje! Straks eens een recensie over haar zoeken ^^
In de avond stond in de kamer v Rosieceen dame knap met zebraprintbroek met iets aziatische looks, maar was den Roemeensen gelijk even een afspraak maken bij je opticien... Rosie aanzien voor een Aziatische dame![]()
Miauw ? is het en poes ?Gisteren was Miauw aanwezig op SS 24/1.
Miauw ? is het en poes ?![]()
Haha geweldig ,maar er zijn er dus wel ? , want heb die nog ni echt gespot eerlijk gezegddas bij thaise altijd afwachten
Er werken voor zover ik weet maar 2 thaise dames in het skw op dit moment. Miauw en Tan. Beiden al wat ouder, en beiden ook nog maar wisselvallig aanwezig.Haha geweldig ,maar er zijn er dus wel ? , want heb die nog ni echt gespot eerlijk gezegd
eens oplette dan nog is goesting in thais daarmee , dus begin schippersstraat is dat dan ?Er werken voor zover ik weet maar 2 thaise dames in het skw op dit moment. Miauw en Tan. Beiden al wat ouder, en beiden ook nog maar wisselvallig aanwezig.
ja sorry, ik had vandaag geen tijdVandaag goede bezetting alleen weinig wandelaars ..
Miauw zit tegenwoordig altijd op SS 24/1, dat is het raam rechts van de ingang van VT aan de zijde de Schippersstraat. Tan is op SS 17 of 19 het meest rechtse raam van dat pand. Dat is aan het begin van het pleintje.eens oplette dan nog is goesting in thais daarmee , dus begin schippersstraat is dat dan ?
Ikke ni weteHallo,
Wie weet wie is de Dame dat staan achter de raam in de SS nummer 35? Op de rechter raam. En hebben ervaring met haar ? Zij is blonde en slanke met een heel mooi en zachte gezicht