Fake Tamara Lelystad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
13/11/23
0
Ik had een afspraak met Tamara gemaakt
Behoorlijk wat kilometers gemaakt.
Ze had vooraf adres doorgegeven en bij aankomst zei ze nog : "kom" via WhatsApp
En vervolgens werd ik geblokkeerd.
Het is iemand (waarschijnlijk een man) die er op kikt om mannen voor niets naar een afspraak te laten rijden.
Trap er niet in!
 
Ik had een afspraak met Tamara gemaakt
Behoorlijk wat kilometers gemaakt.
Ze had vooraf adres doorgegeven en bij aankomst zei ze nog : "kom" via WhatsApp
En vervolgens werd ik geblokkeerd.
Het is iemand (waarschijnlijk een man) die er op kikt om mannen voor niets naar een afspraak te laten rijden.
Trap er niet in!

wow dan heb je echt geen leven doe voortaan altijd een google reverse image search STANDAARD! beschouw elke dvp als een potentiële oplichter totdat je geweest ben, niet leuk nee maar beter dan dit.

Afijn zo heb ik Transvrouwen die het niet melden, neppe russen noem het maar eruit gevist voor dit forum :)
 
wow dan heb je echt geen leven doe voortaan altijd een google reverse image search STANDAARD! beschouw elke dvp als een potentiële oplichter totdat je geweest ben, niet leuk nee maar beter dan dit.

Afijn zo heb ik Transvrouwen die het niet melden, neppe russen noem het maar eruit gevist voor dit forum :)
Ook dit zegt niets als je er niets kan vinden.
Vele oplichters gebruiken foto's van amateur vrouwen of afkomstig van een meisje die ze dit heeft doorgestuurd.
Ik spreek uit ervaring dat ik dit veelal tegenkom
 
Ook dit zegt niets als je er niets kan vinden.
Vele oplichters gebruiken foto's van amateur vrouwen of afkomstig van een meisje die ze dit heeft doorgestuurd.
Ik spreek uit ervaring dat ik dit veelal tegenkom

nou ja ik stap nooit naar binnen als het niet persoon op de foto's is, ik heb er nu eentje die heeft haar account wat opgepoetst met foto's van een ander maar ze voegt ook haar eigen foto's toe etc eigenlijk rode vlag mede omdat ik onderweg was en er kwam een vip klant tussen.... uiteindelijk kwam het me ook goed uit omdat ik had slecht geslapen maar ze had het goed gemaakt met een kwartiertje bonus :) en een "i am sorry i give you present" audiotje

jep soms denk ik met mijn lul ipv van hersenen 😂 ik ga binnenkort het nog eens wagen het is deze dame


waar je het gezicht kan zien dat is haar en de andere foto's zijn van iemand anders
 
Terug
Bovenaan Onderaan