Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan iemand me ook helpen om die Italiaanse volwassen dame te vinden? Ze heeft zwart haar, kan alleen haar eigen taal spreken, waarvan ik veronderstel dat het Italiaans is omdat ze steeds "Mi Amor" zei. De laatste keer droeg ze een donkergroene jurk, maar helaas herinner ik me de straat niet. Ze werkt overdag. Ze heeft me haar naam verteld, maar ik ben het compleet vergeten na een uur met haar te hebben doorgebracht.
 
Ik zoek een dvp die zelf enorm geniet van de sex.
Liefst een dame die goed en graag langdurig pijpt en de balletjes mee verwent,terwijl de klant haar kutje ongeremd mag strelen of eventueel likken.
Eindigen met een lekkere neukbeurt, waar zij ook enorm van geniet en liefst daarbij kan klaar komen.

Iemand die zo'n dvp kan adviseren?
Volgens mij sta jij gewoon goed heet en kan jij bij gelijk welke dvp die je knap vindt best nu meteen je zaad gaan lossen om dan weer met beide voetjes op de grond terecht te komen :)
Als je wil neuken met een dame die zelf 'enorm van de seks geniet' dan moet je een lief zoeken en die eens goed bronstig maken.
 
Ze had dan ook bijna geen geld meer om haar raam te betalen
Als een dame haar raam niet meer kan betalen, dan gelden de volgende 2 basisregels:
Ze levert te matige kwaliteit, waardoor ze geen terugkom-klanten heeft of haar uitgavenpatroon zit verkeerd in elkaar. Kan ook nog zijn, dat ze veel te weinig dagen/uren werkt.
Een luisterend oor hebben, is niets mis mee, maar dit moet ze gewoon zelf oplossen!
 
afgelopen Vrijdag avond stond Verversrui 24, midden rechts een echt hele slanke jongedame van begin 20 met donker haar, en een leuk lingeriesetje
iemand ervaring met deze dame?
 
Als een dame haar raam niet meer kan betalen, dan gelden de volgende 2 basisregels:
Ze levert te matige kwaliteit, waardoor ze geen terugkom-klanten heeft of haar uitgavenpatroon zit verkeerd in elkaar. Kan ook nog zijn, dat ze veel te weinig dagen/uren werkt.
Een luisterend oor hebben, is niets mis mee, maar dit moet ze gewoon zelf oplossen!
En het kan ook nog dat beiden een rol spelen.
 
Tja er zijn zeer knappe meisjes( en daarbij ook nog top service ) en er zijn bij die er toch maar normaal of nog minder uitzien.
En ze vragen allemaal 50 €
Ik vraag mij daarom al jaren af hoe die triest kijkende, bleke tante geld verdient op het meest rechtste raam van VR26 (dagshift). Ik zie die altijd vrij staan en ze staat er altijd op precies dezelfde manier: ze leunt tegen het raam aan met een hopeloze blik. Hoe die al jaren haar raamt betaalt, begrijp ik echt niet.
 
Ik vraag mij daarom al jaren af hoe die triest kijkende, bleke tante geld verdient op het meest rechtste raam van VR26 (dagshift). Ik zie die altijd vrij staan en ze staat er altijd op precies dezelfde manier: ze leunt tegen het raam aan met een hopeloze blik. Hoe die al jaren haar raamt betaalt, begrijp ik echt niet.
En die andere vrouw begin van de Schippersstraat met haar bril op in die groene vitrine. Die is ook heel dikwijls vrij.
 
Ik vraag mij daarom al jaren af hoe die triest kijkende, bleke tante geld verdient op het meest rechtste raam van VR26 (dagshift). Ik zie die altijd vrij staan en ze staat er altijd op precies dezelfde manier: ze leunt tegen het raam aan met een hopeloze blik. Hoe die al jaren haar raamt betaalt, begrijp ik echt niet.
Zij heeft toch een redelijke schare fans. Ik ken iemand die haar regelmatig bezoekt. Ze schijnt wel topservice te leveren.
 
Вчера Дейзи стоеше с цветовете на белгийското си знаме в SS 24/1
Да работим няколко дни в месеца са им достатъчни
Ik heb haar gisteren bezocht, zoals ik altijd doe als ik haar zie werkt op verschillende plekken omdat het moeilijk is om voor één dag in de week een vast raam te vinden Ze heeft haar kinderen hierheen gebracht en voor adres en documenten werkt op contract bij een tankstation en op de dagen dat ze mag komen werken bij haar vaste klanten
 
Ik zoek een dvp die zelf enorm geniet van de sex.
Liefst een dame die goed en graag langdurig pijpt en de balletjes mee verwent,terwijl de klant haar kutje ongeremd mag strelen of eventueel likken.
Eindigen met een lekkere neukbeurt, waar zij ook enorm van geniet en liefst daarbij kan klaar komen.

Iemand die zo'n dvp kan adviseren?
Ik ook eigenlijk, tongzoenen moet er voor mij ook bij. Afgelopen 10 jaar nog maar 2 dames tegengekomen in het skw die voor mij mij hier aan voldeden. Giorgiana en Eva, maar de eerste is een paar jaar geleden gestopt, en de tweede is al een half jaar niet meer gespot. Het kan dus maar is zeldzaam.
 
Ik vraag mij daarom al jaren af hoe die triest kijkende, bleke tante geld verdient op het meest rechtste raam van VR26 (dagshift). Ik zie die altijd vrij staan en ze staat er altijd op precies dezelfde manier: ze leunt tegen het raam aan met een hopeloze blik. Hoe die al jaren haar raamt betaalt, begrijp ik echt niet.
😅 ze kan zo triest kijken wat ze wil,daar steek ik hem in ieder geval niet in,het idee alleen al jak
 
Ik ook eigenlijk, tongzoenen moet er voor mij ook bij. Afgelopen 10 jaar nog maar 2 dames tegengekomen in het skw die voor mij mij hier aan voldeden. Giorgiana en Eva, maar de eerste is een paar jaar geleden gestopt, en de tweede is al een half jaar niet meer gespot. Het kan dus maar is zeldzaam.
Tongzoenen is zeker te vinden.
Ik ken er zeker 10 in de avondshift die dat MET MIJ willen doen.

Zelfs enkele met de basisprijs.

Dat wil niet zeggen dat ze dat met U willen doen. Daarom is namen geven lastig , vinden de dames niet leuk.
 
Gisteren heb ik nog eens van een avondwandeling genoten in het Schipperskwartier. Na wat rondjes ben ik bij Zamie en daarna bij Josefa binnen geweest.

Veel knappe toppers aanwezig, zoals Jasmine, Alina, Maria, Maya, Alicia, Josefa, Jiuliana, Jiulia, Roxy ... Atypisch ook: heel weinig transen. Allemaal op verlof? 😋

Weet iemand wie die slanke, blonde bikerchick met nektattoo is en op Schippersstraat 14/3 zit?
 
Bedreigd niet, uitgemaakt wel.
Toen ik naar haar raam liep, opende ze de deur en begon me uit te schelden en verwijten naar het hoofd te slingeren, hoe ik durfde al die leugens te schrijven over haar ....
Ik wist niet waar de brave meid het over had, heb eens verbaasd gekeken en mijn weg gewoon verder gezet.

Ik heb ergens vernomen dat zelfs verschillende buitenlandse inlichtingendiensten zouden zijn ingeschakeld waaronder CIA , M16 en Mossad naar de zoektocht
De Russen werden niet gecontaceerd.
Bevestigen kan ik deze info niet en in feite boeit het me geen reet, maar omdat er blijkbaar vraag naar is, gooi ik het maar in de groep.
 
Even een vraagje. Ik zie al een paar weken een zwartharige schoonheid op VVR 5/4. Ze komt me bekend voor van vroeger, maar kan me haar naam niet herinneren. Weet iemand wie ik bedoel, en hoe haar service toen was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan