Als ik een teringhekel heb, is dat aan een 'bepaald soort' wandelaars. Gelukkig een minderheid.
Ja, veel te duur die prijzen, lees ik vaak. Gierige wereldvreemde mannen. Ook weer gelukkig een minderheid.
Je moet altijd alles lezen en niet een stukje. Het punt was dat er hier een propagandist van uiterst rechts zat af te geven op 'vreemdelingen' en ik heb gewoon opgemerkt dat het absoluut niet noodzakelijk die 'vreemdelingen' zijn die er niet netjes voor komen. De treurigste gevallen zijn soms gewone B of NL mannen. Dat is niet zo maar mijn mening, maar iets dat onder de dames bekend is.
Een mening is niet altijd een waarheid. Een forum is nuttig om beide begrippen al eens uit elkaar te houden.
Ik voel me nochtans niet on-blij
Het feit dat je die vraag stelt, verraadt misschien dat je zelf iemand bent die op voordeeltjes kickt. Ik niet. Anders zou ik het afdingen niet veroordelen.
Misschien ben ik wel de leverancier van de pisbakken. Hoe meer gezeik, hoe meer kans dat ik ooit nog eens opnieuw wat kan leveren daar. LOL
Hoe weet jij wie er dames bezoekt en wie niet? Het gaat trouwens niet enkel over nachtwinkels. Ook over dagwinkels en horecazaken. Verder is het bijzonder fraai om mensen die wat eenvoudiger van komaf zijn, meteen tot debielen uit te roepen. Weet je, die gasten verdienen daar een centje bij met rond-zonder-t te lopen, en met die centjes gaan die dan eens lekker wippen. Je hebt er blijkbaar ook die rond-zonder-t lopen met andere bedoelingen: de ambetante uithangen.