Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOh oke, maar die Elisabeth die jij bedoeld staat ze in de avond ook bij Schipperstraat 2/2 dan? Want als zij daar niet staat dan weet ik zeker dat je een andere voor jou hebt.De dagshift ken ik niet. Dan ben ik er nagenoeg nooit. Daar kan ik niets zinnigs over zeggen.
Ik ken er enkel Amanda toen ze dubbele shiften werkte tijdens corona.
Dan zal Elisabeth een andere dame zijn die je bedoeld. De dame die ik bedoel werkt in de avond/nacht.
Conclusie: zowel overdag als in de avond werkt er dan blijkbaar een 'grote neus'. Werkt zij dubbele shiften? Weet ik niet, sorry.
Bezetting avond is best ok tegenwoordig! Dagshift weet ik niet..
Ik vind steeds wat ik zoek, ondanks meestal een vaste dame die ik bezoek.
Ik ken Elisabeth niet.Oh oke, maar die Elisabeth die jij bedoeld staat ze in de avond ook bij Schipperstraat 2/2 dan? Want als zij daar niet staat dan weet ik zeker dat je een andere voor jou hebt.
Ah oke, ja ze is eerlijk gezegd ook niet mijn type, maar ze is wel vriendelijk en vrolijk en dat vind ik belangrijk. Maar bedankt voor jou reacties in ieder geval!Ik ken Elisabeth niet.
Je beschrijving kwam overeen met hetgeen ik dacht wie het kon zijn thv dat pand dat je vermeldde.
Ik weet enkel dat ze een grote neus heeft. Ik heb ze nooit bezocht, is niet meteen het type waar ik naar zoek.
Dus ik kan je helaas niet voorhelpen..
Ik was er deze week op pinkstermaandag in de late avond en bezetting was ok, alsook het bezoekerspubliek. Gisteren op zaterdag was ik er omstreeks 18u30 hetgeen niet optimaal is omdat veel van de dames van de dagshift dan al naar huis zijn om hun welverdiende centjes te tellen maar desondanks stond er nog voldoende lekkers op het menu. Ook de sloebers waren op post met dit mooie zomerse weer. Kan je ze eens ongelijk geven?Ik vind gisteren zowel de bezetting als het aantal wandelaars best in orde.
Ah oke, ja ze is eerlijk gezegd ook niet mijn type, maar ze is wel vriendelijk en vrolijk en dat vind ik belangrijk. Maar bedankt voor jou reacties in ieder geval!
Fijne dag verder.
Ik kan niet echt een dame aanraden. Het is namelijk al 2 of 3 jaar geleden dat ik nog eens voor anaal gekozen heb. Ik kan echter wel een paar dames noemen die het aanbieden.Iemand nog aanraders voor anaal in de dag in skw?
Anaïs SS38Iemand nog aanraders voor anaal in de dag in skw?
Zoals ik al eens eerder over een ander meisje schreef: smaken verschillen.Bij Anaïs twijfel ik al heel lang als ik de reviews lees.
Eerst zien, dan geloven. De ramen zijn een enorme bron van inkomsten voor de stad. Bovendien voorzien de ramen in een enorme behoefte.Geen reactie ?
En zo zal het wel zijn. Ik geloof er alvast niet veel van.Hopelijk wachten we daar ook 66 jaar nog op , net als het kampioenschap van Antwerp.
Is den Aantwaarp kampioen? Sinds wanneer spelen ze daar voetbal op den Bosuil?Hopelijk wachten we daar ook 66 jaar nog op , net als het kampioenschap van Antwerp.
Sebiet ja, de supporters van den Aantwaarp. De mannen mogen ook nog eens buiten... ocharme die maskes.Wie zegt dat dit ooit zal doorgaan? En de Villa Tinto gaan ze dan ook afbreken ?
Een gang - bang in het SchipperskwartierSebiet ja, de supporters van den Aantwaarp. De mannen mogen ook nog eens buiten... ocharme die maskes.
Zede gij een rat zekerIs den Aantwaarp kampioen? Sinds wanneer spelen ze daar voetbal op den Bosuil?
Oep het Kiel kunnen ze beter padelvelden zettenIs den Aantwaarp kampioen? Sinds wanneer spelen ze daar voetbal op den Bosuil?
Ge kunt toch niet zomaar iemand zijn pand laten afbreken.Wie zegt dat dit ooit zal doorgaan? En de Villa Tinto gaan ze dan ook afbreken ?
Plat smijten die boel!Wie zegt dat dit ooit zal doorgaan? En de Villa Tinto gaan ze dan ook afbreken ?