Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus jij als niet Vlaams Belanger ( denk ik dan!!) keurt dat gedrag dus goed???? Graag een normaal antwoord nu!!


Ik heb geen Jos of Wouter gezien op de journaals , wel Mohammed, Ali, Musthafa, Rachid………….


Ja, blijf maar ontkennen
Er zijn andere fora om je gal te spuwen. Hou de politiek hier buiten. Of zijn de VB'ers opgedragen "andere fora" aan te boren om hun "evangelie" te verspreiden ?
 
Wat een onzin. Dit is een site om ons te informeren over de Godinnen der Liefde. Niet de politiek.
Ik ben inderdaad benieuwd wat jij allemaal kan vertellen over de godinnen van het SKW.
Het gaat hem niet om WIE hij is doch om WAT hij toedraagt op dit forum. In mijn ogen toch steeds nuttige info, niet?
Hij zegt voornamelijk wat we wel en wat we niet moeten doen , en dat we niks weten van het SKW omdat we er te weinig zijn. Voor mij geen nuttige info.
Ik mis nog veel algemene kennis hoor 😅
Dat snap ik , maar zal tegen de forumregels zijn om hier over te plaatsen.

Zelf ben ik alleen wandelaar. Ik breng daar geld en er zijn daar geen dames waarvan ik extra geld of aandacht verlang. Zelfs geen gratis babbeltje.
ik heb ook geen dubbele agenda.
Alle tijd die ik met dames doorbreng die ik vergoed ik.
Respect is een woord wat ik niet graag gebruik. Maar velen zijn er tuk op. Dus als je zo noemen wil.
 
Laatst bewerkt:
Het is lastig voor hem om niet in herhaling te vervallen
Voor een klein groepje leden hier, is het nog véél lastiger om niet steeds de dames waarbij zij zelf hun ding niet kregen te blijven tegenwerken door hen negatief te beschrijven of zelfs door aan de deur te gaan staan en potentiële klanten 'informeel in te lichten' over de 'slechte service' dat zo een dame geeft. Berichten over de dames die zij zelf op handen dragen, daarentegen, krijgen direct likes enz.

Het allerlastigste voor die mannen is blijkbaar om géén reclame te maken voor een bepaalde dame. Reclame die trouwens niet nodig is, wegens een zeer minieme impact van dit forum op de totale hoeveelheid wandelaars. Soms pikt het blijkbaar dat sommige dames erg goed werken zonder enige vorm van reclame, noch direct, noch verdoken, terwijl degenen die men wil ondersteunen van die vermeende hulp hoegenaamd geen meerwaarde ondervinden.
 
Voor een klein groepje leden hier, is het nog véél lastiger om niet steeds de dames waarbij zij zelf hun ding niet kregen te blijven tegenwerken door hen negatief te beschrijven of zelfs door aan de deur te gaan staan en potentiële klanten 'informeel in te lichten' over de 'slechte service' dat zo een dame geeft. Berichten over de dames die zij zelf op handen dragen, daarentegen, krijgen direct likes enz.

Het allerlastigste voor die mannen is blijkbaar om géén reclame te maken voor een bepaalde dame. Reclame die trouwens niet nodig is, wegens een zeer minieme impact van dit forum op de totale hoeveelheid wandelaars. Soms pikt het blijkbaar dat sommige dames erg goed werken zonder enige vorm van reclame, noch direct, noch verdoken, terwijl degenen die men wil ondersteunen van die vermeende hulp hoegenaamd geen meerwaarde ondervinden.
als ge wat minder in die pishokjes licht te trekken, en is wat meer recensie schreef hebben andere wandelaars ook iets aan u :cool: ,trouwens als ge daar iedere dag wandelt moet je niet denken dat je populair bij hun bent,integendeel dames hebben een hekel aan dat soort gasten die sowieso nergens binnen gaan
 
als ge wat minder in die pishokjes licht te trekken, en is wat meer recensie schreef hebben andere wandelaars ook iets aan u :cool: ,trouwens als ge daar iedere dag wandelt moet je niet denken dat je populair bij hun bent,integendeel dames hebben een hekel aan dat soort gasten die sowieso nergens binnen gaan
Hahaha :ROFLMAO: Dat is er dus zo ene waar ik het over heb. Kan niet eens deftig schrijven maar weet alles over mensen die hij niet kent.

Ik zou niet weten aan welk licht ik moet trekken in die pishokjes. Er staat daar geen licht.

Ik heb al vanalles geschreven waar andere wandelaars mogelijk iets kunnen aan hebben. Wat ze aan jouw berichten hebben, is volgens mij onduidelijker. Tenzij dat je er velen laat glimlachen. Dat is dan ook een verdienste, niet?
 
Voor een klein groepje leden hier, is het nog véél lastiger om niet steeds de dames waarbij zij zelf hun ding niet kregen te blijven tegenwerken door hen negatief te beschrijven of zelfs door aan de deur te gaan staan en potentiële klanten 'informeel in te lichten' over de 'slechte service' dat zo een dame geeft. Berichten over de dames die zij zelf op handen dragen, daarentegen, krijgen direct likes enz.

Het allerlastigste voor die mannen is blijkbaar om géén reclame te maken voor een bepaalde dame. Reclame die trouwens niet nodig is, wegens een zeer minieme impact van dit forum op de totale hoeveelheid wandelaars. Soms pikt het blijkbaar dat sommige dames erg goed werken zonder enige vorm van reclame, noch direct, noch verdoken, terwijl degenen die men wil ondersteunen van die vermeende hulp hoegenaamd geen meerwaarde ondervinden.
Dit is interessant. Een verdoken dame die erg goed werkt.
Zonder recensies. Please licht een tipje van de sluier.
En hoe krijgt ze dat voor elkaar ?
 
Laatst bewerkt:
Wie de klanten respecteert en vriendelijk is, krijgt gemakkelijk bezoekers. Net zoals in elke andere handelszaak.

Lees jij trouwens ergens dat ik over "een verdoken dame" spreek als voorbeeld? Er zijn er zo vele hoor, en die staan gewoon in hun raam. Niks verdoken aan. Je moet eens leren reageren op wat er staat en niet op wat je denkt dat er staat. Een nachtjager zou zelfs in het donker goed dat verschil moeten zien. :LOL:
 
Zo iets moet je zelf uitzoeken. Als het bij de ene niet lukt kan je dat bij een andere dame proberen. Zoals shoppen in het buitenland daar leren ze jouw ook af bieden .
Hot-Lover ik denk dat je mij niet goed begrepen hebt. Ja maar met welke dame Dat bedoelde ik eigenlijk niet letterlijk maar spreekwoordelijk. Wat ik eigenlijk bedoelde is ja wat voor ne kastaar ( dame ) doet dit nu voor minder dan 50 €. Zeker geen mooie jonge dame of een goede sekswerkster ook wel niet. En sluit ik mij aan bij Danny3 dat afdingen op 50 € van niet zoveel respect getuigd t.o.v. een dame zeker in Antwerpen.
 
Voor een klein groepje leden hier, is het nog véél lastiger om niet steeds de dames waarbij zij zelf hun ding niet kregen te blijven tegenwerken door hen negatief te beschrijven of zelfs door aan de deur te gaan staan en potentiële klanten 'informeel in te lichten' over de 'slechte service' dat zo een dame geeft. Berichten over de dames die zij zelf op handen dragen, daarentegen, krijgen direct likes enz.

Het allerlastigste voor die mannen is blijkbaar om géén reclame te maken voor een bepaalde dame. Reclame die trouwens niet nodig is, wegens een zeer minieme impact van dit forum op de totale hoeveelheid wandelaars. Soms pikt het blijkbaar dat sommige dames erg goed werken zonder enige vorm van reclame, noch direct, noch verdoken, terwijl degenen die men wil ondersteunen van die vermeende hulp hoegenaamd geen meerwaarde ondervinden.
@vingerling
Ik had het over jou in die post en niet over een klein groepje leden hier.
Geen idee waarom je mij dus moest citeren om nogmaals je punt te maken ...

Maar als je het dan hebt over " een klein groepje leden " " en sommige dames" noem dan tenminste namen, dan heeft iedereen er iets aan en niet alleen diegenen die het allemaal weten .
Ik behoor niet tot die laatste categorie, I know nothing I am from B........ !
 
Hot-Lover ik denk dat je mij niet goed begrepen hebt. Ja maar met welke dame Dat bedoelde ik eigenlijk niet letterlijk maar spreekwoordelijk. Wat ik eigenlijk bedoelde is ja wat voor ne kastaar ( dame ) doet dit nu voor minder dan 50 €. Zeker geen mooie jonge dame of een goede sekswerkster ook wel niet. En sluit ik mij aan bij Danny3 dat afdingen op 50 € van niet zoveel respect getuigd t.o.v. een dame zeker in Antwerpen.
Ik doe er ook niet aan mee . Want ik betaal mijn vaste dvp . Altijd maal vier . Meestal met twee groene bankbiljetten .
 
@vingerling
Ik had het over jou in die post en niet over een klein groepje leden hier.
Geen idee waarom je mij dus moest citeren om nogmaals je punt te maken ...

Maar als je het dan hebt over " een klein groepje leden " " en sommige dames" noem dan tenminste namen, dan heeft iedereen er iets aan en niet alleen diegenen die het allemaal weten .
Ik behoor niet tot die laatste categorie, I know nothing I am from B........ !
Het lijken wel politiekers. Veel zeggen en weinig vertellen.
En zich beter voelen als een ander.
 
Nee hoor Janus. Ik weet niets.
En doe ook niets alsof.
Ik loop wel eens door het SKW en ik zie en hoor wel eens wat. Ik ga wel eens naar een dame.

Dat vertel ik hier.
Allemaal heel transparant.
Zouden meer mensen moeten doen.
En ik die dacht dat jullie het altijd beter weten en zich verheven voelen.
Dan denk je verkeerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan